medya: Amaç feels geçitittirmek yoksa hikayeyle ne alakası var.
kdohfkudurunfhvkkt^Oy vermeyi ve sık aralıklarla yorum yapmayı unutmayın^
mi-cha:
"Umarım mutluluk adına hiç bir anısı olmaz."Tae:"Ağlama artık yeter."
"NEYİNE AĞLAMAYAYIM HA? NEDEN? NİYE? neden yaptıııı niyee? Ben ne yaptım onağ ben ne yaptım sana PARK JİMİNNN!!!"
"Merak etme mi-cha karşılığını alıcaktır."
"NEDEN ONA GÜVENDİMMM! niye ki?... o pisliğin tekiydi zaten belalı birinin teki kim bilir kaç kızla birlikteliği vardır?"
"Bence artık gitmeliyiz."
"Neden bırakmıyorsun da şuradan atlayayım?"
"Saçmalama."
"Saçma değil çok ciddiyim ben hemde çok."
"Hadi gidiyoruz."
"...."
Tae:
Mi-cha tamamiyle yıkılmıştı daha ilk günden böyle olmuştu peki daha sonra ne olucaktı?
Ne yapıcaktı?
...
Sonunda eve gelmiştik onu yatağa yatırdım ve üzerini örttüm ardından kulağına bir işim olduğuna dair birkaç şey söyleyip evden çıktım...Şu an o evin önündeydim kapıya öylece bakıyordum bana geçmişimi hatırlatan o kapıya yıllar sonra buraya geliceğimi aklım hayalim almazdı ama hepsi mi-cha içindi elimi uzattım ve kapıyı çaldım.
"Jimin sen mi geldi- ah pardon kime baktınız?"
"Şey ben jimin için gelmiştim."
"Tam olarak bilmiyorum yalnız kalmak istediğini ve aradığımda ..... taraflarında ki iskelede olduğunu söyledi."
"Peki teşekkür ederim hanımefendi."
Bu kadın kafede jimin' le olan yani jimin' in sevgilisi olan kadın dı. Mi-cha bu kızdan bin kat daha güzeldi ama bunu bilmeyenler vardı.
...Kızın bahsettiği iskeleye gelmiştim sadece iskelenin sonunda ayaklarını suya uzatmış biri vardı ve bu kişi
"Park Jimin?""E-evet."
Sesimi duyunca ayağa kalkıp ayakkabıkarın rastgele giydi ve gözlerini sildi ağlıyor muydu?
"Pardon kimsiniz?"
"Tanıyamadın mı park jimin aşk olsun yıllar önce yalnızlığa terk edip gittiğin üvey kardeşin Kim Taehyung' ı nası unutursun?"
Derince yutkunduğunu boğazında ki kıpraşmadan anlamıştım çok şaşırmıştı.
"S-sen? Taehyung?"
"Çok mutlu oldum beni yeniden tanımana ben seni unutmamışım ama değil mi?"
"Neden geldin intikam almak için mi?"
"Evet intikam için ama bu sefer kendi adıma intikam almayacağım benim için senin anlayamayacağın kadar çok değerli bir kızın intikamını alıcam tek mesajla tamamen silinip atılan bir kızın intikamını."
"Ne saçmalıyorsun?"
"Biraz daha ip ucu vereyim sen o kızı bir çok kez gördün ama hiç tanımadın ama ben onunla aynı evde bile kaldım."
"M-mi-cha? sen onu tanıyorsun. Siz k-kafedeydiniz b-ben mi-cha'yı gördüm ah n-nerede o yalnız mı şu anda."
"Sakın! sakın ona yaklaşayım deme sakın haa jimin sen onu yeterince yıprattın zaten-"
"Peki niye bir gerizekalı gibi onu yalnız bıraktın."
"Kapa çeneni!! artık onu düşünmek sana düşmez anladın mı?"
"bana bak taehyung git ve mi-cha herneredeyse ona sahip çık."
"Önce bir işim var jimin."
"Ne işi?"
"İşte bu."
Suratına geçirdiğim yumrukla iskeleye yığılmıştı"Sen tam bir iki yüzlüsün PARK JİMİN!"
üzerine çıkıp bir tane daha geçirdim.
"Hayatın boyunca yaptığın tek şey sürtüklük ve şerefsizlikti."
Kan içinde kalan burnuna baktım ve acımadan bir tane daha vurdum ağzının ortasına.
"Peki o kızın suçu neydi?"
Bu seferde çenesini tutup kendime çevirdim.
"Neden ağlıyorsun bay p**?"
"P-peki benim suçum neydi Taehyung?"
Bu sefer de altta olan bendim suratıma yediğim yumrukla yere yığılmıştım oda bundan istifade üzerime çıktı.
"Söylesene Taehyung ben ne yaptım ha? bi kerede bana sorsanıza."
"Tek suçlu sensin."
"Demek tek suçlu benim? peki neden bir kez olsun Hei denen o sürtük kadını sevip sevmediğim sorulmadı bana?"
Yüzüme bir yumruk daha yemiştim bu seferki biraz daha acıtmıştı.
"Sana diyoruuuum neden ben o kızla birlikte olmak zorundayım? Niye bir kez olsun mi-cha'ya dokunmadım? neden kokusunu içime çekemedim? niye onu öpemedim?"
"Çünkü sen başkalarını seçtin?"
"Anlamıyormusun? o kızı sevmiyorum Hei denen o kızla zorla birlikteyim."
"Ne olursa olsun jimin o kızın suçu yok en azından bi açıklama yapabilirdin."
"O zaman bırakır mıydı beni?"
Üzerimden kalkıp yanıma çöktü ve salya sümük ağlamaya başladı.
"Bebeklik yapmayı kes."
"Ben onu seviyorum Taehyung."
"Üzgünüm jimin."
"Ne?"
"Çünkü ona sahip olmak isteyen tek kişi sen değilsin."
"Onu benden alamazsın Taehyung o benim o seni sevmez."
"O seni hep bir ikiyüzlü olarak hatırlayacak ben ise hep arkasında duran ilk aşkı ve son aşkı olucam."
"Ne ilk aşkı."
"Sen ikimizin geçmişimi bilmiyorsun ve bilmeyeceksin de."
"Bana bak Taehyung seni öldürürüm onu asla elde edemiyeceksin o benim değilse kimsenin olamaz."
"Senin zaten bir sahibin var Park Jimin ve siz yakında belki de evleniceksiniz."
"Lütfen Taehyung yapma."
"Üzülme sırası sende park jimin şimdi de ben seni terk ediyorum ve hergün canını yakıcam."
"Benim mi-cham asla seninle bir ilişki kurmaz asla yapmaz bana bunu yapmaz."
"Sen ona yaptın ve elbet o da seni unutup aynısını sana yapıcak."
"Onu elde edemeyeceksin mi-cha'yı bulucam unutma artık kim olduğunu biliyorum kim olduğunu bulmam zor olmaz."
"Görücez park jimin görücez."
Bu ezik haline sırıtarak bakıp elimin tersiyle kanayan dudağımı sildim ve ayağa kalkıp arabaya bindim gitmeden önce ona son bir kez daha göz gezdirdim çok acınası bir hali vardı ve böyle kalıcaktı kalmalıydı.
Jimiiiuiğğğğnn yazık sanaaaağğ...
Ve artık jimin mi-cha'yı biliyor derin bir nefes alabiliriz. Yinede umutlanmayalım kavuşmaları geç sürebilir yalnız bölüm en uzun bölümümüz oldu alkış.
Sizce güzel oldu mu?
Beğendiniz mi?
Umarım öyledir.Oy ve vote verirseniz çok mutlu olurum yeni bölümü en kısa zaman da atmaya çalışıcam.
Gelecek bölüm de görüşmek üzere.
Seviliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chim Chim ile ~TEXTİNG~
FanficHiç Canını Verebilecek Kadar Sevdiğin Biri Oldu mu? Kitap Kapağı: @iceblue_97