Chapter 2

1.6K 70 0
                                    

-Húgi.Ébredj fel.-mondta,és kicsit rázogatott.Direkt nem mozdultam, kíváncsi vagyok meddig van türelme hozzám-Francnak van ilyen jó alvókád.-morogta az orra alatt.-Hooope...Keljé' már fel.Tudom hogy nem alszol. Megyünk a srácokkal vine videókat felvenni. Jössz?

-Arghh...-nyöszörögtem a párnámba.Semmi kedvem nincs felkelni.-Haggyál már aludni.Mennyi az idő?

-Délután 2.Fél háromkor találkozunk a parkban.-erre a mondatra kipattantak a szemeim.

-MI? És csak most szólsz? Tudod mennyi idő mire elkészülök, te idióta?

-Sajnos igen, és esetleg ha nem bíbelődnél 20 percen keresztül a tükröd előtt talán nem késnénk el állandóan mindenhonnan.-forogatta a szemét

-Már ne is haragudj de ez a te hibád.Na jó..teljesen mindegy megyek készülni. És most megdöntöm a rekordomat.-Igen, mivel Nash hamar elkészül, figyeli hogy én elkészülök és időre leméri. Az eddigi rekordom 24 perc. Szerintem ez tök reális idő. Legalább is hozzám képest.

-Kétlem hogy megdöntöd, de hajrá.

-Amúgy nem unalmas mindig engem lesni ahogy öltözök meg sminkelek?

-Nem. Ha megengedsz egy megjegyzést, smink nélül is gyönyörű vagy szóval nem kell mindig kifestened magadat.

-Képzelem hogy festhetek most is. De azért köszi.-morogtam az orrom alatt.-Akkor mehet?-biccentettem a stopperóra fele, ami a bátyám kezében van.

-3.....2.....1.....Megy!-kiáltotta

Azt vettem észre magamon hogy mindig belesek ugyanabba a hibába, ami nem más mint az időbeosztás. Folyton azt hiszem hogy nem kell sietni, van még időm, és ráérősen téblábolok a szobába, aztán eszeveszett módon rohangálok mint egy idióta, mert már nincs időm.Hiába tudom hogy nem kéne csak úgy lézengeni, mindig csinálom. És ez most sem volt másképp. Elkezdtem a szekrényembe összepakolni a ruháimat, hogy rendezettebb legyen és kitudjam válsztani a szettemet. A választásom végül egy fekete térdnél szaggatott farmerre, egy fehér 'The Best' feliratú pólóra és egy fekete bőrdzsekire esett.

-Megy az időd! 15 perc. És még el semmit sem kezdtél a hajaddal!! Ajjaj!

-Fogd be és ne idegelj.

Berohantam a fürdőszobánkba és elkezdtem sminkelni magamat.Nem vagyok olyan lány, aki felken magára 20 kg sminket. Egyáltalán nem. Amit használni szoktam az a szempillagöndörítő, szempillaspirál, egy matt rúzs, korrektor ha ragyás a homlokom és egy kis parfüm. Nem nagy dolog.Egyébként a fürdőszobánk valahogy így néz ki:

Egyébként a fürdőszobánk valahogy így néz ki:

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

A szobánkból nyílik az ajtaja. Kettő van a tükrökből, szekrényből és a mosdókagylóból, mert egyikünk sem rajong azért, ha a másik cuccait kéne rakosgatni ide-oda csak azért mert nincsen hely annak.Csak úgy plusz adatként, Nashnak legalább annyi cucca van mint nekem. És nekem sincsen kevés. Visszatérve a sminkre, nem nagyon viszem túlzásba, ellentéttel a hajammal. A hajammal rengeteget foglalkozok. Próbálom mindig úgy 'belőni' hogy jól nézzen ki, ne pedig gázul. Ha valaki összekócol vagy hozzámer nyúlni az engedélyem és Nashen kívül, lenyakazom ott helyben.Nashnak engedem mert én is birizgálhatom az ő haját. Ebben is hasonlítunk. :)

You Know Me. /Magcon FF.😍/Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ