ΟΛΑ Ή ΤΊΠΟΤΑ:
"Φίλα με..."
Τα χείλη μας ενώθηκαν και το πάθος μας πήγε σε άλλη διάσταση,παλεύαμε να λυτρωθουμε κι οι δυο.Λιγα λεπτά ήταν αρκετά για να ξεφύγει η κατάσταση.
Δεν υπήρχε τίποτα πέρα από εμάς τους δύο,όμως εσπασε το φιλί απότομα,σαν να μπήκε ένας αόρατος τοίχος ανάμεσα μας ξαφνικά.
Έσκυψα το κεφάλι, ντρεπόμουν, δεν ήμουν έτσι εγώ.Η αντίδραση μου ήταν από αγανάκτηση, δεν άντεχα άλλο να κομματιαζει έτσι την αξιοπρέπεια μου ο Κέβιν.Ημουν γυναίκα κι είχα κι εγώ δικαίωμα στον έρωτα,όμως δεν ξέχασα ποτέ ότι αυτός ο άνθρωπος ήταν επιλογή μου κι εγώ τις επιλογές μου τις σέβομαι.
Έκλεισε το πρόσωπο μου στα χέρια του,όμως δεν είχα το θάρρος να τον κοιτάξω.
"Κοίτα με.. "
Με διέταξε κι έχασα ένα χτύπο.
Δεν μπορούσα.
"Είπα κοίτα με Εύα.. "
Σήκωσα σιγά σιγά τα μάτια μου για να τον αντικρυσω.
"Θέλω να σου κάνω τόσα πολλά,που ένας θεός ξέρει πως κρατιέμαι.
Όμως στο ξαναειπα,τα θέλω όλα μαζί σου""Μην το κάνεις αυτό, μου είναι ήδη πολύ δύσκολο"
Σηκώθηκε από τον καναπέ και προχώρησε προς την πόρτα.
"Καληνύχτα"
Έμεινα να τον κοιτάω σαν χαζή,πως ήταν δυνατόν να νιώθω τόσα πολλά γι'αυτον?
Μάζεμα το κουβάρι των σκέψεων μου και έτρεξα στο δωμάτιο μου.Ξάπλωσα στο κρεβάτι του και αυτή την φορά αποζητουσα την μυρωδιά του, ήθελα έστω κι έτσι να τον έχω κοντά μου.Με πήρε ο ύπνος με την σκέψη του και στοίχειωσε τα όνειρα μου.
Ξύπνησα μούσκεμα από τον ιδρώτα,πετάχτηκα από το κρεβάτι με την αίσθηση ενός κενού, του δικού του κενού.
Προσπάθησα να ηρεμήσω,όχι δεν με ενδιέφερε ο Κέβιν, ήθελα τον Ιαν τόσο όσο να τα τίναξω όλα στον αέρα.
"Όλα ή τίποτα"
Έτσι μου είπε και ήμουν διατεθημενη για όλα.
Έπρεπε να πάω να τον βρω, αφού ετοιμαστηκα βγήκα απ'το δωμάτιο και προχώρησα ως το δικό του,στάθηκα έξω από την πόρτα του διστακτικά,πήρα μια ανάσα και χτύπησα,περίμενα λίγο αλλά δεν πήρα απαντηση.
Λες να κοιμόταν;
Άνοιξα σιγά σιγά και διαπίστωσα ότι δεν ήταν μέσα,το κρεβάτι του ήταν άθικτο και τα παράθυρα ανοιχτά.
Κατέβηκα στο γραφείο του, σίγουρα εκεί θα ήταν, τίποτα.
Έψαξα όλα τα δωμάτια ενα προς ένα ,πριν αρχίσω να ανησυχώ.
Μήπως έφυγε?
Μπα το αμάξι του ήταν εδώ .
Βγήκα στον κήπο και προχώρησα προς την πισίνα.
Ευτυχώς... Ο Ίαν κολυμπούσε από άκρη σε άκρη της πισίνας λες και έκανε αγώνα.
Κάθισε στην ξαπλώστρα και περίμενα να τελειώσει, βασικά όχι δεν ήθελα να τελειώσει,το να τον βλέπεις να κολυμπάει ήταν μοναδικό θέαμα.
Μετά το τρίτο σερί σετ σταμάτησε και τότε με είδε.
YOU ARE READING
SECOND CHANCE
RandomΣυντομη περιγραφή στο πρώτο κεφάλαιο. 9/8/18 #209 αγάπη 10/8/18 #172 αγάπη 17/9/18. #159 αγάπη 25/11/18. #121 αγάπη 3/12/18. #146 έρωτας