#38#

2.1K 135 92
                                    

Medyaya ölenler topluluğu...

Taehyung böyle birşeyi nasıl yaptı hayla aklım almıyor. Ben ona güvenmiştim,  onu abim yerine koymuştum. Ama o bana aşıktı ve benim için Hei ile ortak olmuş planlar yapıyor.

Otel koridorunda yürürken o videoyu düşünüyordum. Hem mutlu olmuştum hemde üzülmüştüm. Sonuçta bunu bana söyleyebilirdi ne kadar duygularına karşılık veremesemde iki medeni insan gibi oturup konuşabilirdik ama onun yaptığına bak.

Personel odasına girip oturan Taehyung'a seslendim.

"T-taehyung!"

"Ne?"

"Koridor , j-jimin , kız , dudak."

"Ne diyorsun mi-cha?"

Şu an ağlamam lazım da nasıl?
"Sanırım Jimin Hei'yi aldatıyo."

"Ne?Kiminle ?"

"Bilmiyorum koridorda bi kızla-"
Cümlemi tamamlamadan elimle yüzümü kapattım ve ağlama numarası yapmaya çalıştım.

#Beceremiyon gerizekalı.#

Ben şimdi seni bi beceririm töbe töbe... Şurda iş başındayım git lütfen.

#AİSH! Ağzını bozmuşun sen yine bu terbiyesizliklerine katlanamıyorum ve gidiyorum.#

Ehehehe neyse.

"Tae beni yalnız bırakır mısın?"

"Tamam ama doğru dur."

"Teşekkürler."

"Ozaman ben gideyim."

"Nereye gidiceksin peki?"

"Çalışmaya."

"E iyi."
Çalışmaya mı yoksa duyduklarını Hei 'ye yetiştirmeye mi?

"Balık zokayı yuttu."
Balık mı Tae'den olsa olsa deniz yosunu olur. Ozaman.
"Deniz yosunu zokayı yuttu."
*Ben ne zaman çarpılıcam?*

Dün Sabah

Yazardan:

Mi-cha izlediği videoyla gözlerinin dolmasını engelleyememişti sonuçta o Tae'yi güç kaynağı olarak benimsemişti ama Tae Mi-cha'nın nefret ettiği insanlarla birlik oluyordu.
Yavaşca başını kaldırıp Jimin'e baktı Jimin'in tatlıca Gülümsemesi onu azda olsa ferahlatmıştı.

"Seni seviyorum Jimin."

"Bende seni seviyorum Mi-cha."

Aralarında kısa ve sevgi dolu bir konuşmayla ilk defa bu kadar mutlu ve yakın olmuşlardı.
Jimin aklındaki işe yarayabilecek planları mi-cha'ya anlatıyor Mi-cha ise dinlemekten çok onu mutlu eden suratı en ince ayrıntısına kadar ezberlemekle uğraşıyordu.

"Ben Hei'yi aldatırsam ne olur?"

"Hı hı."

"Evet aynen. İşte böyle olucak onu aldatıcam."

"Evet."

"Anladığına eminsin değil mi sadece Taehyung'a beni bi kızla gördüğünü söyleyeceksin sonrada..."
______________________

Mi-cha:
Mesai bittikten sonra Jimin'in verdiği adrese geldim. Tahmini burası ikisinin yeni eviydi yani şimdilik.

Kapı ziline dokundum ve beklemeye başladım.

Chim Chim ile ~TEXTİNG~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin