Ons 13 Juni 2018 'Hildas perspektiv'
Därefter springer Martinus upp på scenen igen, denna gång med Marcus bakom sig.
Marcus tar en mikrofon i farten medan Martinus tar den han hade innan, som han lagt på scenen.
"Tjenare! Min flinke bror bestemte seg for å være modig og sang den første sangen selv, da det føltes feil at jeg ville bli med når det var til en spesiell person, hvis dere lurte på, men nå er alt som vanlig!" Ler Marcus självsäkert och Martinus suckar roat.
"Ja, det er faktisk en annen Shawn Mendes sang, men dette er hans egen, og dere vet hva dere skal gjøre på slutten?" Säger Martinus och får ett tydligt 'ja' ifrån alla utom mig som bara kollar förvirrat på Kajsa.
"Du kommer förstå" Flinar hon retsamt vilket får mig att sucka. Jag tycker inte om det här alltså.
"Bra! Her eeer... Something Big!" Säger bröderna i kör och musiken början spelas.
Skrattet som är i början tar Martinus hand om och redan där dör jag en aning, att jag ska vara så svag för gulliga skratt?
"1, 2,3, 4
Whoa, oh oh oh oh whoa oh oh oh oh oh oh
Whoa oh oh oh oh whoa oh oh oh oh oh oh"Tydligen verkade dom flesta kunna låten? Fan dom har inte bara planerat något i slutet, dom har planerat hela jävla låten såklart.
"Play the lotto you might win it
It's like 25 for life so you bust out of prison"Jag bestämmer mig för att försöka glömma det där i slutet för ett tag och bara njuta och ha kul.
"Something's in the air, something's in the air"
"It's like that feeling when you're just about to kill it
Take your last shot you know you're gonna hit it
Somethings in the air, somethings in the air
Whoa oh oh oh oh"Jag möter glatt Kajsas blick och vi båda ler större än någonsin.
Fastän hon inte är så stort fan av Shawn Mendes så verkar det som att hon har riktigt kul faktiskt.Jag vänder tillbaka blicken mot tvillingarna på scenen och tar i för full hals i refrängen, precis som alla andra.
"Something big I feel it happening
Out of my control"Martinus kollar överlyckligt ut över publikhavet medan han sjunger och just då undrar jag hur det känns att stå där, få alla att sjunga & ha kul och veta att man är anledningen till det?
Det måste vara en speciell känsla."Pushing and pulling and it's grabbing me
Feel it in my bones like
Whoa oh oh oh oh whoa oh oh oh oh oh oh
Whoa oh oh oh oh whoa"Jag möter Martinus blick som han håller kvar en stund medan han sjunger och jag får se hans härligaste leende riktat mot mig.
Fyfan vad fin han är.
"Something big I feel it happening
Oh whoa oh oh oh whoa oh oh oh oh oh oh
Whoa oh oh oh oh oh whoa
Something big"Jag vänder blicken mot Marcus istället när han börjar sjunga och Martinus går emot sin bror och lägger armen över Marcus axlar.
"BROTHERGOALS OH MY GOD" Skriker jag och hör många skratt, även från bröderna.
"It's like that feeling when you're 'bout to win the medal
And you worked so hard that you knew you wouldn't settle""Hands are in the air, hands are in the air"
KAMU SEDANG MEMBACA
Moments | m.g
Fiksi PenggemarEn M&M bok som delvis är skriven utav Shawn Mendes låtar. Första huvudperson är Martinus Gunnarsen. VARNING; Svordomar nämns ganska ofta Inga videor eller bilder (om inget annat sägs) är mina så all rättighet till dess ägare! Startad; 09/06-2018 Avs...