#10#

2.8K 209 38
                                    


*chim_chim*: mi-cha ne yapıyorsun yalnız olduğunda mesaj atacaktın ama unuttun herhalde.

*chim_chim*:mi-chaaaaaa baksana bi yalnızmısın?

*chim_chim*:şakamı yapıyorsun her zaman benimle mesajlaşmak için can atarsın ama şimdi ne oldu?

*chim_chim*:hadi amaa kes şu şakayı hiç komik değil sıkıldım ve beğenmedim bu şakayı.

*chim_chim*:ama diyeceklerim çok önemli lütfen cevap ver artık.

*chim_chim*:mi-cha endişelenmeye başladım iyimisin sen mesajlarada bakmıyorsu  hadi ama korkuyorum.

*chim_chim*:sen iyimisin mi-cha? CEVAP VERSENE!!

*chim_chim*:mi-cha arıyorum  sende aramama cevap vericeksin sonrada bu suskunluğun ve sessizliğin nedenini sorucam.

*chim_chim*:tammam mı?

*chim_chim*:eğer şimdi cevap verirsen aramama gerek kalmaz.

chim_chim*:arıyorum mi-cha hadi amaa cevap verr şu mesajlara.

*chim_chim*:tamaaam buda son şansındı ve sen onu kaybettin bildiğin korkudan oturduğum yerde terliyorum ve şimdi seni arayacağım.

(*chim_chim* kişisi ××mi_cha kişisini arıyor.)

jiminin telefonu:dıııııt... dııııt. dıııııt... aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen sinyal sesinden sonra mesaj bırakınız... (sinyal sesi).

(*chim_chim* kişisi ××mi_cha kişisini arıyor.)

jimin'intelefonu:dııııt...dıııııt...dııııt...
aradığınız kişiye şu and-(konuşma sonlandırıldı)

Jimin:bu ne şimdi ne oluyordu mi-cha'ya birşey mi olmuştu?iyimiydi şu anda? ve neden ben iyi hissetmiyorum? neden sol yanım kesilmiş gibi hissediyorum? niye acıyor sol yanım? niye korkuyorum ?ve neden söylemek istediğim şey bana yük oluyor?...

anlıyorum mi-cha anlıyorum seni çektiğin acıyı hani bana demiştin ya 'beni anlamadan yazdığın her cümle paramparça olmuş kalbimi bir kez daha parçalıyor.' gerçi bunu yüzüme söylemedin ama ben artık o parçalanmayı anlıyorum çünkü sana sorduğum soruyo vermediğin her cevap kalbimdeki korkuyu ve acıyı bin kat daha da arttırıyor.

Üzgünüm mi-cha Üzgünüm seni geç anladığım için bu duyguları geç hissettiğim için...

Ama neden tam zamanında sustun ki yada gittin mi?yoksa umudunu yitirdin mi?yada başına bir işmi geldi.Keşke kim olduğunu bilseydim belki bulunduğun durumdan haberdar
olurdum ve hemen şimdi yanına gelirdim... bi bilsen ne zamandır böyle kendi kendime konuştuğumu iç sesimle nasıl kavga ettiğimi bir gün anlatıcam hepsini ama sen bana cevap vermezsen yapamam ki mi-cha.

*chim_chim*:özledim seni...

*chim_chim*çevrimdışı...

Şimdi diyorsunuz mi -cha'ya ne oldu.

BİLMİYORUM VALLAHA :b

Hadi ben sizi merakınızla bırakıp vedamı edeyim...
HOŞÇAKALIN...

SEVİYORUM SİZİ...

canım okurlarım yaaa...

Chim Chim ile ~TEXTİNG~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin