#12#

2.7K 198 26
                                    

*chim_chim*:mi-cha sanırım yine mesaj atmayacaksın ama yinede iyi akşamlar.(23:18)

*chim_chim*:biliyordum.(23:25)

*chim_chim*:başına bir iş mi geldi yoksa?hastanede falanmısın?ilk konuşmalarımda kullandığım haplar falan demiştin.Sen hasta falan mısın?

*chim_chim*:sensiz çok sıkılıyorum.

*chim_chim*:sen olmayınca utandıracak birileride kalmıyor.

*chim_chim*:ve en çokta seni göremeden gittiğin için üzülüyorum,seni hiç göremeyeceğim için...

*chim_chim*:hadi amaaa dön artık.Konuşalım görüşelim yüz yüze,birbirimize bakarak.

*chim_chim:ben sana sımsıkı sarılayım ve o güzel kokunu içime çekeyim gerçi senin kim olduğunu dahi bilmiyorum ama tahmin edebiliyorum kalbin gibi senin de güzel olduğunu,kokunu,yüzünü,hep kızaran yanaklarını,gözlerini herşeyini...

*chim_chim*:ama neden seni göremiyorum buna hakkım var mi-cha.

*chim_chim*:ufacık bir mesaj yaaa tek kelime bile yeter hatta bir harf tek bir harf lütfennn...

...

*chim_chim*:bir ay oldu mesaj yazmayalı bir aydır seninle konuşmuyorum belki kafeye geliyorsundur diye iki haftadır kafeye gitmiyorum sana ceza olsun diye...

*chim_chim*:ama yinede olmuyor niye mesaj atıyorsunn...

Şimdi de sen beni anlamıyorsun seni ne kadar özledim biliyormusun...

Seni seviyorum kelimelerini senden duymak yada senin mesajlarından okumak...

*chim_chim*:hep aynı cümleleri kurmaktan bıktım mi-cha özlüyorum seni mesajlarımı görüyorsan cevap ver lütfen mi-cha.

umarım rüyanda beni görürsün iyi geceler..

×mi_cha:yazıyor...

*chim_chim*:tanrım yazıyorsun inanamıyorum.

××mi_cha: (diğer bölümdeee.)

Nihaaahahahahaaa nasıl bölüm ama kkkkkk.

Çaltlayın meraktann mi-cha ne yazdı acabaaaa...

kıs kıs kıs kıs kıs kıs...
Siz meraktan çatlayın ben yeni bölüm atıcam merak etmeyin

:b :b :b :b

oy,vote,yorumları bekliyorum...

SİZİ SEVİYORUMMMM!!!

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

Chim Chim ile ~TEXTİNG~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin