#14#

2.7K 234 18
                                    

*chim_chim*:iyi geceler mi-cha kendine iyi bak.

××mi_cha:mi-cha benim lakabım falan mı?neden sürekli bana mi-cha diyorsun.

*chim-chim*:çünkü senin adın bu.

××mi_cha:benim adım na-young anlasana be adam aaa.

*chim-chim*:tamam yinede sana mi-cha diyeceğim bu arada hafızanı kaybettiğine haberin var değilmi?

××mi_cha:evet bunu woo-bin anlattı ama doktor herşeyi bir anda öğrenmemem kendi kendime hatırlamam gerektiğini söyledi.

*chim-chim*:ozaman konuşmalarımızı okuyabilirsin belki bir şeyler hatırlamana yardımcı olur.

××mi_cha:Üzgünüm ama bütün yazışmaları silmişim.

*chim-chim*:hepsini kopyalayıp gönderebilirim.

××mi_cha:olabilir.

*chim-chim*:

---------------------bütün mesajlar...

××mi-cha:ohaaaa biz bu kadar konuşmuşmuyuz...hey söylesene biz nasıl tanıştık.

*chim_chim*:biiizzz...
Tanışmadık :(

××mi-cha:ney nasıl.Birbirimizi tanımıyormuyuz ozaman neden ben seninle konuşmuşum yoksa sen sapık mısın? ~_~

*chim_chim*:yo hayır aslında herşey senin bana mesaj atmanla başladı.Ve şimdi beni hatırlamıyorsun bile.

××mi_cha:bak ne diyeceğim hiç bir şey anlamadım biz birbirimizi tanıyormuyuz tanımıyormuyuz?sen kimsin?saçmalıkların benim mi-cha olduğumu söylüyor ben na-young değilmiyim?

*chim_chim*: offff şu mesajları okursan çoğu şeyi anlayacaksın ben gidiyorum iyi akşamlar bu arada yanında biri olması şartıyla az sonra sana atacağım konuma gel ama yarın.

××mi_cha:sen orada mı olucaksın?

*chim_chim*:hayır.

××mi_cha:niye gelicem ozaman.

*chim_chim*:bak mi-cha sen önceden benim seni görmemi istemiyordun sen beni tanıyordun ama ben seni tanımıyordum konumunu attığım yer senin her sabah beni gördüğün kafe belki orada senin hafızanın geri gelmesini sağlayacak şeyler olur.Ama ben orada olursam senin kim olduğunu anlarım ve sana bir instagram hesabı vereceğim o hesap benim. fotoğraflara filan bak beni hatırlamış olursun belki.

××mi_cha:çok saçma.

*chim_chim*:şu an sana öyle geliyor ama ben seni tanırsam hafızan geri geldiğinde pişman olursun ve bu benide üzer.

*chim_chim*:bu arafa lütfen dediklerimi yap.

××mi_cha:iyi peki yaparım hadi iyi akşamlar bay jimin.

*chim_chim*:adı mı hatırlıyor musun? ¤_¤

××mi_cha:yooo söylemiştin ya.

*chim_chim*:evet haklısın iyi akşamlar.

*chim_chim*:çevrimdışı

××mi_cha:çevrimdışı

Öhöm öhöm selam okurlarııım ben geldiiim
şimdi gidiyorum...

okurlar: (-_-')

Bir ricada bulunacağım lütfen bölümü oylayın lütfeeeennn...

SİZİ SEVİYORUUUM...
SHARANGEAAAAA...

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Chim Chim ile ~TEXTİNG~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin