#lütfen oy verin ve yorum yapın. Şimdilik hoşcakalın#
Şu an personel odasına koşturuyorum orada nemi yapıcam son ses HyunA-Lip&Hip açıp tepinecem.
O şarkıyı dinliyince aklıma hep Jimin geliyo.
*Neden mi? Anlamına bakın anlarsınız. Ama yok üşeniyom derseniz yoruma yazın diğer bölümde yayınlarım*"Jimin beni öptü ayyyy."
#Bide Hei'ye sürtük derdi de şuna bak hele.#
Ayol bi git bozma mutluluğumu.
#mutlu musun birde?#
Nasıl mutlu olmayayım.
#Eyi ozaman sorun yok.#
_________
Jimin'den:Mi-cha gideceği sıra kolunu tutup dudağına yapıştım karşılık vermemişti ama engelde olmamıştı geri çekildiğimdeyse bir saniye bile beklemeden koşuştura koşuştura lavabodan çıktı ve ne yalan söyleyeyim onu öptüğüm için hiç pişman değilim.
Ondan sonra bende açık büfeye ilerlemeye başladım. Tam merdiven kenarında bulunan otel odamızın önünden geçiyordum ki kapının açık olduğunu farkettim. Çıkarken kapattığıma adım kadar eminim.
İçeriye bakmak için kapının pervazına geldiğimde duyduğum konuşmalarla duraksamıştım.Hei: "Bana bak Taehyung bir daha uyarmayacağım Mi-cha'yı Jimin'den uzak tut! Tamam mı?"
Taehyung: "Mi-cha Jimin'e değil, Jimin Mi-cha' ya yaklaşıyor. Ayrıca benimle böyle konuşma!"
Hei: "Tamam kapa çeneni! Ve dinl-"
Taehyung: "Bir araya geldik ve istediklerimizi ele geçirmeye çalışıyoruz ancak sen bana patronummuşsun gibi davrandığın sürece unut bunu!"
Hei: (içinden: Tabi efendim siz nası isterseniz. Kendini ne sanıyorsa. neyse.) "Tamam tamam düzgünce anlatıyorum. Jimin ve mi-cha'yı birbirinden uzak tutucaz. Ve karnımda ki bebeğin jimin'den olduğunu herkese yutturursak zaten Mi-cha bir daha Jimin'in yüzüne bile bakmaz."
Taehyung: "Bebek? Ne bebeği? Hamile misin sen? Peki gerçek babası kim?"
Hei: "Boşver bunları sadece karnımda bir bebek var ve bu bebek jimin'den şimdi git ve bunu mi-cha' ya yuttur. Gerçi o çoktan yuttuda."
Taehyung: "Umarım işe yarar."
Hei: "Git artık Jimin gelirse biteriz."
_______________________Duyduklarımla yüzümde oluşan pis sırıtışın üç nedeni vardı. Birincisi Hei'den kurtuluyorum, ikincisi Taehyung'a dayak atmam için iyi bir neden var üçüncüsü ise Mi-cha artık benim.
Hemen merdivenlerden aşağı inip açık büfeye geçmiştim."Bekle beni Mi-cha ben geliyurum." *jimin delirdi sjsjssj*
Acayip ötesi saçma bir bölümdü...
Neyse
Bölüm geç geldi farkındayım ama internetsizlik sorunu var bende umarım anlayışla karşılarsınız.Oy verip yorum yapan herkese çok teşekkürler ederim.
Seviliyorsunuz...
♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chim Chim ile ~TEXTİNG~
FanfictionHiç Canını Verebilecek Kadar Sevdiğin Biri Oldu mu? Kitap Kapağı: @iceblue_97