κεφαλαιο 1

6.2K 215 3
                                    

"Η ΜΕΤΑΚΌΜΙΣΗ"

Κοιτάζω το καινούριο μας σπίτι...
Μια μεζονέτα μέσα σε ένα συγκρότημα κατοικιών.
Μαρμάρινα πατώματα,πολυέλαιοι,μια τεράστια σκάλα στην εισόδο, αίθουσα ψυχαγωγίας, κουζίνα που θα ζήλευε και το καλύτερο εστιατόριο και παρα πολλα δωμάτια....
Για να σχολιάσω τον εξωτερικό χώρο.
Αυτό το σπίτι είναι υπερβολικά μεγάλο για μας.
Το μόνο θετικό που μπορώ να βρω είναι ότι το σπίτι βρίσκεται πάνω στη θάλασσα και μάλιστα η παραλία είναι μόνο για τους κατοίκους του συγκροτήματος.
Όλα είναι τόσο υπερβολικά και τόσο ξενα εδώ μέσα που μου προκαλούν ανατριχιλα.
Όμως ο Κέβιν έχει αλλη άποψη.
Πιστεύει ότι θα του δώσει κύρος.
Ο Κέβιν είναι ο άντρας μου,είμαστε μαζί από τότε που ήμουν 16 κι εκείνος 21 ,τον γνωρισα τηχρονιά που έχασα  τους γονείς μου και το θεώρησα σημάδι.Γιναμε αμεσως αχώριστοι.Λατρευα να τον ακούω να μιλάει για το πάθος του,τη φωτογραφία.
Στα 18 μου έκανε πρόταση γάμου και δεχτηκα με την προϋπόθεση να τελειώσω τις σπουδές μου παράλληλα.
Δέχτηκε κι αυτος και το όνειρο ξεκίνησε.
Τελείωσα μάνατζμεντ με άριστα.
Ζούσαμε σε ένα μικρό διαμέρισμα στα προάστια,ικανό να χωρέσει την αγάπη μας.Ζουσα την απόλυτη ευτυχία, μέχρι που τον έπεισα να πάρει μέρος σε ένα διαγωνισμό για ανερχομενους φωτογράφους που γινόταν από ένα μέγαλο περιοδικό.
Ήταν ο μεγάλος νικητής με διάφορα...
Αυτή η νίκη ήταν η αρχή για την ανελιξη του.
Σε ένα βράδυ έγινε σταρ.
Οι πρόσκληση για πάρτυ και γκαλά διαδέχονταν η μία την άλλη, ξαφνικά όλα όσα είχε του φαίνονταν πολύ λίγα,μαζί με αυτά κι εγώ.
Δουλευε από το πρωί μέχρι αργά το βράδυ.
Και πάνω που έλεγα ότι θα στρώσουν τα πράγματα,ήρθε η πολυπόθητη πρόταση για αποκλειστική συνεργασία με την flame , τη διαφημιστική με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως.
Αναγκαστικά έπρεπε να μετακομίσουμε,να αφήσω τη δουλειά μου στην εταιρεία που δούλευα και να
αφήσουμε πίσω
και τους λιγοστούς μας φίλους.
Και να που βρίσκομαι τώρα στη μέση ενός άψυχου σπιτιού, περιτριγυρισμένη από κούτες και βαλίτσες και πάνω από όλα μόνη.
Ο Κέβιν έχει πολλές υποχρεώσεις στην καινούργια του δουλειά.
Κοιτάζω γύρω μου....

Μάλιστα....

Ωραία αρχή......

SECOND CHANCEWhere stories live. Discover now