1. I Don't Even Know Your Name

963 17 0
                                    

Lör 17 Februari 2018 'Martinus Perspektiv'

Jag & Marcus vinkar glatt åt alla fans som står fint på led när vi kommer in med pappa & Isak framför och bakom oss.

Vi går till det lilla skynket där Marte står och pratar lite med henne innan det första fanet kommer och ska ta bild och prata lite.

När nästan alla kanske 30-35 fans har fått några minuter + bild är det bara två tjejer kvar, en blond & en brunett.

Den blonda tjejen kommer fram först, ger mobilen till en kvinna som tar bilderna och kommer sedan fram till oss.

Hon har på sig tajta, svarta jeans med hål på knäna, en rosa croppad hoodie & adidas skor.

Hon kramar först om Marcus och sen mig, en aningens längre än Marcus.

"Heii! Hur mår ni?" Säger Marcus glatt och hon svarar ett snällt "Bra, själva?"

"Det går fint! Martinus?" Marcus knuffar till mig och jag kommer på mig själv att stirra på henne. Fan.

Men damn vad fin hon är.

"Det går veldig bra! Skal vi ta et bilde eller?" Ler jag glatt och lägger armen runt hennes midja medan Marcus lägger den på ryggen som vi brukar.

"Vill du bli av med mig eller?" Skrattar hon och lägger huvudet mot min axel.

"Selvfølgelig ikke!" Skrattar jag tillbaka och ler in i kameran.

"Den här kameran fungerar inte, har du någon annan mobil eller något?" Kvinnan som ska ta bilden visar hur kameran inte fungerar och tjejen kollar direkt på brunetten.

"Eyy Kajsa!! Din mobil!" Säger hon leendes och Kajsa, som brunetten heter, slutar filma och ger kvinnan hennes mobil och tar några olika bilder, vissa fina, vissa konstiga & några goals.

"Tack så jäävla mycket! Jag älskar er!" Ler blondinen och vi svarar som vanligt med "Takk, elsker deg også!"

Fan vad heter hon? Åhhh jag kan ju inte fråga nu liksom?! Duktig idiot! Aja.. Marcus frågade säkert..

Kajsa springer in i Marcus famn och kramar honom länge och den blonda tjejen skrattar lågt.
Kan jag sluta tänka på henne och fokusera istället eller?!

Jag lyckas tillslut fokusera liiite mer iallafall så vi tar några bilder med Kajsa också och jag kollar sedan efter dom två vännerna när dom går ut i arenan för att gå till sina platser, och om jag inte hörde fel så sa Kajsa ett namn som jag tror började på H men jag är inte säker.

Mitt under First Kiss som är vår fjärde låt får jag syn på den blonda tjejen på första rad på Golden Circle och därefter kan jag inte sluta kolla på henne under varje låt och kan inte rå för att även tappa bort texten ibland..

När jag sedan ska kolla efter henne en sista gång under Girls står hon inte där hon brukade? Fan dom andra har puttat undan henne! Stackarn..

* (tidshopp)

Jag slänger mig nyduschad i sängen och tar upp mobilen, genast sökandes efter Kajsas Instagram bland våra följare och tror att jag tillslut hittat henne, och till min lycka är hon inte privat så jag börjar stalka henne i jakt efter den andra tjejen.

Är det såhär det känns att ha en crush?







Wiihooo första delen!! Är sååå taggad på den här boken alltså!!

Jag hoppas att ni är lika taggade som jag ;))



















Hejrååå

Moments | m.gWhere stories live. Discover now