Η μυρωδιά του φρεσκοκομμενου καφε
τρύπησε τη μύτη μου την ώρα που έμπαινα στην κουζίνα."Καλημέρα"
Είπα καθώς περνούσα από δίπλα του για να πάρω μια κούπα.
Ήρθε πίσω μου και τράβηξε τα μαλλιά μου στην άκρη και μου ψιθύρισε."Νόμιζα ότι είπαμε καλημέρα νωρίτερα, τουλάχιστον τρεις φορές...."
Τον άγριο κοίταξα τάχα θιγμένη και γύρισα να τον αγκαλιάσω.
"Όντως πολλές καλημέρες....."
Του άφησα ένα φιλί στα χείλη και αφού έβαλα καφέ κάθισα στο τραπέζι.
Συζητουσαμε διαφορα όταν η κουβέντα ήρθε στο διαζύγιο.
"Γιατί δεν μου είπες για την αίτηση;
Έχω ολόκληρη ομάδα δικηγόρων που θα μπορούσαν να βοηθήσουν""Ήθελα να το κάνω μόνη μου,ας μη μιλάμε για αυτό,θα πάω τα χαρτιά και θα λήξει το θέμα."
"Είσαι σίγουρη ότι θα στο δώσει;"
"Γιατί να μην το κάνει;
Όπως ξέρεις είχαμε πάψει εδώ και καιρό να είμαστε ζευγάρι.
Θα κάνει την ζωή που πάντα ήθελε κι όταν μάθει πως δεν διεκδικώ τίποτα δεν νομίζω να αρνηθεί...""Τι εννοείς ότι δεν διεκδικείς τίποτα;
Η μισή του περιουσία σου ανήκει."Δεν καταλάβαινε κι είχε δίκιο.
Πέρασα πολύ καιρό με τον Κέβιν, αλλά δεν κέρδισα τίποτα με την αξία μου."Δεν θέλω τίποτα από αυτόν,ο,τι έχει είναι δικό του,το κέρδισε με την δουλειά του.Εχω μάθει να στηρίζομαι στις δικές μου δυνάμεις,για αυτό δεν θέλω να το ξανασυζητήσουμε αυτό το θέμα,σε παρακαλω..."
"Μα εξαιτίας του ήσουν άνεργη τόσο καιρό, εξαιτίας του....."
Σήκωσα το χέρι μου και του έκανα νόημα να σταματήσει.
"Σε παρακαλώ μη.....
Ας μη χαλάσουμε τη μέρα μας μιλώντας για αυτόν."Ήρθε κοντά μου και με αγκάλιασε.
"Έχεις δίκιο.Συγνωμη...
Καλημέρα είπαμε....;"Με σήκωσε στα χέρια του και τσιριξα ξαφνιασμένη.Με έβαλε πάνω στο τραπέζι και μου ξανα είπε
"καλημερα"..........2 φορές......"😉😉Αργότερα όταν είχα κάνει ήδη μπάνιο κι είχα ετοιμαστεί πήγα στο γραφείο του Ιαν να τον βρω.
Τον είδα σκυμμένο πάνω στο γραφείο του να μελετάει κάτι χαρτιά."Νομίζω ότι μπορώ να το συνηθίσω αυτό"
Με κοίταξε απορημένος.
YOU ARE READING
SECOND CHANCE
RandomΣυντομη περιγραφή στο πρώτο κεφάλαιο. 9/8/18 #209 αγάπη 10/8/18 #172 αγάπη 17/9/18. #159 αγάπη 25/11/18. #121 αγάπη 3/12/18. #146 έρωτας