××mi_caha:hiç canını verebilecek kadar sevdiğin biri oldumu jimin?*chim_chim*:Sen kimsin? beni nereden? tanıyorsun? adımı nerden biliyorsun?
××mi_cha:seni sevdiğimi bildikten sonra kim olduğumun ne önemi var ki?
*chim_chim*:saçma sapan konuşmayı bırak ve tanışıyormuyuz onu söyle.
××mi_cha:cidden saçma konuştuğumu mu düşünüyorsun? çünkü bu duyguları bilmiyorsun ve canımı yakıyorsun jimin ,beni anlamadan yazdığın her kelime milyon parçaya ayrılmış kalbimi bir kez daha parçalıyor ama sen anlayamazsın çünkü AŞK nedir bilmiyorsun ve o kadar anlayışsız ve iticisinki beni anlayacağını ,AŞK ın ne olduğumu öğreneceğini düşünmüyorum ama ben şimdi seni seviyorum ya iyi b** yiyorum.
*chim_chim:amacını söyle yada sus yoksa ben sustururum engellemek istemiyorum ayrıca küfüre gerek yoktu.
××mi_cha:ağlatıyorsun jimin acıtıyorsun.
(mesajınız gönderilmedi)
××mi_cha:jimin dur lütfen söz veriyorum gereksiz konuşmayacağım küfür etmicem lütfen dur jimin özür dilerim.
(Mesajınız gönderilmedi)
××mi_cha:öyle olsun jimin ama ben seni hiç bırakmıyacağım her gün sabah akşam mesaj atacağım belki engeli kaldırırsın ama seni hiç özlemeyeceğim çünkü her gün görücem.
(mesajınız gönderilmedi)
××mi_cha:çevrimdışı...
___________
Bu kitap benim ilk kitabım değil. Daha öncelerinde bir kitap yayınlamıştım ancak onu yayımdan kaldırdım.
NeyseUmarım ilk bölümümü beğenmişsinizdir.
oy,vote,yorum (lütfennnnn)Diğer bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chim Chim ile ~TEXTİNG~
FanficHiç Canını Verebilecek Kadar Sevdiğin Biri Oldu mu? Kitap Kapağı: @iceblue_97