Október 11.Kedd
Reggel a 6:30 as ébresztőmre ébredtem a 5 seconds of summer- Don't stop című szám kíséretében. Imádom ezt a bandát.Szeretnék egy koncertre is elmenni a közeljövőbe.
-Nyomd már ki azt a kurva ébresztőt,Hope.-morogta Nash a párnájába.
-Jó.-motyogtam és meg kerestem a telefonomat,amit az ágy alatt találtam meg.Hogy került oda? És szundira álllítottam,majd visszfeküdtem.
Nagyjából 15 perc múlva a konyhában lévő pult előtti bárszéken kávéztam,amikor betoppant apa és Sky a konyhába.
-Jóreggelt.-köszöntek egyszerre.
-Nektek is.
Sky leült egy székre,apa meg kávét készített magának,majd müzlit Skylinnak.Pár perccel később Nash és Hayes is betoppant.Most körülnéztem,és láttam hogy mindenki fel van öltözve rajtam kívül.Mármint apa egy sötétkék öltönyben,Skylinn egy kis farmerban,pólóban, Nash egy fekete kopott farmerban,egy fehér kapucnis pulcsiban,Hayes egy szintén fekete farmerban,és egy Levi's pulcsiban.Én pedig egy szürke rövidnadrág,és egy szintén szürke ujjatlan pólóba ami a mostani pizsim.Csodás.Megittam a energiát adó kávémat és fel mentem a szobámba.Felöltöztem,sminkeltem,
mosakodtam,és a reggeli routinomat is elvégeztem.Nemsokára el is indultunk a suliba.A terembe a szokásos hangzavar várt.Mindenki hangoskodott,baromkodott.
Egész nap próbáltam Shawnnal beszélni,de folyton lerázott,elküldött,amit nemtudtam hova tenni.A fiúkkal tök jól elvolt,de látszott hogy valami nincs rendben.
Amikor a többiek indultak haza,(nekem nem lett volna értelme hazamenni,mert egy óra múlva kezdődik az edzés,és nem érnék vissza) megfogtam Shawn két vállát és magam felé fordítottam.Jóval magasabb,ezért kicsit fel kellett emelnem a fejem,hogy a szemébe tudjak nézni.
-Shawn...-kezdtem.-Baj van?Megbántottalak valamivel?Történt valami?Nekem elmondhatod.-kérdeztem a szemébe nézve.
-Nem igazán akarok erről beszélni. Most nem.Nem bántottál meg semmivel se,tényleg.És sajnálom hogy bunkó voltam veled,meg hasonlók.-mondta bocsánatkérően.
-Semmi baj,csak nem értelek. Egyik percről a másikra változtál meg. És látom hogy valami nincs rendben veled.
-Figyelj..-kezdte,de beleszóltam
-Nem,Shawn.Te figyelj. Most edzésem lesz,utána beszéljük meg,ha szeretnéd.Megvárhatnál.És akármi is legyen,megoldjuk jó?Edzés után átmegyek hozzátok jó?-kérdeztem
-Ne.Vagyis jöhetsz hozzánk csak ne ma,mert....mert...Öhm..kupi van a szobámba.-mondott gyorsan egy indokot.
-Mintha nem láttam volna még a szobádat amikor kupis. Nincs is olyan hogy nem kupis.-értetlenkedtem szemet forgatva.
-Teljesen mindegy. Inkább menjünk el Starbucksba.
-Nekem jó.-hagytam rá.
-Hé!!-jött oda JackG és átkarolta a vállamat.-Tegnap tényleg kurváskodtál este?-rőhögött fel.
-Hát..igen.Mondhatjuk.-nevettem
-Király vagy-dicsért meg.
-Kösz?-nevettem
-Srácook! Gyertek már!-nyafogott Taylor.
-Én maradok.-mondtam.-Edzésem lesz.
-Akkor sziaa-ölelt meg Tay.Utána sorban mindenki.
-Megvárjam veled a kezdést?-kérdezte Johnson.
-Ha akarod.-vontam vállat.
-Eddig miért is nem vártunk meg?-értetlenkedett Shawn.-Egy csomó dögös lány jár táncra.
-Tényleg. Maradhatunk az edzésed végéig?-néztek rám könyörgőn.
-Nem.Kizárt.Ha ti bejöttök edzésre abból előpornó lesz.-tiltakoztam hevesen.-Én inkább kihagyom.Menjetek hozzánk. Majd megyek.
-Jó.-dünnyögték.-Szia!-köszöntek el.
-Sziasztok.-nevettem.És Shawnra vetettem egy 'edzésutánmindentelmondasznekem' pillantást.
Majd elindultam a tornaterem melletti öltözőbe,ahol átöltöztem az edzőcuccomba,és csináltam egy képet,amit feltöltöttem instára is.Hamar megjöttek a lányok is,akik szintén táncra jöttek. Igazából mindenkivel jóba vagyok innen,de csak edzés alatt beszélgetünk.
Másfél óra múlva már utcai ruhámban vártam Shawnra az iskola előtt leizzadva,fáradtan. De kíváncsi vagyok mi ennyire nagy dolog a számára.
Hamar megérkezett,megöleltük egymást és elindultunk a Park avenue-n lévő Freddy's dinner-be,a Starbucks helyett.
Rendtünk italokat,és leültünk a sarokban lévő boxba,hogy ne zavarjanak meg minket.Lexi nagyon örült nekünk,hogy a találkozó előtt találkozunk. Holnap 4kor van itt a találkozónk,el ne felejtsem.
Komolyan pillantottam Shawnra.
-Mi a baj?-kérdeztem.
-Ez nem egy olyan dolog amit bármikor megbeszélnék és bárkinek is elmondanék és lehet hogy másképp fogsz rám tekinteni,vagy valami. De erről nem én tehetek és csak pár hete jöttem rá.-mondja idegesen.
-Mire,Shawn?-
Jajj ne. Ugye nem fog szerelmet vallani nekem?
-Hát...
-Mondd,nyugodtan.-mosolyogtam rá bíztatóan.
Én nyugtatom amikor már én is ideges vagyok? Ez vicces.
De csak nem mondja. -Shawn. Mély levegő-imitáltam-be....és ki...-csinálta velem egyszerre.-És most nyögd ki hogy mi bánt téged.
Összeszorította a szemét.
-Meleg vagyok.-hadarta.
Tessék?Meleg?
-Uhha..-fújtam ki a benttartott levegőt,majd átültem mellé és szorosan a karjaimba zártam őt.-És még?-kérdeztem,tudván hogy van még ott valami amit nem mondott el.
-A szüleimnek is elmondtam. Nem fogadták túl jól-húzódott el-Elkezdtek kiabálni és nem értették meg,hogy én más vagyok. És persze az is kiakasztotta őket,hogy megtudták,hogy ki jön be nekem. És elmondanád a véleményedet erről?-nézett rám.
-Oké. De hogy ki tetszik,arra még visszatérünk-kacsintottam rá,oldva az idegességét.-Na jó. Szóval. Nekem ezzel tök nincs bajom.És nem értem hogy hogy gondolhattad azt,hogy én majd máshogy nézek rád,vagy valami. Nyilván máshogy fogok viselkedni,de csak annyiban hogy nem a lányokat mutogatom neked,hanem a fiúkat. Majd együtt stíröljük őket jó?-kérdeztem kedvesen.Erre elmosolyodott és Bólintott - Nagyon szeretlek téged,ahogyan vagy.Tényleg. És szerintem a melegek nagyon aranyosak tudnak lenni.
-Köszönöm.-mondta halkan,és szorosan magához húzott.
-Na de.-vigyorogtam rá.-Ki is tetszik neked?
-Ne akadj ki-mondta. Én csak egy 'ezttesegondoltadkomolyan' pillantást vetettem felé.-Aaron jön be.
-Viiiii-sikoltottam fel.Ő gyorsan a számra tapasztotta a tenyerét,próbált lenyugtatni.Én csak bosszúsan megnyaltam a tenyerét de ez nem zavarta.
-Kuss már.-bólogatni kezdtem. Elvette a kezét,de én csak vigyorogtam.-Nem vigyorogj úgy,mert úgy nézel ki mint egy eszelős.
-És ha én azt mondom,hogy Aaron is meleg?-kérdeztem óvatosan.Talán két éve Aaron elmondta Cameronnak,ő pedig kikotyogta nekem,hogy ő meleg. És azóta senki nem tudja rajtunk kívül.Ő próbálja leplezni ezt az egészet,azzal hogy lányokkal kavar,de nem megy el az ágyig. A többiek úgy tudják hogy lefekszik velük,de nem.
A kérdésemre reménykedő lesz az arckifejezése.
-Akkor nagyon boldog lennék.-mosolygott.-De a szüleim nem annyira. Amióta elmondtam nekik,apa kerül engem,anya meg csak simán furán viselkedig amikor vele vagyok.
-Karen és Manuel biztos elfogadják majd. Csak adj egy kis időt nekik.Jó?
-Ühüm.Hope,Tényleg köszönök mindent.-mosolygott rám.
-Ez természetes.És akkor most ki kell találnom,hogy hogyan hozzalak össze titeket.-ittam bele a turmixomba,hátradőlve a széken. Tudtam hogy Shawn utálja ha ilyen vagyok.
-Hope!-rivallt rám.-Ne játsz kerítő nőt!
-Hadgondolkozzak!
-Jezus Isten!Hooe! Ne már!
-Jó.-röhögtem fel.-Majd. Most nincs ötletem.
-Idióta.-nevetett fel.
Ezután hazamentünk,ahol mindenki ott volt. Még Brent is. Legalább megkedvelték egy picit.És így,13man akasztottuk ki anyáékat,aki bőröndökbe pakolt egész nap.Skylint itthon felejthetné.Sziasztok!😊
Bocsánat a kihagyásért!🙄Remélem ez a rész kárpótol érte titeket! És kérlek írjátok meg commentbe a véleményeteket,és ne felejtsétek el megnyomni a kis csillagot a szavazáshoz!Köszi!😘
További szép estét!😂
KAMU SEDANG MEMBACA
You Know Me. /Magcon FF.😍/
Fiksi PenggemarA Magcon tagok.....Nem egy egyszerű banda. Nagyon jófej srácok,de ha arról van szó hogy legyenek egy kicsit komolyabbak, egyenesen lehetetlen bírni velük,tisztelet a kivételnek.Persze ha látják hogy baj van akkor befogják,és segítenek. Én szinte vel...