××mi_cha:pardon ama siz kimsiniz?*chim_chim*:nasıl?
××mi_cha:lütfen dalga geçmeyi kesin.
*chim_chim*:iyi ama dalga geçmiyorum mi-cha benim jimin senin AŞIK olduğun kişi.
××mi_cha:jimin'mi,mi-cha'mı,aşkmı neyden bahsediyorsunuz ben sizi tanımıyorum ama kaç gündür duygu dolu mesajlar gönderip duruyorsunuz.
*chim_chim*:nasıl beni tanımıyorsun sen iyimisin yanında kim var yada sen mi-cha'mısın mi-cha nerede ne oldu ona ha?
××mi-cha:ne mi-cha'sı öyle biri yok ben na-young ve seni tanımıyorum kimsin sen?
*chim_chim*:yanında biri varmı mi-cha.
××mi_cha:evet yanımda birisi var ve bana mi-cha demeyi kes ben NA-YOUNG!!!anladın mı? NA-YOUNG!!!
*chim_chim*:yanındaki kim?
××mi_cha:yanımda woo-bin (bu yakışıklıyı bilen sadece iki kişi var) var kendisi aşşşkıımmm olur ama bana ben senin karşı komşunun oğluyum deyip duruyor yalnız çocuk o kadar tatlı ki anlatamam sana.
*chim_chim*:hmm ne kadar sevindim bilemezsin telefonunu o fıtsatçıya verirmisin.
××mi_cha:hayır -_-
*chim_chim*:yalvarıyorum ver lütfen sormam gereken bir kaç soru var.
××mi_cha:iyi be yalvarma verdim ona.
××mi_cha:ahh buyrun kimsiniz.
*chim_chim*:mi-cha nerede?
××mi_cha:kendisini na-young diye tanıtan kişi mi-cha idi ben sadece kendisine yardım etmek için geldim.
*chim_chim*:peki ne oldu mi-cha'ya.
××mi_cha:şeyy geçen gün bindiği otobüs kaza yapmış virajı dönemeyince yedi sekiz metrelik uçuruma yuvarlanmış şans eseriki hayatta kalan tek kişi mi-cha ancak kendisi bir hafta komada yattı normal odaya alındığında ise hiçbirşey hatırlamıyordu.
*chim_chim*: ¤_¤ peki şu anki durumu.
××mi_cha:durumu iyi ancak arada dengesini kaybediyor.Neyseki okul müdürü anlayışlı biri kendisine bir aylık izin verdi.
*chim_chim*:peki neden ona sen bakıyorsun -_^
××mi-cha:annem mi-cha'yı çok sever de doktor olduğum için onunla ilgilenmemi söyledi.
*chim_chim*:nedense bana başka bir şeymiş gibi geldi hazır mi-cha sana aşkım falan diyorken.
××mi_cha:ne zırvaladığının farkında mısın sen?evliyim ben.
*chim_chim*:owh pardon ben üzgünüm iyi ama eşiniz kıskanmıyor mu?
××mi_cha:yo hayır kendisi anlayışlı biridir banada güvenir ayrıca mi-cha'nın öyle biri olmadığını oda çok iyi biliyor.Herşey hafıza kaybının beyindeki değişimleri.
*chim_chim*:peki ona baktığınız için sağolun sanırım size güvenebilirim artık mi-cha'ya verirmisiniz.
××mi_cha:peki.
Mi-camız geri dönsün diyordunuz ama ben size na-young'u getirdim umarım bana kızmamışsınızdır (*_*)
umarım
neyse hoşcakalın diğer bölümde görüşmek üzere.SİZİ SEVİYORUM!!!
♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chim Chim ile ~TEXTİNG~
FanficHiç Canını Verebilecek Kadar Sevdiğin Biri Oldu mu? Kitap Kapağı: @iceblue_97