κεφαλαιο 5

3.1K 216 12
                                    


ΝΕΕΣ ΓΝΩΡΙΜΊΕΣ:

Η μέρα πέρασε χωρίς να το καταλάβω.
Ο Κέβιν όντως δεν ήρθε σπίτι εκείνο το βράδυ.
Ξημέρωσε κι εγώ ακόμη περίμενα.
Κατά τη μια το μεσημέρι ήρθε σπίτι έκανε ένα μπάνιο, έφτιαξε μια βαλίτσα και με ενημερώσε πως φεύγει για έκτακτο επαγγελματικό ταξίδι για τρεις μέρες,κάποιο fashion show.
Πριν φύγει όμως μου ανακοίνωσε ότι την επόμενη εβδομάδα θα οργανώσουμε πάρτυ για τους κατοίκους του συγκροτήματος, όλοι λέει είχαν κάνει όταν ήρθαν.
Αυτό μου έλειπε τώρα.

"Και σαν τι θα με παρουσιάσεις...;"

Τον ρώτησα ειρωνικά.

"Μην αρχίζεις την γκρίνια να χαρείς... είμαι πολύ κουρασμένος.Διοργανωνει ο Κέβιν Καρτερ πάρτυ, αυτό είναι αρκετό."

"Η γυναίκα του όμως θα τρέξει για όλα... "

"Δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα.Εχω κανονίσει catering,κι έχω φροντίσει να σταλούν προσκλήσεις σε όλους.Εσυ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να προσπαθήσεις να είσαι ευπαρουσιαστη και διακριτική.Δεν αφορά κανέναν η σχέση μας."

"Μάλιστα τώρα κρυβόμαστε κιόλας."

Με πλησίασε και μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο.

"Μη γκρινιάζεις.... ξέρεις ότι σε αγαπάω κι ότι κάνω το κανω για το καλό μας.Πρεπει να φυγω,θα σε πάρω μόλις φτάσω"

Δεν μου άφησε περιθώριο να του απαντήσω.Το ξέρω ότι με αγαπάει αλλά όλη αυτή η δημοσιότητα μας έχει απομακρύνει.Και τώρα θα πρέπει να συμπεριφερόμαστε σαν ξένοι για 'το καλό του'.

Πάλι μόνη σου Εύα....

Έμεινα όλη μέρα σπιτι,δεν είχα όρεξη για τίποτα.Ειχε βραδιάσει κι ο Κέβιν δεν με είχε πάρει να μου πει ότι έφτασε.
Προσπάθησα να τον καλέσω αλλά το τηλέφωνο του ήταν κλειστό.
Πολύ ωραία....να μην έχει φτάσει ακόμα;
Απίθανο...

Έβαλα να δω μια ταινία,αλλά ουσιαστικά δεν την είδα ποτέ.Δηλαδη η ταινία έπαιζε αλλά εγώ δεν μπορούσα να την παρακολουθήσω.
Που είσαι ρε Κέβιν;;;
Πήρα το κινητό μου στα χέρια μου να τον ξανακαλεσω.Ομως μια ενημέρωση μου έκοψε τη φόρα.

Ο Κέβιν Καρτερ περνάει φανταστικά με την Κειτ Μπρους.😎

😎

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
SECOND CHANCEWhere stories live. Discover now