××mi_cha:O kız kim?
*chim-chim*:S-sen burada mısın?
Mesajı bana gönderirken dudaklarını dişlemeye başlamıştı.
××mi_cha:Tanrı aşkına deli etmede söyle artık jimin o kız kim?!!
*chim_chim: Mi-cha bak evet belki seninle samimi bir şekilde konuşuyoruz hatta sevgili gibiyiz ama ben yüzünü dahi göremediğim birine Aşk kadar derin duygular hissedemem.
××mi-cha:Ama sen bana seni seviyorum demiştin?
*chim_chim*:Hiçbir zaman da umutlanma demiştim.
× × mi_cha :Yanında ki kızı geberticem sen benim sen benim değilsen kimsenin olamazsın sana benden başka kimse dokunamaz!!!
*chim_chim*: Böyle bir Saçmalığı yapabilicek misin?
××mi-cha:Allah belanı versin jimin.
Sesli bi şekilde ağlamaya başlamıştım o sıra tae'nin çenemden tutup beni kendisine çevirmesiyle hızlıca ona sarıldım.
"N-neden böyle oldu Tae b-ben onu se-sevmiştim.""K-kimi?"
"O-o benim herşeyim di t-tae."
"Hey sus ağlama benide üzüyorsun."
"Beni hiç bırakma olur mu?"
"asla."
"Çünkü artık güvenebileceğim tek kişi sensin."
"Kim o? seni üzen kim?"
"O- o pisliğin teki."
"Şu an burada mı?"
"Evet şu masa."
"Jimin?"
(sessizce)"Hm?"
"Hadi gidelim buradan daha fazla ağlama olurmu."
Jimin:
Nedense içimde bi boşluk hissetmiştim neden böyle olmak zorundaydı sevmediğim bi şımarıkla ilişki kurmak zorunda mıydım? Neden hislerine aşık olsuğum bi kızı sevemiyordum en önemlisi benim gibi bir aptal onu üzüyordu ya kendine birşey yaparsa bu kız için sevdiğim kızı terk etmimiştim gözlerim bulanıklaşınca gözlerimin dolduğunu anlamıştım o sıra yan masalardan birinden ağlama sesleri duyunca o tarafa baktım bi kız telefonuna bakarak ağlıyordu ondan sonra da yanında ki adama sarılıp ağlamaya başladı dinlemeye çalıştım ama duyduğum tek şey ' kızın beni bırakma' adamınsa 'asla' diyişiydi gerçekten bi an mi-cha sanmıştım öyle olsa bile ne olucaktı ki?Bi süre sonra kalktılar el eleydiler kız ayakta zor duruyordu telefonda onu bu kadar inciticek ne olabilirdi ki adeta ayakta duramıyordu.Sonra da arabaya binip gittiler ama kızın yüzünde gördüğüm nefret ve hayal kırıklığı göz yaşlarında yok olup gitmişti acaba mi-cha'da şu an böyle miydi?
Oha lağnn Jimin mi-cha' yı gördü ve tanımadı çok değişik olduuu.
...
Bölüm bitti gördüğünüz üzere Bu nedenle yeni bölümü bekleyeceksiniz.Ve özür diliyorum uzun zamandır bölüm atmadığım için ama telafi etmek amaçlı bi günde iki bölüm attım umarım memnun kalmışsınızdı.
Oylar 10u geçince yeni bölüm atıcam bunun için o yıldızı parlatır mısınız?
Şimdiden sağolun teşekkürler.
Yorumlarıda bol bol yazın.Hepinizi Seviyorum...
♡♥♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chim Chim ile ~TEXTİNG~
FanfictionHiç Canını Verebilecek Kadar Sevdiğin Biri Oldu mu? Kitap Kapağı: @iceblue_97