#2#

4.8K 291 18
                                    


××mi_cha:Günaydın jimin.(07:37)

(mesajınız gönderilmedi)

××mi_cha:çevrimdışı

××mi_cha:az önce seni her sabah arkadaşlarınla gördüğüm kafeye girdim. Sizin masanızın yanına oturdum. Sağına baksan beni görürsün ama jungkook ile kahkahalarla gülüyordun. Gülerken gözlerin kaybolucak diye çok korkuyorum bazen gülme diyesim geliyor ama sen gülmeyince bende gülemiyorum çok tatlısın jimin çok tatlı.(08:03)

(mesajınız gönderilmedi)

××mi_cha:çevrimdışı

××mi_cha:kaldır şu engeli artık evde boş boş kitap okuyorum okuldan geldim ve berbat bir gündü.(14:09)

(mesajınız gönderilmedi)

××mi_cha:çevrimdışı

××mi_cha:iyi akşamlar jimin napıyorsun engeli kaldır lütfennnn...(22:46)

(mesajınız gönderilmedi)

××mi_cha:engeli kaldırmadın mı hâlâaaa? Fotoğraflarına bakmaktan bile sıkıldım ama onlar fotoğraf jimin. Sen benim le konuşsan, benimle olsan, benim olsan ben senden hiç sıkılmam. Bana işkence etsen dahi çünkü benim en büyük işkencem platonik aşkım jimin. Şimdi sana iyi uykular tatlı rüyalar. Umarım rüyamda seni görürüm ama sen beni göremezsin yinede güzel şeyler gör rüyanda. Ben uyuyorum hoşcakal.(22:48)

(mesajınız gönderilmedi)

××mi_cha:çevrimdışı

              ERTESİ SABAH

××mi_cha:güzel günlere uyan jimin. Bugün seni göremeyebilirim çünkü kafeye gelmeden direk okula geçicem ama önemi yok dün yeni foto atmışsın çok karizmatik ve yakışıklı çıkmışsın ama sen hep öylesin bakalım bu fotoğraftan ne zaman bıkıcam hoşcakal jiminy hayatımın anlamı birtanecik sevdiğim...(07:31)

(mesajınız gönderilmedi)

××mi_cha:jimin engelin umurumda olmadığını biliyorsun diyilmi. Mesaj atmaktan hiç bıkmıyorum. Hatta tam tersine kendi kendime konuşmak hoşuma gidiyor. Bu her zaman böyle. Belki engeli kaldırınca mesajları okuyup deli olduğumu düşüneceksin. Zaten öyle ben deliyim deli sana deliyim hatta doktora gidicem nolur ne olmaz öyle bir şey varmı bilmiyorum ama aşk üzerine kırk altılık rapor falan alabilirim kkkkkk gülesim geldi neyse hoşcakal kkkkk.(07:32)

(mesajınız gönderilmedi)

××mi_cha:çevrimdışı...

____________

buda bir günde attığım ikinci bölüm çünkü bölümler kısa oluyor bende bunu inkar edem.

Sevgili Mi-cha mız kendi kendine konuşuyor bakalım bu delilik ne zaman biticek.

İnşallah en kısa zamanda biter.Neysee e klasik olarak beğendiyseniz oy,yorum,vote (lütfennnnn).

HOŞÇAKALIN

Chim Chim ile ~TEXTİNG~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin