#Oy verin,yorum yapın vee yb gelsin# Tehtid ediyormuşum gibi hissettim.
_______________________
Tanrım ne yaptım ben salak gibi kabul ettim. Salak ben of.
Kendi kendime kızarken kapı tıktıklandı."Mi-chaaaa?"
"Ne?"
"Telefonumu versene."
"Telefonun bende diyil ki."
"Odana girdiğimde masanın üstüne koyduydum orada unutmuşum yani galiba."
Oturduğum yataktan yavaşca kalkıp elime telefonu aldım sonra kapıyı açıp Tae'ye vericektim ki eş zamanlı olarak birisi aramıştı ekranı kendime çevirdim Hei diye biri arıyordu. İstemsizce kaşlarımı çatmıştım.
"Hei kim Taehyung?"
"Hei? Hei şey... ilk okul arkadaşım arkadaş yani."
"Hei isminden nefret ediyorum nedenini biliyorsun."
"Ya zaten kızı bende pek sevmiyorum ama-"
"Açıklama yapmana gerek yok ben sana güveniyorum."
"(Sessizce) Özür dilerim Mi-cha?"
"Ney?"
"İyi geceler."
"Ha sanada."
Tae gittikten sonra kendimi yatağa attım ve uyumaya çalışmaya çalıştım.
Ertesi Sabah
Çalan alarma yatağımdan uçarak kalkmıştım. Lavaboya girip rutin işlerimi hallettikten sonra dolapta elime gelen ilk kıyafeti üstüme geçirip evden çıktım.
Otobüs durağına vardığımda saat daha 6:23 tü yine de sahil buraya uzak olduğu için geç kalabilirdim.
(...)
Şu an Jimin'in bahsettiği cafenin önündeyim girip girmemek arasında kalmıştım jimin'i cam kapıdan görebiliyordum oturuyordu dakka başı saatine bakmaktan başkada birşey yapmıyordu. Sanırım girmeyecektim korkuyordum ya yine üzülürsem ya yine ağlarsam.
Tam arkamı dönüp gidicektim ki Jimin beni görmüş olacak ayağa kalkıp bana bakmaya başladı."Buraya kadar geldin mi-cha devam etmelisin."
İçeriye girdiğimde gözlerine bakarak masaya ilerliyordum. Yavaşça sandalyeye oturdum.
Sanki herkes bana bakıyormuş gibi hissediyordum."Gelmiyceksin sanm-"
"Konu ne?"
"Şey... Hei ve..."
"Ve?"
"Taehyung."
"T-tae'mi bir sürtük ve Tae'nin ne ilgisi olabilir ki?"
"Sadece şu videoyu izle ondan sonra demek istediklerimi anlarsın."
Oy veren , yorum yapan herkese çok teşekkürler.Ay final yakın çoook yakın.
Neyse gelecek bölümde görüşürüz.
Bıy bıyy 😘😙😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chim Chim ile ~TEXTİNG~
Hayran KurguHiç Canını Verebilecek Kadar Sevdiğin Biri Oldu mu? Kitap Kapağı: @iceblue_97