Στο άκουσμα της πρότασης του,κατερρευσα.
Κυριολεκτικά.Ηταν σαν να έχασα επαφή με τον περιβάλλον για λίγο κι ότι επανηλθα βρισκόμουν ξαπλωμένοι
στον καναπέ με τον Ιαν να με καταβρεχει με νερό."Τι....πες μου ότι ήταν της φαντασίας μου...."
Παρακαλεσα, σχεδον ικετεψα τον Ιαν να μου πει ότι όλα αυτά τα φαντάστηκα, ότι ήταν ένα καλό όνειρο αλλά μάταια.
Έσφιξε απλά τις γροθιές του και έστρεψε το βλέμμα του αλλου.
Έπειτα από λίγα λεπτά,απόλυτης σιωπής, το κινητό μου άρχισε να χτυπάει.
Το πήρα από το τραπεζάκι που βρισκόταν μπροστά μου και το κοίταξα ."Άγνωστος αριθμός"
Του είπα και πριν προλάβει να μου πει να μην το σηκώσω,είχα είδα πατήσει το πλήκτρο αποδοχής της κλήσης.
"Παρακαλώ;"
"Κυρία Μόρις,τι έχετε να δηλώσετε για την πρόταση γάμου,δεχτηκατε,θα δούμε το δαχτυλίδι;"
Νόμιζα ότι κάποιος μου κάνει πλάκα.
Προσπάθησα να εξηγήσω ότι οι πληροφορίες είναι αβάσιμες,αλλά δεν κατάφερα τίποτα.Ο Ίαν καταλαβαίνοντας τι γινόταν,μου πήρε τη συσκευή από το χέρι και τερμάτισε την κλήση και μετά απενεργοποίησε και το κινητό.
Έκλεισε το πρόσωπο μου στα χέρια του και ενωσε τα μέτωπα μας."Δεν θα το αφήσουμε έτσι αυτό, στο υπόσχομαι."
Τράβηξα τα χέρια του από πάνω μου και σηκώθηκα.
"Δεν το βλέπεις ότι δεν έχει νόημα... Ο άνθρωπος είναι αρρωστος δεν πρόκειται να με αφήσει ήσυχη"
"Για μένα είναι ένα τηλεφώνημα.Ενα τηλεφώνημα και σβήνεται από το χάρτη,αν μου δώσεις το οκ από αύριο κιολας δεν θα θυμαται κανείς την ύπαρξη του."
"Ωραία... Πολύ ωραία...Αυριο καταστρέφουμε τον Κέβιν και μεθαύριο βγαίνουμε δημόσια μαζί και η Εύα είναι το επίσημο τσουλακι της παγκόσμιας διαφήμισης."
Ωρυομουν ,με έπνιγε το άδικο.
"Όποιος τολμήσει να σε πιάσει στο στόμα του,θα έχει να κάνει μαζί μου..."
"Τέλεια,θα τον σβήσεις κι αυτόν από το χάρτη και τον επόμενο και τον μεθεπόμενο;
Εσύ με ξέρεις,εκείνοι όχι.
Κι αυτή τη στιγμή υποτίθεται ότι θα έπρεπε να είμαι η πιο ευτυχισμένη γυναίκα του κόσμου,αφού μου έκανε πρόταση ο Κέβιν Κάρτερ,αν αρνηθώ θα είμαι η μισητή γυναίκα που του ράγισε την καρδιά και φυσικά δεν θα μπορώ να είμαι μαζί σου."
YOU ARE READING
SECOND CHANCE
RandomΣυντομη περιγραφή στο πρώτο κεφάλαιο. 9/8/18 #209 αγάπη 10/8/18 #172 αγάπη 17/9/18. #159 αγάπη 25/11/18. #121 αγάπη 3/12/18. #146 έρωτας