-Ki volt ez a hitvány alak?-kérdezte Hunter
-Mit akart?-kérdezte Nash
-Lecserélsz minket?-kérdezte Taylor
-Mit csináltatok?-kérdezte Matthew
Kérdezték a fiúk, amint visszaértem hozzájuk.
-Nyugi na.Ő Brent volt és csak beszélgettünk.A fagyis pulnál jött nekem fagyival, szóval fagyis lettem-mutattam a pólómra, amin ott ékelődött egy nagy fagyi paca.-és leültünk a padra beszélgetni, mint két normális ember, akik megismerkednek.És fogunk még találkozni.-mosolyodtam el.
-Egy probléma van. Te nem vagy normális.-mondta Taylor vigyorogva.
-Jó, legyen de nagyon legyél óvatos vele! Ki tudja mit akarhat! Azis lehet hogy egy pedofil pszihopata és elakar rabolni-kezdte a fantáziálást Hayes ,de leállítottam
-Ha valami nagyon nem stimmel vele akkor eskü nem barátkozok vele. De szeretném megismerni. Nagyon kedvesnek néz ki.És jól ellehet vele beszélgetni, és amúgy is, nagy bajom nem lesz ha ismerkedek meg...-kezdtem én is de most ők állítottak le egyszerre.
-OKé,oké! Értjük.-mondják egyszerre.
-Csinájunk inkább vineokat veled is.
Így hát elkeztünk videókat felvenni.Mindenki ment mindenkihez videót készíteni.Rengeteget röhögtünk,hülyéskedtünk.Nagyjából 2 óra múlva már otthon vágtuk meg az anyagokat. Egész jól sikerültek.Majd feltöltöttük őket és mindenki ment haza, vagy amerre akart. Én még a feltöltés utáni commentelőknek válszolgattam,és fan oldalakat likoltam,hogy legyen egy kis örömük a rajongóimnak. Hozzám csatlakozott még Hunter is.
-Olyan rendesek..-olvadoztam miközben az aranyosabbnál aranyosabb commenteket olvastam fel hangosan Hunternek. Ő is teljesen oda van a rajongókért.Még ezt csináltuk egy darabig majd én a szobámba mentem házit írni,mivel holnap ugyebár suli van.Semmi kedvem menni.Szóval elkezdtem előpakolni a tanuláshoz szükséges eszközöket és neki álltam. Először a matekot tanultam meg, a törit és így tovább.Nem hiszem hogy olyan sok minden megmaradt, mert iszonyatosan fáradt voltam.Éppen amikor a fizikánál tartottam amikor egy 'nekicsapódást' hallottam az ajtó felől,majd valaki berontott.Shawn.
-Megjöttek a szüleid-mondta.
-Mi?-lepődtem meg majd sietős tempóban robogtam le a lépcsőn.
-Hayees!-kiabált anya. De rég hallottam a hangját.-Megjöttünk! -kiabált.
A fiúk elbújtak a szobákba,csak Nash,Hayes és én mentünk oda hozzájuk.
-Sziasztok-köszöntünk egyszerre.
-Mit kerestek itt?-kérdezte anya rám és Nashra utalva. Én is szeretlek anya.
-Hazajöttünk.Talán nem lehet?-feleselte Nash.
-Mit csináltál a kezeddel kisasszony?-hagyta figyelmen kívül Nasht és hozzám beszélt.
-Ráestem.-vagyis...majdnem. Nem fogom beköpni Aaront.
-És minket miért is nem hívtatok?-kérdezte felháborodva.
-Szivem..-kezdte apa és anya vállára tette a kezét. Apa mindig alul maradt a kapcsolatukban. Nem is értem hogy bírta idáig az anyánkkal.-semmi szükség a veszekedésre.Lényeg hogy jól vannak mindannyian.
-Chad!-eréjesen szólt rá apára-Miért mindig az ő oldalukra állsz? Ezt nem hiszem el!-kiáltotta,miközben erősen hadonászott a kezével.
-Mert igazságtalan vagy,azért!Mi is a bajod pontosan, Elizabeth?!-apa iskezdett ingerült lenni,feljebb vitte a hangszínét.
-Hát nem látod? Folyamatosan a baj van velük,összevannak nőve,semmit sem képesek egyedül csinálni,nincs egy önálló gondolatuk sem! Engem egy pénzautómatának néznek, ês ha nem kapják meg a heti zsebpénzüket hisztiznek!-hisztériázott
-Állj le.Aki hisztizik az egyedül te vagy. Csináltam velük sok szörnyűséget,amit tudom hogy nem megbocsájtható,de teszek azért hogy ne ellenségként tekintsenek rám.De te nem is próbálsz megváltozni. Lelkileg terrorizálod a gyerekeket, Hope,Hayes, és Nash le van szarva,csak Skylinnal foglalkozol. Mi bennük olyan szörnyű,hogy így kell bánni velük?
-Szerinted én mit csinálok?-kiabálta le apa fejét.
Egyébként mi ide minek is kellünk? Tök jól elvitáznak egymással.
Eközben láttam hogy a fiúk éppen elosonnak az autófeljárón és eltűnnek.
Hirtelen Hayes is felszólalt.
-Anya ugye nem akarod hogy apa megtudja azt a valamit amit csináltál valahol valakivel valamikor?-kérdezte határozottan.Erre anya arca megfeszült és ijedség ment át az arcán.
-Miről van szó?-értetlenkedett apa. Hayes és anya csak farkasszemet néztek egymással.
Senki nem válaszolt a kérdésre.-Az Istenért valaki mondjon már valamit!-csattant fel apa
-Anya megcsalt téged.-jelentettem ki. Anya erre olyan dühös lett hogy felpofozott. Nagyon erősen.A piros tenyérnyomra tettem a kezemet.Égetett.A többiek csak döbbenten álltak mellettem.-Többször is.-tettem hozzá.Apa lefagyott,az arcán csalódottság és döbbenet ment át. Anya csak állt és gyilkos pillantásokkal ajándékozott meg,de az ő arcán látszott az ijedség,hogy most mi lesz vele.
-Ez igaz?-kérdezte apa határozottan, de a hangja megbicsaklott.
-Igen-susogta anya.
-Gyerekek kérlek menjetek fel.Valamelyikőtök pedig menjen el Skylinért.-mondja apa,majd megvárja míg felmegyünk a szobánkba.
Én felrohanok a szobánkba és berohanok a fürdőszobánkba, leöblítem az arcom,utána pedig belevetem magamat Nash ágyába arccal a párnába. Hayes és Nashy is feljöttek. Hayes a hátamat kezdte simogatni.
-Jól vagy?-kérdezi Hays.
-Persze.-mondom a párnába.
Erre csak sóhajt egyet és az ajtó fele indul.
-Elmegyek Skyért. Nemsokára jövök-mondja majd lelép.
Odajön hozzám Nash,letérdel az ágy mellé és ő is a hátamat kezdi simogatni.
-Én sem vagyok jól.Nem vagy jól.-motyogja.
-De.-ellenkezek
-Nem.
-De.
-Nem.
-De.
-Hope!Nem vagy jól!
-Nem,tényleg nem.-kezdek el könnyezni,de erőszakosan letörlöm az egészséges kezemmel-De erről senkinek nem kell tudnia.-mondom.
-Nagyon fájt az a pofon?-kérdezi
-Megnézem apáékat.-állok fel az ágyról figyelmen kívül hagyva testvérem kérdését és elindulok a lépcsőhöz.Lebattyogok Nashal a nyomomba és először a konyha fele veszem az írányt hogy igyak egy pohár narancslét.Bátyám a nappaliba megy a szülőkhöz,majd pár perc után kicsapódik a bejárati ajtó,amin vidám nevetés szökik be a házba. Megjött Sky és Hays.
-Gyere ide Hercegnőm!-kitárja a karját Hays azzal a céllal,hogy így hamarabb elkapja majd a húgunkat,de Sky csak szalad és szalad egyenesen az én ölembe ugrik nevetve.
-Szia Hope!-vigyorog,ami engem is mosolygásra késztet.
-Szia Picúr. Milyen volt a barátnődnél?-érdeklődök
-Képzeld párnacsatáztunk Rachellel és a testvérével Nataniellel.Nagyon jó volt!-lelkesedett fel az emlék hatására.
-De jó!-mosolyogtam rá.-Kikészítjük a ruhádat holnapra?
-Igen,de csak akkor ha a tiedet is.-alkudozik
-Rendben.-nevetek fel őszintén.
Leraktam az ölemből és elkezdett felhúzni a kezemnél fogva.Bementünk a szobájába és kitárta a szekrényét. Elkeztem benne kutakodni.
-Ez jó lesz?-muatatok fel Skynak-aki az ágyán ül- egy rózsaszín pólót,kék farmert, és egy piros kardigánt. November van,hideg van.
-Hmm...-gondolkozik-inkább legyen egy fehér póló.
-rendben. Most én jövök.-pattantam fel és a kíváncsi szempárokkal amik a nappaliból figyeltek nem törődve robogtam fel a szobánkba. Amikor Skylin isfelért megtámadta szekrényemet majd összeállított egy egész jó szettet nekem.
-Ez lesz.Ha nem ezt veszed fel holnap jössz egy csokival.-vigyorgott
-Húha...akkor inkább felveszem.-nevettem.A nap további részében nem voltam kíváncsi senkire és semmire,tehát csak lefürödtem, bebújtam az ágyba és filmeztem,sorozatot néztem vgy éppen zenét hallgattam.Majd nagy nehezen hajnalban elnyomott az álom.
ESTÁS LEYENDO
You Know Me. /Magcon FF.😍/
FanficA Magcon tagok.....Nem egy egyszerű banda. Nagyon jófej srácok,de ha arról van szó hogy legyenek egy kicsit komolyabbak, egyenesen lehetetlen bírni velük,tisztelet a kivételnek.Persze ha látják hogy baj van akkor befogják,és segítenek. Én szinte vel...