××mi-cha:Heyyy jiminy yeni biriyle tanıştım çok tatlı birisi ki benimle çok ilgileniyor ve bayağı iyi anlaşıyoruz.
*chim_chim*:Hmm sevindim en azından hep senin yanında olan birisi var.Peki adı ney? kim?
××mi_cha:Adı Tae aslında Taehyung ama ben ona Tae diyorum çok iyi birisi bana iyi bakıyor.
*chim_chim*: Taehyung? Erkek mi?
××mi_cha:Hı hı dün burada kaldım daha yeni arkadaş olduk ama yıllardır arkadaşmışız gibi bi bağ var aramızda.
*chim_chim*:Delirdin mi sen mi-cha yeni tanıdığın birinin evinde?
××mi-cha:Merak etme jimin o öyle birisi değil gerçekten sadece arkadaşız.
*chim_chim*:Bazı insanlar vardır mi-cha iki yüzlü olurlar önce güvenini kazanır sonra sırtına hançeri saplarlar.
××mi-cha:Jimin o bana canımı mutluluğumu bağışladı.
××mi_cha:Sen bilmiyorsun ve sana söylemediğim için kızıcaksın belki ama dün akşam (...) Tae adamları dövdükten sonra beni evine getirmiş ve şu an yanımda oturuyor iki saatir seninle konuşmaktan yiyemediğim yemeği bana yedirmeye çalışıyor eğer mesajlarına cevap vetemezsem telefonu elimden almıştır onun için şimdiden bat bay seni seviyorum sevgilim.
*chim_chim*:Bende seni seviyorum mi-cha hoşçakal.
mi-cha:
Jimin bana seni seviyorum yazmıştı cidden yazmıştı.Mesajı görünce sırıtmıştım.
Bununla eş zamanlı olarak telefon elimden alınmıştı."Tae?"
"Ye yemeğini."
"Şu an ne yapasım var bikiyor musun?"
"Ye yemeğini."
"Sokaktaki insanlara kendi fotoğrafımı gösterip bu kızı gördünüz mü diyesim var.
Sokakta röportaj yapan spikeri öpüp kaçasım var.
İngilizce bilmeyen birine anlamsız bir cümle kurup ne anladığını sorasım var.
Karşı komşuyu arayıp erkek arkadaşım hamile diyesim var.
Acil servisi arayıp telefonumun şarzı bitti ölüyo diyesim var.
Sokak köpeğine çıkma teklifi edip 'Sana aşığım' diye bağırasım var.
Market camlarını taşlayıp başka birinin taşladığını söyleyip ne tarafa kaçtıklarını kafadan sallayıp marketçiyi gün boyu koşturasım var.
Kafana tekme atıp evin içinde oradan oraya koşturasım var.""Bu saçmalıkları yapmayacaksın değilmi?"
"Birlikte yapabiliriz aslında."
"Önce yemeğini ye."
"Sonra dışarıya çıklaım."
"Tamamh."
"Benim bildiğim bi kafe var oraya gidelim."
"yemeğini yeee!"
"Tamam beee."
Hızla yemeğimi mideme depip Tae'ye başımda ki sargıyı çıkarmak istediğimi söyledim."Olmaz yaran hayla iyileşmemiştir."
"Ozaman üzerine bir bandana takayım.Bandana benzeri birşeyin var mı?"
"Bekle."
...
Elinde iki tane bandana vardı ve aynılardı."Bunu sen tak bunu da ben."
"Çok sağol."
Tam sargının üzerine gelicek şekilde taktım."Bunları giyebilirsin benim kazaklarım sende elbise gibi durduğu için fark edilmez.
"Tamam sen çık.""Dışarıda bekliyorum."
Verdiği sütlü kahve gibi renkte olan kazağu giydim onun altına birşey giyme gereği duymamıştım aşağıya inip Tae'nin beklesiği arabaya bindim.
"Altına bi şort vermiştim."
"Kazak zaten çok uzun gerek yok."
"Kazak uzun değil sen kısasın."
"Aish hadi gidelim."
Diyip kafeyi aramaya başladım."Evet burası hadi inelim."
Arabadan inip Tae'nin tarafına gidip arabadan inince elini tutup sürükleyerek bir masaya geçtik.
Gözüm Jimin'i aramaya başlamıştı bi dakika yanında oturan kız kim?
Oha kız jimin'in yanağından makas aldı acaba bu kız kim?Tahmin Edelim Acaba Bu Kız Kim Ufak Bi Spoi Vericem Jimin'in Jız Kardeşi ,Kuzeni Falan Değil Öhöm Bu Kadar Yeter.
İşleri biraz daha karıştırıcam üzgünüm.
Yalnışlar için çok özür dilerim
oy ve votelerinizi bekliyorum Hoşcakalın.
SEVİLİYORSUNUZ!!!
♥♥♥
İçi sizin sevginizle dolu galplerrr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chim Chim ile ~TEXTİNG~
Fiksi PenggemarHiç Canını Verebilecek Kadar Sevdiğin Biri Oldu mu? Kitap Kapağı: @iceblue_97