Chaper 21

791 43 1
                                    

Amint leírtam a válszokat,beadtam a dolgozatomat,és az óra többi részében lapultam.Amint kicsengettek,igyekeztem az ajtó felé,de a tanár marasztalt.
-Mrs.Grier!Kérem maradjon.
Ránéztem azzal a tipikus 'mit vétettem' arccal,de ő csak fapofával ült és nézett rám.
-Igen?-kérdeztem,mert nem úgy tűnt mint aki valaha is elkezdi a mondandóját.
-Nézze. A jegyei éppen hogy a kettes alját verdesik. Nem lesz ez így jó. Ezért kitaláltam magácskának egy rettentő jó programot.-örvendezett-Mivel tudok a mai órai kis csalásáról-közölte halál nyugodtan,én meg holtfehérre sápadtam-Lily ugyebár beszámolt a női mosdóban látottakról..Khm...egy hét délutáni elzárásra küldöm magát,délután 4ig,ez a jövőhéttől lép érvénybe.Illetve franciából egy négy oldalas esszét kérek a következő órára a francia életmódról,a munkaviszonyokról és a francia életről.-közölte szigorúan a szemembe nézve.
-Már megbocsásson. De ha egyszer látja hogy nem megy a francia tantárgy egy diákjának szerintem nem az lenne a megoldás hogy 4 oldalas fogalmazást kell írnia,hanem esetleg segítene neki....-kezdtem a vitát,de félbeszakított.
-Ha nem érti a tantárgyat,maga körül sündörög(nemtudom hogy van-e ilyen szó😂-szerk.) jónéhány jóravaló fiúcska aki segíthet magának.Téma lezárva. Jövőhéten 4óráig elzárás. Az esszét ne felejtse el.
-De jövőhéten van egy nagyon fontos tánc fellépésünk.Kedden 2órától.
-Amit maga a jelek szerint kihagy.
-Nem hagyhatom ki!
-Nagyon sajnálom Mrs.Grier,máskor gondolkozzon mielőtt cselekszik.-írta az elzáráshoz való papírt,amit oda kell majd adni az éppen ügyeletes tanárnak,majd odanyújtotta.
-Kösz...-morogtam.
-Viszont látásra.-köszönt.
-Viszlát.-felkaptam a táskámat,begyömöszöltem a papírt,majd rohantam ki. Amint kinyitottam az ajtót,az valaminek odakoppant,ami pár pillanat múlva kiderült,hogy Johnson feje volt.
-Auu.-nyögött fel fájdalmasan.
-Bocs.-kurjantottam oda neki.
-Mi volt?-kérdezte Aaron.
-Elzárást kaptam a jövőhétre és egy francia esszét kell írnom-fintorogtam.
-De jövőhéten van a táncversenyed nem?-kérdezte Shawn.
-De.
-Akkor....mi?....jaah....uuuhh...-esett le neki.
-Ja.Milyen óránk lesz?-kérdeztem amire egy egyöntetű Matek volt a válsz. Dejó.
A nap viszonylag lassan,de eltelt. Nagyon rosszul éreztem magamat a verseny miatt,de nem tudtam mit tenni ellene. A fiúk próbáltak minden félével felvidítani,több-kevesebb sikerrel. Úgy éreztem hogy cserben hagyom majd a csapatot.:(
Amint hazaértem,átöltöztem itthoni cuccba,gyorsan megírtam a házimat,és bekukcóztam az ágyamba,sorozatnézés céljából. Na ez úgy nézett ki hogy bebugyoláltam magamat a paplanommal,mert fáztam,a kismillió kispárnát,amivel alszok a fejem alá polcoltam,a laptopom az ölembe,a nasik az ágyon szerteszét.Most éppen a Riverdale-t nézem.Éppen a 2.évad 5.részét néztem,amikor berontott Hunter,és hangosan becsapta maga mögött az ajtót. Értetlenül néztem a barátomra,aki teljesen kifulladva állt az ajtónak támaszkodva,szaporán lélegezve.
-Elkezdtek üldözni.-jelentette ki.
-Akarom tudni mi történik kint?-kérdeztem,bár sejtettem hogy valami hülyeség.
-Nem hiszem.De a lényeg az,hogy megvicceltem a társaságot,és most pipák rám.-vigyorgott.
-Részleteket inkább nem kérek. Vn kedved csatlakozni?-ajánlottam fel kedvesen.
-Aha.-mondta.
-De előtte zárd be az ajtót,ha nem akarod hogy élve megnyúzzanak.-tanácsoltam.
-Igaz-nevetett-Mit nézel?-érdeklődött
-Riverdale.
-Nem nézem.
-Ősi hiba.
-Jah. Ezt mind te etted meg?-nevetett és a kiürült édességes papírokra mutatott.
-Hát..igen.-mondtam.-El kell majd mennem edzeni.-húztam a szám.
-Csodás alakod van,Hope.-mondta mire megforgattam a szemem.-Tényleg.
-Hunteeeeer!-a folyosóról beszűrődő ordibálások nem túl jót jósoltak a mellettem ülő személynek.
-Nincs itt-ordít ki Huntah.
-Te most full hülyének nézel minket?-kiabál vissza Aaron.
-Aha.-válszolt,mire felnevettem. Ő csak mosolyogva nézett rám.
-Na ne szórakozz,nyitsd ki!-dörömbölt az ajtón Matt.
-Éppen sorozatot néznék,szóval bem lehetne egy kicsit halkabban?-szóltam közbe.
-Á!Sabrina!Mi újság a túl oldalon?-kezdett báj csevegni Shawn.
-Mint említettem,sorozatot néznék. Szóval ha kimegy Hunter békén hagytok?-kérdeztem.
-Meglátjuk.-válszolták.
-Szóval?
-Igeeen-válszoltak egyhangúan.
-Remek.-mondtam és felálltam,az ajtóhoz mentem és biccentettem Hunternek hogy húzás van.
-Mi? Most kiküldesz?-kérdezte kétségbeesetten-az előbb azt akartad hogy együtt nézzük azt a valamit-mutatott a gépem fele.-Ezt nem teheted!Ki fognak nyírni-sopánkodott.
-Kérlek! Nézni akarom-nyafogtam neki.-Kérlek-bevetettem a bociszemeket,amiknel általában a fiúk nem tudnak ellenállni.
-Igyekezz már!-kiabáltak kintről az ajtót ütögetve.
-Huhh-sóhajttt egy nagyon nagyot Hunter,mintha felkészülne arra,ami kint vár rá.-Jó.Megyek.Ezt még visszakapod-nézett rám mérgesen..
-Bociszemek?-kérdezték röhögve.
-Igen-morogta vissza Hunter. Én csak vigyorogtam.
-Viszlááát!-köszöntem.-Sikeres túlélést.
-Kösz-nevetett.
-Na. Haladj! Vagy betörjük az ajtót.
-Megyek....-Viszlát A temetésemen fehér rózsák legyenek. Kérlek. Viszlát élet! Szerettelek!-tett vallomást,mintha ezek lennének az utolsó percei,majd elfordította a kulcsot a zárban.Hirtelen nem tudom ki történt,de elkezdték Huntert püfölni,mintha csak egy boxzsák lenne. A fiúk eléggé koszosak voltam. Egyikük lisztes,majonézes,és tojás volt a hajába.  A többi is hasonlóan nézett ki,de inkább nem tanulmányoztam őket,visszamentem sorozatot nézni.
Amint este lett,apa hazajött Skylinnal,vacsoráztunk,és lefeküdtünk aludni. És egy ideig csak fülhallgatóval a fülemben bámultam a plafont,mintha olyan érdekes lenne.Aztán valahogy elnyomott az álom.

Sziasztok!
Remélem tetszett ez a rész (is)! Ne haragudjatok hogy ilyen későn hoztam!🤗
Ha tetszett nyomj egy ⭐-ot,és írd meg a véleményedet commentbe!
Nagyon köszönöm a sok megtekintést,és a szavazatokat!😇
Puszi😘
~e~

You Know Me. /Magcon FF.😍/Where stories live. Discover now