#5#

3.5K 250 26
                                    

Warning: Bölümde yaklaşık %20 oranında küfür olabilir...
---------------------------------------------

××mi-cha:bravo jimin yine mutluluğumun ağzına ettin mutlumusun şu anda bulunduğum durumu görsen büyük ihtimal insan olduğumdan şüphe edersin.

*chim_chim*:ha?ne diyorsun?

××mi_cha:bravo yaa bilmiyormuş gibi de davranmayı nasıl beceremezmiş ben seni deşerim canııım.diyorumki sı**** yine sı**** mutluluğum kursağımda kaldı.

*chim_chim*:benle düzgün konuş mi-cha ne için suçlandığımı bile bilmiyorum.

××mi_cha:ne yapacaksın düzgün konuşmazsam s**tir çekip engelmi atıcaksın owh umurumda değil istediğin kadar s**tir çek çünkü sen bir kez s**tirini çektin jimin kafede o yediğin pamuk şekerin çubuğunu yanındaki p**n k*çına sokmamak için kendi kolumu tırnakladım şu an kolum kan içinde öyle güzel kanıyorki zevk alıyorum bu acı canımı öyle yakıyorki sol tarafımdaki sızı ile daha da güzel çekiliyo.hatta bu acı yetmiyo jimin o p** kurusuyla kafede başka şeyler de yapabilirdiniz ha ne dersin ateşli ateşli falan ahh ama dur yanındaki p** senden başka şeyler dediğim şeyden daha çoğunu istiyor ve istediğini alınca gidip başkalarındanda istiyecek ve bundan önce senin bana yaptığın şey gibi sana s**tir çekecek işte o zaman öyle gülücemki kahkahalarla deliler gibi mal gibi salak gibi hatta o günü görüceğim için çok mutluyum jimin.amaa belli olmaz her an ölebilirim her an.

*chim_chim*: ne? yoksa kendine! sakın kendine bir şey yapmaya kalkışma sen daha çok gençsin yaşamaya ve mutlu olmaya hakkın var şimdi mantıklı düşün ve myung-hee'ye neden öyle dedin onu söyle.

××mi_cha:merak etme jimin kendime bir şey yapmayacağım ve haklısın yaşayacağım çünkü hikayenin sonunu merak ediyorum şimdi gelelim myung-hee sürtüğüne o kız tam bir p** ben gittiğim okuldan tanıyorum onu okul sitesinde nerdeyse her gün başka bir erkekle fotoğrafı var ve bir sorun daha varki o kız üniversite 4teki erkeklerin birinden hamile kalmıştı ve çocuğu aldırmıştı bu okul öğretmenler tarafından da çok tartışıldı ve okuldan atıldı şimdi ne b*k yersen ye ister bu yaşananlara raģmen o kız sana s**tir çekene kadar birlikteliğine devam et yada hemen şimdi seni gerçekten seven insanlara yönel ama yöneleceğin kişi ben olmak zorunda değilim sadece seni gerçekten seven biri olsun çünkü seni gerçekten seven biri seni gerçekten mutlu eder ve senin mutlu olman da en çok beni mutlu eder şimdi git ve bana yaptığın gibi o kıza güzel bir s**tir çek tabii buna zorunlu değilsin şimdi hoşcakal jimin sadece yalnız kalıp o anı unutmak istiyorum bay bay ne olursa olsun seni seviyorum hepte sevicem  hoşcakal jimin seviyorum seni dünyadaki her kesden çok çünkü sen bensin ve bende sen olduğum için sensiz olamam şimdi bb sevgilim sevdiğim birtanem canım.

*chim_chim*: Teşekkürler mi-cha fazla tutkulanmadan beni kurtardığın için sonunda sana içim ısındı sağol seni seviyorim (arkadaşca).

(Görüldü)

××mi_cha: çevrimdışı.

*chim_chim*: çevrimdışı.

evet biliyorum bazı yerleri okurken bana sövdünüz ama hep güzel hep mutlu ozaman biz bunları hemen buluşturalım evlendirelim bitsin gitsin ama yok öyle yağma neyse.

Birde küfürlerden dolayı rahatsız olanlar var ise üzgünüm.

sizi seviyorum canım okurlarım alalım oyları,voteleri,yorumları hadi göreyim sizi.

bakın ben oy sınırı koymuyorum okurlara yazık günah onlarda insan ehhh.

Sonraki bölümde görüşmek üzere.muck muck

seviliyorsunuz.

Chim Chim ile ~TEXTİNG~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin