Bölüm 11

1K 43 46
                                    


DÜZENLENMİŞTİR.

Annabeth'in üvey annesinin adını hiçbir yerde bulamadım. Eğer biliyorsanız lütfen yazın. Bu yüzden kendim bir isim koydum.

#Percy#

"Percy." Gözlerimi araladım.

"Günaydın." Annabeth saçlarını topuz yapmıştı. Ve giydiği tişörtün önü biraz açıktı. "Tişörtünün önü fazla açık değil mi?" diye sordum yatakta doğrulurken. Gülümsedi. "Sen az önce benim giydiğim kıyafete mi karıştın?" "Evet. Erkek arkadaşın olarak rahatlıkla karışabilirim." dedim kendimden emin bir ses tonuyla. "Vay.  Kim verdi sana bu hakkı?"

"Ben. O Danny denen yavşağın seni böyle görmesine izin vermiyorum."

Güldü.

"Her neyse. Kalk da çantanı hazırla. Kahvaltıdan sonra gideceğiz." dedi. "Tişörtününü değiştir." dedim. Tek kaşını kaldırdı. Kızgın kızgın bakmaya çalıştım. Tabii ona karşı ne kadar kızgın olabilirsem.

"Pekala." dedi en sonunda.

"Ha bu arada. Geçen haftaki puanlamadan 2 almışsın." dedi. Boğazını temizledi. "Bu hafta sıra bende." dedi.

Özlediğim kulübeme gittim. Deniz kokusunu özlemiştim.  üzerimi değiştirip kahvaltıya gittim.

Annabeth ile göz göze geldik. Uzun bir süre bakıştık. Malcolm ile konuşmaya başlayınca ben de etrafta bakındım. Daha önce görmediğim bir kız bana bakıyordu. Ona baktığımı fark edince gözlerini kaçırdı. Kamptaki çoğu kız bana asılırdı. Annabeth bu konu hakkında konuşmak dahi istemiyordu.

 Kahvaltıdan sonra hızlıca kulübeme geçtim. Puanlama sırası Annabeth'te olduğu için etrafı toplamaya başladım. Çöpleri çekmece içlerine sıkıştırdım. Ve kapım çaldı.

Herhangi bir yerde kalan çöp olursa diye önlem olarak Dalgakıran'ı açtım ve oynamaya başladım. Ve maalesef ki yatağımın arkasında baksırım kalmıştı.

Annabeth bana doğru gelirken Dalgakıran ile baksırımı altına ittirmeye çalıştım. Eğer Annabeth'ten bir şey saklamaya çalışıyorsanız yüzde doksan dokuz başarısız olursunuz. Ve ben de öyle oldum.

"Baksırının 'mavi kekli' olacağını düşünmezdim." dedi. Gülmemeye çalışırken.

"Ne baksırı?"

"Alnımda 'Aptal' mı yazıyor?" diye sordu. Eğer bir Athena çocuğuna 'Aptal' derseniz en kötü ihtimalle mezarda mutlu mutlu yatarsınız.

"Hayır."

"Ah Percy. Bu gayretinden dolayı 5 verecektim. Fakat, baksırın yerde olduğu için eksi bir puan. Ve onu Dalgakıran ile yatağının altına sokmaya çalıştığın için de eksi bir puan. Yani 3 aldın." dedi.

"Ne!?" Tek kaşını kaldırdı. "O sadece bir baksırdı." diye durumumu kurtarmaya çalıştım.

"Senin baksırını görmek zorunda değilim." dedi.

"Başka zaman görürsün." diye mırıldandım.

"Bir puan daha düşmemi ister misin?"
"Gerçekler puan mı düşürüyor?" diye sordum. Kızardı.

"Her neyse. Diğer kulübelere gitmem gerekiyor. Görüşürüz."

"Hephaistos kulübesine tek başına gitmene izin vermeyeceğim." dedim.

"Percy."

"Annabeth çocuk yavşağın teki!"

"Kapıda dur o zaman."

Percabeth (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin