Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın canlar.
Seviliyorsunuz.♥Kapının önünde duran siyah arabaya ilerlerken kendime sabır duaları ediyordum. Umarım yine Hoseok'un elindeki telefonu kafasında kırmam...
___________________________Hoseok: "Seleme kızlağr!"
"Sanada selma."
Tae:"Ben kız mıyım?"
Namjoon:"Davranışlarına bakılırsa evet."
"Evet aramızda en güzel çığlık atan babam."
Tae:" Baba?"
Suga:"Biraz gerekli şeylerden konuşsanız nasıl olur."
Jin:"Acıktım lan ben?"
Suga:"Ağzına töbe töbe... Ya ben ne diyom sen ne diyon offf. Susun uyicam ben."
"Bencede ya susun."
Hoseok:"Benim bu güne kadar gördüğüm bütün kızlar süslü püslü , etekli metekli yani
ne biliyim cici kız işte... Ama sen çok durgunsun neden böylesin?""Geçmiş Hoseok... Geçmiş insanı köreltir. Ama beni çürüttü. Geçmiş beni başkası yaptı artık ben ben olamam. O olmadan yapamam."
Hoseok:" O kim????"
Suga:" Eski sevgilisidiiiir."
"Sen uyusana!"
Tae:" Tamam neyse. Hoseok sende sus kız daha kötü oluyor hadi."
Hoseok:" Aish!"
...
Bir kez daha geç kaldığımız için otel sahibinden azar işittikten sonra herkes işinin başına koyulmuştu.
Oda servisinde Nie-mi diye bir kızla görev yapıyordum.Otelin tıklım tıklım dolu olmasına rağmen henüz sadece 18 odaya servis yapmıştım. Pek istek gelmiyordu şu sıralar. Genelde açık büfeyi kullanıyorlardı.
Telefonun başındakı koltuğa tam oturacağım sıra çalan telefonla oturmadan telefonu kulağıma dayadım.-Buyrun oda servisi.
-Pardon ben ...... iki şişe istiyorum.
*İçki markası bilmiyom kardaş ne yapayım*-Kaç numaralı oda.
Bunu dediğimde arkadan bir kadın sesi "hadi amaaa gel buraya" Demişti noluyo lan orda töbe töbe.-276. oda.
-Peki. Bizi tercih ettiği-
"A-a suratıma kapattı. Teşekkür edicektim sadece."
Nie-mi:"Boşver çok var öyle."
"Neyse ben gideyim."
Yedi kat yukarıya korkarak çıkıyordum neden?Çünkü 276 numaralı oda balayı suiti.
"Lanet olsun kiii."Balayı suitlerinden hep korkardım.
Genelde balayı suitlerinde kapılar açılınca karşıma ya iç çamaşırlı bi kadın yada aynı şekilde bi erkek çıkardı.276 nolu odaya gelip kapıyı tıktıkladım.
"Oda servisiiiii."
Birincide kapı açılmamıştı.
İkinci kez kapıya vurdum ve tekrarladım.
"Oda servisi."Kapı açıldığında karşımda ki bornozlu adama büyük bi gülümsemeyle baktım.Zorundayım.
O an koca gülümsemem yerle buluşmuştu."J-jim-"
Hei:"JİMİNNYYYYY HAMİLEYİMMM!!!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chim Chim ile ~TEXTİNG~
FanfictionHiç Canını Verebilecek Kadar Sevdiğin Biri Oldu mu? Kitap Kapağı: @iceblue_97