*chim_chim*:mi-cha üç gün oldu mesaj atmayalı mesajlarımada cevap vermiyorsun endişeleniyorum.
*chim_chim*:Ahhhh hadi ama bu daha ne kadar sürecek.
*chim_chim*:umarım sessizliğinin bir sebebi vardır.Çünkü seni çok özledim kafeyede gelmediğin belli zaten. neden bilmiyorum ama öyle geliyor.
*chim_chim*:çevrimdışı
(iki gün sonra)
*chim_chim*:ahhh hadi ama mi-cha sensiz kendimi yarım kalmış gibi hissediyorum lütfen konuş.
*chim_chim*:lütfen mi cha özledim seni hiç yaşamadığım duyguları yaşıyorum.(sayende)
*chim_chim*:çevrimdışı.
(bunun gibi 7 mesaj daha)
(üç gün sonra)
*chim_chim*:çok sıkılıyorum sen olmayınca kendimi deli gibi hissediyorum kendinle masajlaşıyorum gibi bi şey bu ama her kelimeyi büyük bir umutla yazıyorum belki görürde en azından bi 'iyiyim.' yazarsın diye ama nerdeee.
*chim_chim*:çevrimdışı
(bir hafta sonra)
*chim_chim*:tamı tamına on iki gün oldu mi-cha tamı tamına on iki gündür kendimle mesajlaşıyorum.
*chim_chim*:korkuyorum mi-cha hemde çok ,başına bir şey geldi diye ćok korkuyorum.
*chim_chim*:yaşıyormusun onu söyle bari en azından varlığın olması mutlu eder beni.
*chim_chim*:of mi-cha offffff geri dön artık öldün mü ?kaldın mı?yoksa beni unuttun mu?beni üzecek bir haberde olsa bir mesaj sadece bir mesaj yaaaa.
*chim_chim*:çevrimdışı.
(bir hafta sonra)
*chim_chim*:her gün sana satırlarca mesaj yazıyorum mi-cha ama en sonunda o mesajları göndermekten vaz geçip haftada bir sade ve sakin mesajlat atıyorum ama artık çok sıkıldım...
Mi-cha hadi lütfen geri dön artık bir çocuğun anesini kaybetmesi gibi bir durum yaşıyorum ama sen daha farklısın senin;
Duyguların,kalbin,için,hislerin,AŞKIN hepsi yazdığın mesajlardan anlaşılıyor.
her gün senin bana yazdığın mesajları okuyarak senin içindeki acıları anlıyorum mi-cha.Neden beni burada bırakıp gittin?Yalnız kaldım senin gibi değilim arkaşlarım var ama sensizlik olunca çevremde yokmuş gibi hissediyorum.
*chim_chim*:hadi amaaaa.
*chim_chim*:tamam sen bilirsin ama unutma ben hep burada seni bekleyeceğim.SENİ SEVİYORUM.
Veee bu bölümüde Böyle Bitirdiiim.
Biliyorum hepiniz meraktan Çatlıyorsunuz.
Ama sizi fazla meraklandırmayacağım (umarım)
Oy,vote,yorumları bekliyorum.
Bye ByeSizi seviyorum...
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chim Chim ile ~TEXTİNG~
Hayran KurguHiç Canını Verebilecek Kadar Sevdiğin Biri Oldu mu? Kitap Kapağı: @iceblue_97