#6#

3.3K 225 25
                                    


××mi_cha:yüzüm azda olsa güldü bugün teşekkür ederim jimin.

*chim_chim*:asıl teşekkür etmesi gereken kişi benim mi-cha beni büyük bir yalnıştan kurtardın sağol seni seviyorum.

××mi_cha:jimin ölüyorum.

*chim_chim*: mi-cha iyimisin sen napıyorsun şu anda.hey mesaj atsana endişelendiriyorsun.

××mi_cha:se-sen benim için endişeleniyormusun jimin yavaş gel eğer devam edersen ben gidiciyim yani cidden şu an bi heyecan bastı beni yatakta tepiniyorum.

*chim_chim*: yataktamısın?

××mi_cha: çok sapıksın pis fesat.

*chim_chim*: sen bu gün myung-hee ile kafedeyken oradamıydın.

××mi_cha: evet oradaydım orada olmasan şimdi neden yüzüm gülsün ki.aslında ilk kafeye girdiğimde myung-hee ile seni görüp sana,myung-hee'ye,ve seni sevdiğim için kendime sövdüm ama sonradan konuşmalrınız bi kavgaya dönüşmüştü ardından myung-hee'ye bir fotoğraf gösterdin ve "peki bu fotoğrafa ne diyeceksin"diye bağırmıştın az çok fotoğrafı düşünebiliyordum.siz kavga ederken ben sırıtarak myung-hee'nin suratındaki yenilgi ifadesine bakıyordum hatta bilmem farkındamıydın bana bi şey demiştin sen.

*chim_chim*: ne yani yüzüne bakmadam "ne gülüyorsun be" dediğim kız senmiydin kahretsin bundan sonra konuştuğum herkezin suratına bakıcam.

××mi_cha: peki konuştuğun kişi iki yüzlüyse.

*chim_chim*: owh ozaman ne yapacağımı ben bile bilmiyorum.

××mi_cha: neyse boşver bunları napıyorsun sen iyimisin keyfin yerindemi mutlumusun.

*chim_chim*: evet iyiyim ya sen napıyorsun?

××mi_cha: emin değilim ama sanırım geceliklerimle yatakta sana mesaj atıyorum ve kakaolu sütümü içiyorum senden sonra değer verdiğim şey bu arada kakaolu sütü çok seviyorum.

*chim_chim*: hmm ama anlamadığım şey neden yeniden yatakta olduğunu ve geceliklerini giydiğini belirttinki?

××mi_cha: sanırım aramızdaki tek fesat ben değilim kkkk.ama geceliklerim unucorn lu ve kısa elbise falan değil.

*chim_chim*: ben zaten öyle düşünmemiştim ki ne alaka. neyse bu gün çok yoruldum uyumak istiyorum hoşcakal.

××mi_cha: gidiyomusun off ben sıkılırım şimdi çok uykucusun hem senin bu gün yaptığın en yorucu şey myung-hee ile kavga etmekti onun dışındaa yok okula bile gitmedin sadece jungkook ile bara gittin yani bir günde sadece iki şey yaptın bir myung-hee ile kavga iki jungkook la bar sefası ama dua et barda kafa güzel, kızlarla bi şeyler yapmadın yoksa kesin durmam dalardım zaten hatırlamazdın beni sarhoş sarhoş hiç birşey olmazdı ama bırak bunları iyi madem uyu iyi geceler seni seviyorum .

××mi_cha: çevrimdışı

*chim_chim*: çevrimdışı


bu bölümünde sonuna geldiğimize göre oyları,voteli,yorumları bekliyoruz.

umarım bölümü beğenmişsinizdir de bizim chim_chim biraz fazlamı fesat çıktı ne artık diğer bölümlerde bakıcaz.

hadi herkeze bye bye.

Sizi  seviyorum.

Chim Chim ile ~TEXTİNG~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin