#8#

2.9K 248 62
                                    

××mi_cha:jimin ahh yalnızım beni arayabilirsin istiyorsan ben ararım ama yani istersen bilmiyorum kafam çok karışık mesajı yazdım ama göndersemmi diye iki saat düşündüm vee gönderdim gitti.

*chim_chim*:arıyorum eminmisin bak arıyom.

××mi_cha:ara ya ara cesaretimi toplamışken hadi.

(*chim_chim* kişisi ××mi_cha kişisini arıyor.)

(arama kabul edildi)

jimin:"mi-chaah?"

mi-cha:"(yutkunma sesi) j-jimin şeyh benn."

jimin:"çok güzel"

Min-cha:"n-ney?"

jimin:"sesin çok rahatlatıcı daha dört kelime ettin ama çok farklı geldi."

mi-cha:"şeyyyh yeter mih?"

jimin:"ha-hayır çok az konuştun biraz daha."

mi-cha:"a-ama yanaklarım."

jimin:"ne oldu yanaklarına."

mi-cha:"yanıyorlar ve kızardılar çok fazlah."

jimin:"yha ciddimisin yanakların tontiş mi?"

mi-cha:"b-bilmiyorum."

jimin:"çok tatlı hiç benimle konuşurken böyle heyecanlanan bi kız görmemiştim ayh yani duymamıştım ama keşke görsem."

mi-cha:"j-jimin seni se-seviyorum."

(arama sonlandırıldı.)

*chim_chim*: neydi bu şimdi?"

××mi_cha:özür dilerim jimin ama çok utandıım ve yanaklarım hala şömine gibi yanıyo.

*chim_chim*:bu iş burada bitmedi mutlaka bir kez daha arayacağım ve ozamana kadar kekelememeyi öğren çünkü o zaman güzel sesin net çıkmıyo.

××mi_cha:jiminnn yanaklarıııımmmm...

*chim_chim*:cidden yanaklarını çok merak ediyorum eğer tontişlerse ben onları yerim.

××mi_cha:jimin bravo yanaklarım lav oldu akıp gidiyo anla artık bi.anlayışlımısın anlayışsız mısın hiç belli olmuyo.

*chim_chim*:neyi anlayayım ki anlamadım????

××mi_cha:çok utangaçım ben en ufak iltifata bile boyun eğer ,kızarırım o derece yani.

*chim_chim*:iyi bakalım bu arada sesin güzelmiş  :b  :b.

××mi_cha: '>_<'  :/  :\ uf jimin uff yanaklarım ovalamaktan yaşlı kadınlarınki gibi büzüş büzüş oldu sayende.

*chim_chim*:üzerinde bıraktığım ilk iz fenamı ;)

××mi_cha:  -_- iyi geceler oppa seni seviyom.

*chim_chim:hoşcakal mi-cha iyi geceler unutma bi daha arayacağım ve kapatırsan trip atarım.

(görüldü)

mi-cha:çevrimdışı

*chim_chim*:çevrimdışı

Aish banamı öyle geldi yoksa bölüm çok mu güzel oldu? (yorumlarda belirtin)

hadi herkeze iyi günler sizi çoook seviyorum.

canım okurlarım.

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

MUCK

Chim Chim ile ~TEXTİNG~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin