#7#

3.1K 228 27
                                    


*chim_chim*: günaydın mi-cha uyuyormusun.

××mi_cha: woah günaydın?owh sen banaa woah ahh sjsjsjssjsjssjsjs.sen bana günaydın dediin

*chim_chim*: niye günaydın demek insanın doğasına aykırı bir hareket mi?

××mi_cha: yoo hayır sadece sen bana günaydın diyince yani demeye çalıştığım mesajlaşmalarımızda ilk defa en başta sen mesaj attın o garip geldi.

*chim_chim*: ah ciddimisin çok garip şeylerden bile mutlu olyorsun değişiksin.bu arada sanırım özür dileyeceğim yani eğer uyandırdıysam.

××mi_cha:  hayır uyandırmadın hem niye uyuyayım ki bu saate kadar.

*chim_chim*: ne bileyim bu gün hafta sonu ya.

××mi_cha: evet orası doğru ama ben hafta içide hafta sonuda aynıyım değişen bir şey yok.eeee ne yapıyorsun.

*chim_chim*: herzaman ki gibi jungkook la kafede dondurma yiyorum.sabah sabah buraya geldik.

××mi_cha: aslında neden sorduysam ne yaptığını biliyorum.

*chim_chim*: ne yani buradamısın?

××mi_cha: evet.

*chim_chim*: ne şanssızlık ki kafedeki bütün kızlar telefonuyla uğraşıyo.

××mi_cha:evet yaa maalesef.

*chim_chim*:yha dalga geçme seni çok merak ediyorum yüzünü,gülüşünü,saçlarını en ufak ayrıntısına kadar herşeyini.

××mi_cha:ama ben bunu istemiyorum ki jimin.

*chim_chim*:nasıl yani seni sevmemi mi istemiyorsun?

××mi_cha:owh hayır öyle değil beni dış görünüşüm için sevmeni istemiyorum

yani hislerimi,dugularımı,kişiliğimi,içimi,kalbimden geçenleri sevmeni istiyorum işte o zaman zaten bütüm benliğimle senin olucam jimin söz veriyorum.

*chim_chim*:peki seni görmek yerine başka birşey istesem.

××mi-cha:hmm yapabileceksem neden olmasın.

*chim_chim*:sesin onu duymak istiyorum en azından sesini duyayım ha?

××mi_cha:sesimi mi?şeyy ben emin değilim bilmiyorum.cidden hazır değilmişim gibi hissediyorum.

mi-cha'nın iç sesi:kızım neye iyi hissetmiyorsun sanki çocuk yapcak mal yaa arasın işte seni sesini duymak istemiş akışına bırak ve rahat ol bide iç ses tavsiyesi kekelememeye çalış."t-taman sevgili iç ses bu sefer senin dediğin olsun.dur bi dakika biz jiminle aynı ortamdayız malmısın sen iç ses!!!" "Ben neysem sen de osun çünkü ben senim sen bensin ve cidden çok haklısın."

*chim_chim*:mi-cha lütfen sadece sesini duyucam başka bir şey değil ama istemiyorsan aramam.

××mi_cha: jimin sakın arama!!!

*chim_chim*: lütfeennnn.

××mi_cha:ikimizde şu an aynı ortamdayız biliyorsun sen beni ararsan telefonum çalar ve kim olduğumu öğrenirsin ben bunu istemiyorumm.lütfen arama beni.

*chim_chim*:owh senn haklısın peki seni aramayacağım aynı otamda olmadığımız bi zaman mesaj at seni arayacağım ve az çok tahmin ettiğim sesini duyacağım hoşcakal mi-cha düşünceleri tatlış kız.

××mi_cha: anlayacağını biliyordum işte ben seni bunun için seviyorum hoşcakal ben seni dondurman ve jungkook ile baş başa bırakayım seviyorum seni oppam.

××mi_cha:çevrimdışı

*chim_chim*:çevrimdışı

jimin mi-cha'yı arayacak sandınız dimii valla bende öyle düşündüm ama mantıklı düşününce maalesef ki böyle oluyo.

bölümü beğendiniz inşallah.

oy,yorum,vote (lütfeennn)

hadi hepinize bay bayy.

SİZİ SEVİYORUM.

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

Chim Chim ile ~TEXTİNG~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin