#20#

2.4K 191 80
                                    

mi-cha:(...)duvarın köşesine sıkıştım ve öylece ağlıyordum...

-"hahahah ne o güzellik çok mu korktun?"

~"neleri duydun bakalım ona göre vericez cezanı."

mi-cha:"h-hiç b-bişey duymadım l-lütfen gi-gideyim kim-kimseye söylemem."

~"çok yalan söylüyorsun madem duymadın neyi söylemeyeceksin?"

mi-cha:"L-lütfen."adeta yalvarıyordum şuracıkta ölmek istiyorum yoksa başka şeyler okucaktı ne diye bu kadar uzaklaşmıştım ki kafeden, sertmi olmam gerekiyordu belki rol yapabilirim.hayır yapamam korkağın tekiyim,eziğin tekiyim,tipsizin tekiyim,dışlanan ödlek mi-cha'yım ben ne yapabilirim ki
hiçbirşey kaçmayı bile beceremem eminim...
Içlerindem uzun olanı yavaşca önüme gelip benim hizama eğildi elini çeneme koyup beni kendine çevirdi.
-"hmm bayada güzelmiş ha?"

~"güzel veya çirkin işimizi görünce ölücek zaten (sırıtır *şerro*)"

mi-cha:"h-hayır sende çek elini." bağırmıştım ayağa kalktım ve önümde duranı iktirdim biraz yalpalamıştı ama birşey olmamıştı ayağa kalktı benim iki katım hayvan.

-"bide hırçınmış haa severim hırçın kızlar ama yaramazlığını eve saklasan iyi edersin ha?"

mi-cha:"dokunma bana sokak köpeği."

-"doğru konuş güzellik yakışıyormu?"

mi-cha:"şerefsiz p******k.aaahhh." tokat atmıştı yanağım çok acıyordu hiç böyle bir olay yaşamamıştı bu yaşıma kadar beni annem bile dövmemiştir yani sanırım o öldü nasılsa.

-"sana doğru konuş demiştim."

~"fazla gitme üstüne şimdiden korkmasın yani bence."

-"ne o vicdanınamı dokundu chen? sen bu aralar çok mu  merhamet meleği oldun ha?"

~"ne yaparsan yap ama unutmaki paylaşıcaz."

-"işi ben ayarlayayım senle paylaşayım yardım ette götürelim şu şıllığı."

mi-cha:beni yiyecek yerine koymuşlardı onlar laf dalaşına girmişken ileride gördüğüm demir boruya ilerledim yavaşca aldım ve şu uzun boyluya bir tane geçirdim.

~"hey ne yapıyorsun."
diğeri bağırmıştı adı chen olan galiba, uzun boylu olanda sırtını tutmuş anırıyordu.
Elimden çubuğun alınmasıyla irkmiştim.

-"tahmin et şimdi ben bunu ne yapıcam."

korkudan alt dudağımı ıssırıyordum.

-"korkma canım sadece değişik fantezilerim de kullanıcam şimdi pislik yapma ve uslu kız ol düş önüme."

mi-cha:az önce çöktüğüm yere geçtim ve ağlamaya başladım "g-hıck-gelmiycem."

~"bizim için sorun yok biz işimizi buradada bitiririz amaç seni rezil etmemek."

mi-cha:"ölürümde gelmem."
yerde sürünen yırtılmış ağız maskemi alıp cebime koydum o maske ölen ablamın tek hatırası idi onu kaybetmek istemezdim.
Bir an zorla ayağa kalktığımın farkına varmıştım yine uzun olandı diğeri çok korkaktı benim gibi hah.Çenemden tutmuş kafamı duvara iktiriyordu ve ben sivri taşlardan yapılmış duvarın taşlarının saç derimi deldiğinin farkındaydım şakaklarımdan akan kanın kokusu burnuma geliyordu...Bileğimi sıkıyordu artık elimdeki kanın sıkıştığını hissedebiliyordum morarıyordu tamamiyle kendimden geçmiştim kan kokusu çok ağırlaşmıştı saç derim çok acıyordu en çokta jiminle yüz yüze konuşamadan öleceğimi bilmek acıtıyordu canımı çünkü beni buradan kurtarabilecek tek şey bir mucize oludu yinede bir ağırlık vardı sol yanımda...

Yeni bölümde bitmiş bulunmaktadır...

Umarım beğenmişsinizdir lütfen oy verin ve yorumlarınızıda bekliyorum şimdiden sağolun...

Bütün okurlarımı çok seviyorum Destekler içinde Teşekkürler...

♥♥♥

Chim Chim ile ~TEXTİNG~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin