"b-ben Taehyung...Kim Taehyung.Ama sen bana Tae diyebilirsin."
"Peki Tae sevgili arkadaşım artık Telefonumu alabilir miyim?"
Bu isim bana tanıdık gelmişti ama bozuntuya vermeden konuyu değiştirdim. "Bu arada ben Mi-cha, Kim Mi-cha.""(Sessizce) hm evet biliyorum?"
"Birşey mi dedin?"
"Sadece tanıştığıma memnun oldum dedim Nei mi-cha."
"Soyadıma getek yok nasılsa arkadaşız."
"Al telefonu."
"Teşekkürler."
Telefonu alır almaz gördüğüm bildirimlerle kala kalmıştım.
*chim_chim*:32 Cevapzız arama.*chim_chim*:173 mesaj.
Direk mesajlara girdim son mesajlara baktım.*chim_chim*:Mi-cha nereye kayboldun öyle?
*chim_chim*:Cevap vermiyorsun kim bilir kaç mesaj attım.
*chim_chim*:Seni aramaya çıkıcam umut olmasa bile.
*chim_chim*:Son kez soruyorum cevap vericek misin?
*chim_chim*:Peki.(07:04)
*chim_chim*:Kahr etsin mi-cha sen neredesin Tanrı aşkına iyi misin?
*chim_chim*:Kafeden yaklaşık üç dört mahalle ötede tenha bi sokakta kız çantası buldum ve içine baktığımda bi kimlik vardı sence orada ne yazıyordu?
Ayrıca neden şu kimliğe fotoğrafını yapıştırtmadın 15 yaşından küçük değilsin ki? (10:26)
(Okuylay ben bu kimlik bilgilerini fln Türkiye'deki kurallara yönelik yaptım yani orada nasıl bilemiyorum.)*chim_chim* bi süre daha böyle devam ederse polisi arayacağım.
*chim_chim*:tanrım çıldırıcam benden kaçan bi kızın çantasını sokakta buluyorum ve duvarda kırmızı izler vardı sen iyisin değil mi?
××mi_cha: Ben iyiyim Jimin korkma.
*chim_chim*:Ciddi misin sen? Saatlerdir mesaj atıyorum ve sen şimdimi cevap veriyorsun ha?
××mi_cha:Üzgünüm jimin internetim sorunluydu.
*chim_chim*:Saçma salak bahaneler uydurmayı bırak ve cevap ver sana ne oldu neredeydin BEŞ saattir.
××mi_cha:Diyorum ya internet.
*chim_chim*:Korkudan ödüm b**uma karıştı haberin vardır umarım ama şunuda bil ki inanmadım.
××mi-cha:İnansan bi kere de.
*chim_chim*:Çantan peki ona ne diyeceksin?
(Görüldü)
*chim_chim*:Kaç bakalım bayan Nei Mi-Cha seni bulucam ve bu çok uzun sürmeyecek.
(görüldü)
*chim_chim*:Çantanı istediğin zaman gelip benden alabilirsin Mi-Cha her zaman müsaitim senin için...
(görüldü)
*chim_chim*:
Trip
trip
trip
trip
trip
trip
trip (+73)××mi-cha:
:/(görüldü)
××mi_cha:Trip mi arıyorsun?
(görüldü)
××mi_cha:Ciddi olamazsın.
(görüldü)
××mi_cha:Kes şunu!!!
(görüldü)
××mi_cha:Peki
(görüldü)
××mi_cha:çevrimdışı
*chim_chim*:çevrimdışı
SİLAAAAMMMM...
Uzun zaamandır YB atmıyordum şimdi attım keyifli okumalar.
Lütfen oylayın şimdiden teşkürlerrr...Seviliyorsunuz...
♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chim Chim ile ~TEXTİNG~
FanficHiç Canını Verebilecek Kadar Sevdiğin Biri Oldu mu? Kitap Kapağı: @iceblue_97