#41# *Özel*

2.2K 163 104
                                    

#Sonunda cesaret ettim ve yayınladım şu bölümü. Sizde emeğim için son oy ve yorumlarınızı yapıp verebilirsiniz.#

17.05.2011

Günaydın sevgili günlük...
Ben Min-ji evde bi defter buldum ve canım sıkıldığı için içine birşeyler yazmaya karar verdim. Ve devam eder miyim bilmiyorum. Yinede sana günlük demek istiyorum.
Umarım okumazlar çünkü buraya çok önemli şeyler yazıcam;

1-) Taehyung amcanın oğlu Du-han çok yahuşuhlu kkkk.

2-) Youtubeda hiç izlememem gereken birşeyi izledim ve artık yaşıtlarımın bilmediği şeyleri biliyorum.

3-) Babama nasıl olduğumu? sormuştum ve anlatmaya yeltendiğinde üst kattaki mutfaktan buraya uçan terliğin babamın kafasına geçmesi çok gülünçtü evet, ama sorumun cevabını biliyordum çünkü o video ah iğrençti.

3-) Taehyung amca bir zamanlar bana tam bi gerizekalı olduğunu anlattı niye bilmiyorum. Hiç birşey anlamadım.

4-) Yoongi amca uyuzun teki.

5-) Ve galiba iki kişiye aşığım.

6-) Annem babama diyor ki bu kız iyi ki sana çekmemiş babamda anneme diyor ki bu kız niye sana çekmiş? ben neyi bilmiyorum acaba niye babama çekmedim.

7-) Hoseok amca fazla konuşuyor beni her gördüğünde eline telefon alıp benimle selfie çekiniyor neden?

8-) Jin amcada çok obur ama kilo almıyo dakka başı acıktım diyip duruyo . Onun yanında durmaktan korkuyorum ya benide yerse?

9-)Keşke anneme çekmeseydim o çok kısa ve sesi fazla ince benimde öyle hayla beş yaşında gibiyim ama 7 yaşındayım. En azında çok güzel benim gibi hıh. *Egosu babadan geliyor.*

10-) Taehyung amcanın trip atmasını seviyorum o çok tatlı biri.

11-) gerçi Jungkook amcada öyle ona amca dediğimde amca senin babandır demesi babamın öldürücü ve şekşu bakışlar atmasına neden oluyo bu yüzden inadına amca diyorum.

12-) Bir keresinde annem ve babamı öpüşüceklerken yakalamıştım sonra Babamın suratı düşmüştü çünkü tam yerinde kesmiş gibiydim o olaydan sonra odama gelip HIAAA YAŞASIN KÖTÜLÜĞKK diye bağırmıştım...

12-) Namjoon amca. Bana nasihat vermekten bıkmadı mı acaba?

28.11.2018

2563-) Bu gün hiç beklemediğim bir şey oldu bana çıkma teklifi etti biri. Ama kabul etmedim henüz bu olaylarla uğraşmamalıyım.

30.11.2018

2571-) Vay canına çok mutluyum. Dört yaşımdan beri annemden dilendiğim haber gerçek oluyor. Bir kardeşim oluyor. Şimdi gidip evde tepinicem.

08.02.2025

4181-) Bu gün kız kardeşimin 7. yaş günü. Babamla dışarı çıktılar ve annemle evi süslüyoruz. Benim sevinmemin bir diğer nedenide bu gün Taehyung amcagil gelcek yani Du-han'da olucak.

23.04.2025

4547-) ŞOK ŞOK ŞOK ANASI Mİ-CHA'NIN SÖZÜNÜ DİNLEYEN MİN-Jİ DU-HAN'DAN ÇIKMA TEKLİFİ ALDI. FAZLA MUTLU VE BU SEFER TEPİNMEKTEN FAZLASINI YAPICAK...

10.11.2025

4869-) Bir günde iki güzel teklif almıştım. Peki onlar neydi? Beklediğim şirketten iş teklifi , sevgili olduğumuzdan beri beklediğim adamdan evlenme teklifi. İkiside kabuldür.

31.12.2025

5000-) Sevgili günlük...
Sanırım bunlar sana yazdığım son satırlarım olucak. Seni nasıl son satırlarına kadar saklayabildim bilmiyorum ama bundan sonrasını kalbimde saklayacağım.
seni hep koyduğum yerine yerleştirip sadece gerektiğinde rahatsız ederim. Bu arada senden özür dilemem gereken bi konu var zamanında fazlasıyla gereksiz bilgiler yazmışım buraya düzenlemeye çalışacağım. Neyse....
Evet mutluyum.
Henüz bir çocuğum olmasada hamileyim.
Annem, babam, çılgın amcalarım ve Du-han'ı(m) kısacası ailem...
Ben doğdum doğalı herkes benim mutluluğum için uğraştı. Annem ve babamın atlattığı zorlukları hiç bir zaman görmezden gelmeyeceğim. Onların mutluluğu için ne gerekiyorsa yapacağım.
Ve artık ne yaparsam benim için uğraşanların yüzündeki gülümseme düşmesin diye. Ailem,doğacak olan çocuklarım ve ben...
Hepimiz için.

#

#

#

Bu bölüm hiç içime sinmedı. Bilmiyorum açıkçası ben pek beğenmedim. Ama aklıma fikirde gelmeyince böyle bir bölüm çıktı ortays. Sizde çok istediniz özel bölümı, sizi kırmamak için özel bölüm attım.

Umarım sizin düşünceniz benim ki gibi değildir. Umarım beğenmişsinizdir.
_________________

Sanırım bu sefer  gerçekten veda edicem. İçimden ne geliyorsa hepsini Final bölümünün sonunda yazdım. Ama sizden tekrar teşekkür ediyorum destekleriniz için sağolun.

Benim için hepiniz değerli kişilersiniz.

Hepinizi seviyorum ve sevicem.
HOŞCAKALIN POFUDUK BAYKUŞLARIMMMMM.
♡♡♡

Ve ve ve bir soru sormak istiyorum;
Kitap yayınlarsam destek olurmusunuz?

Chim Chim ile ~TEXTİNG~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin