κεφαλαιο 29

2.6K 184 13
                                    


Άνοιξα σιγα σιγά τα μάτια μου και αντικρυσα τον Ιαν να μου κρατάει το χέρι.

"Τι έγινε;"

"Λιποθυμησες έξω από το σπίτι της Μπεθ,σε βρήκε με πήρε τηλέφωνο και σε έφερα σπίτι.
Όλα καλά τωρα,ηρέμησε"

Στη θυμηση της συνάντησης μου με τον Κέβιν,τα δάκρυα με επισκέφθηκαν ξανά.

Ο Ίαν μου χάιδεψε τα μαλλιά κι άφησε ένα φιλί στον κρόταφο μου.

"Με σκοτώνει να σε βλέπω έτσι,πες μου τι σου έκανε"

Γύρισα το κεφάλι μου από την άλλη μεριά για να μη με βλέπει.

"Δεν πήρα το χαρτί...."

"Για αυτό στεναχωριέσαι;
Θα βρούμε τρόπο,που έγινε αυτός ο ρημαδογαμος να πάμε να πάρουμε ένα αντίγραφο να τελειώνουμε."

"Αλήθεια το λες;"

"Φυσικά.Θα το πάρουμε και θα απαλλαγούμε από αυτόν μια και καλή."

"Ιαν....."

Δεν ήθελα να του πω τι ειπώθηκε αλλά δεν ήθελα να του πω και ψέματα.

"....Με απείλησε ....μου είπε ότι θα χρησιμοποιήσει τις γνωριμίες του για να μη πάρω ποτε το διαζύγιο και αν έχω βρει κάποιον να το τελειώσω αλλιώς θα το κάνει αυτός"

Με πήρε στην αγκαλιά του στοργικά.

"Μη στεναχωριέσαι...εγώ είμαι εδώ.
Ας κάνει ο,τι θέλει...μη ξεχνάς ότι έχω κι εγώ γνωριμίες και πίστεψε με είναι πολύ πιο ισχυρές από τις δικές του."

Έκανα πως τον πίστεψα.
Όντως έχει τη δύναμη αλλά τόσα χρόνια νόμιζα πως ήξερα τον Κέβιν και στην πραγματικότητα δεν ήξερα τίποτα.... Δεν ξέρω μέχρι που είναι ικανός να φτάσει...

Κοντά στον Ιαν ένιωθα σιγουριά και ασφάλεια, βολευτηκα καλύτερα στην αγκαλιά του και παραδόθηκα σε έναν ύπνο γλυκό και ήρεμο.




Μέσα στον ύπνο μου ένιωσα το χέρι του να με χαϊδεύει και να με σφίγγει πάνω του.Γουργουρησα σαν γάτα που απολαμβάνει τα χάδια του αφεντικού της.Πηγα λίγο πιο κοντά του και τον άφησα να συνεχίσει, ήξερε ότι δεν κοιμόμουν,με γύρισε και σκέπασε το σώμα μου με το δικό του.
Μπορώ να κοιμάμαι συνέχεια αν αυτό συνεπάγεται ότι θα με ξυπνάει έτσι.
Δεν άνοιξα τα μάτια μου, δεν ήθελα να γυρίσω στην πραγματικότητα, όταν είμαι μαζί του νιώθω ότι ονειρεύομαι.

Έπεσε ξεπνοος πάνω μου.

"Καλημέρα..."

"Καλημέρα."

SECOND CHANCEWhere stories live. Discover now