medya:Jiminy ben bu bakışlardan ne anlamalıyım?(yoruma yazın kız)
mi-cha:aradan yaklaşık iki hafta geçti son günlerde o kafeye gitmeyi kendime rutin olarak belirlemiştim.Çünkü orada jimin'i görüyorum hihihi şu iki üç gafta içerisinde bayağı olay canlanmıştı gözümün önünde pek çok şeyi hatırladım yani...
Yine kafeye gitmek için ayaklandım ve rutin işlerimi halledip üzerime
bunları geçirdim ve kahvaltı yapmadan kafeye ilerledim jimin genelde bu saatlerde kafede oluyordu bende geç kalmamak için kahvaltımı orada yapabileceğimi düşündüm kafeye geldiğimde sakince bir masaya oturdum sonrada karşımda kahfaltısını yemekle meşgul olan jimin'i izlemeye başladım.Bir süre sonra dayanamayıp telefonumu elime aldım ve mesaj yazdım.
××mi_cha:tanrım çok tatlı tıkınıyusuun.
Jimin'e mesaj gitmiş olacakki çubukları bırakıp masada duran telefonunu aldı mesajı görünce sırıtmıştı.Yhaaaaa.
*chim_chim*:bana iltifat etme şımartıyorsun sonra senide tıkarım haaa.××mi_cha:kkkk pislik hem beni yiyemezsin ki sen hiç umutlanma boşu boşuna.
*chim-chin*:şu an burada mısın?
××mi_cha:hı hı hemen karşında biryerdeyim.
*chim-chim*:bunu bana söylememeliydin çünkü yetti artık seni aramaya çıkıyorum.
××mi-cha:ne? nasıl?
iletilen mesaja dahi bakmadan jimin ayağa kalkmıştı ardından bu tarafa doğru yürümeye başladı yo yo napıcam?
jimin:karşıdaki masada gözüme çelişen kızla o yöne doğru yürümeye başladım kız bitaz tedirgin duruyordu bir havaya bi telefonuna bakıyordu sanırım o mi-cha idi ancak yüzünü kapatan şapkası onu görmemi engelliyordu sessizce yaklaşıp elindeki telefonu kaptım ve masaya koyduktan sonra şapkasını çıkarttım kız bana korkuyla döndüğünde...
Sakın sövmeyin bana ikidebir kulaklarımın çınlamasını istemiyorum.
Umarım beğenmişsinizdir.
Lütfen gören oy versin o yıldızı parlatın lütfeeenn...
Seviyorum Sizi
♡ ♡
♡ ♡ ♡ ♡
♡ ♡ ♡
♡ ♡
♡ ♡
♡♡ ♡
♡ ♡ ♡ ♡
♡ ♡ ♡
♡ ♡
♡ ♡
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chim Chim ile ~TEXTİNG~
FanfictionHiç Canını Verebilecek Kadar Sevdiğin Biri Oldu mu? Kitap Kapağı: @iceblue_97