44

573 69 4
                                    

- Как изглеждам? – обърнах се към Техьонг за мнение, прекъсвайки чата му с Куки.

- Доста добре, но не в това е проблема.

- Какво имаш в предвид? Джимин няма ли да ме хареса?

- Джимин ще те хареса дори и ако си облечен в най-ужасните дрехи, но... - Техьонг замълча за момент, за да отговори на Кук. – Искам да кажа, че ризата не е подходящ вариант за среща в увеселителен парк. Като цяло и идеята ти е малко глупава...

Думите на Те малко ме засегнаха, но направих всичко по силите си, за да не ми проличи. Защо идеята ми да е глупава? Смятам, че ще бъде забавно, а и ако Джимин случайно се уплаши заради височините или нещо подобно, аз ще бъда там, за да го прегърна и утеша. Какво по-романтично от това? Е, освен ако не се уплаша пръв и не напълня гащите още преди да сме се качили на някое от съоръженията.

- На Джимин ще му хареса. – заявих гордо и отворих гардероба си, за да потърся някоя по-прилична тениска. Като за официална среща.

- Чакай малко, той не знае ли къде ще го водиш? – Техьонг попита, а аз признах, че не съм уведомил Чим за това. – Защо просто не го заведеш в ресторант? Поръчай любимата му храна, после го изпрати до дома му и го целуни, когато най-малко очаква това.

- Твърде много романтика. – отвърнах. Избрах си подходяща за случая тениска и я облякох.

- Ами страхът ти от височини? – Те попита. – Ако се случи нещо лошо?

- Джимин няма да разбере, че се страхувам. Стига си го мислил толкова, Техьонг. Не се ли радваш за приятеля си, който най-накрая има среща? Истинска при това.

- Разбира се, че съм щастлив, но просто... е, щом вече си го решил значи не ми остава нищо друго освен да ти пожелая приятно прекарване. И не притискай много, Джимин.

- Вече му обещах, че ще го караме бавно. Никакви намеци за секс или пък твърде много романтика. Доволен съм и на това само да го държа за ръка.

- Къде ли е отишъл моят извратен и нетърпелив приятел? – Техьонг се засмя, а аз запратих възглавницата си по него.

***

- Къде отиваме? – Джимин ми зададе този въпрос за седемнадесети път, а аз се опитах да запазя самообладание.

I need you - ➹ Yoonmin ➹Where stories live. Discover now