Chapter 27

661 35 8
                                    

Este 10 óra fele járhatott az idő,amikor is a hasam megkordult. Ez hülyén fog hangzani de észre sem vettem hogy éhes vagyok.Úgy döntöttem hogy lemegyek enni. Felkaptam egy bundás meleg pucsit,és a mamuszomat a pizsamám mellé,ami a szokásos rövidnadrág-XXL-es fekete pólóból állt.A földszinten néma csend volt,csak a konyhába égett a legkisebb fényű lámpa.Hayes ült a hűtő elött a földön,az ölébe pedig egy tepsi volt,amiben valamilyen süti,és azt eszegette,szemmel láthatólag szomorúan.
-Hát te?-kérdeztem,miközben leültem vele szemben,hátamat a konyhaszekrénynek döntve,Hayes mellett kinyújtva a lábamat.
-Csak vagyok.-motyogta teli szájjal.-És te?
-Én éhes vagyok.-mondtam.-"Aggyál" olyat.-nyúltam a sütiért.
-Hé!Ez az én depisütim.-kérte ki magának.
-Miért,mi történt?-kérdeztem érdeklődve
-Kirúgtak.-válszolta.
-Mi?Miért?
-Leépítés volt,és én voltam az aki a legrövidebb ideje dolgozott ott,ezért engem tessékeltek el onnan.
-Az szívás..-jelentettem ki az egyértelműt.
-Az. Jelentkeztem a Target-be meg a Wallmart-ba is.
-Na! Tök jó.-lelkesítettem.
-Alig várom hogy évvége legyen már. Leérettségizek és elhúzok innen.-váltott témát.
-Mehetek én is veled?
-Tőlem.-vont vállat.-Ki akarok venni egy albérletet,persze itt New Yorkban.
-Jól hangzik.Adj már sütit.-nyafogtam.
-Ahj,Hugi...-mosolygott.-nesze.-nyújtotta a tepsit,azzal a szándékkal,hogy vegyek belőle egy szeletet.Én 3at vettem ki,és elkezdtem falni.
-Ahj..ha így folytatom elég dagadt leszek.Rosszabb leszek mint amilyen most vagyok-szomorodtam el.
-Miről beszélsz? Remekül nézel ki.-bizonygatta.
-Nem.Nézd-feltűrtem a póló alját és az ujjaimmal összecsippentettem a hájamat.Majd visszahúztam a pólót és szomorúan Hayesra néztem.
-Kiváló alakod van,Hope.Sokkal szebb vagy,mint a csontkollekció lányok,hidd el.
-Eljössz velem majd edzeni?-kérdeztem figyelmen kívül hagyva a bátorítását.
-Ha akarod.
Elkezdtünk beszélgetni még megannyi témáról, a süti lassan elfogyott.Én kezdtem fáradt lenni,ezért elköszöntem Hayestól és felmentem a szobánkba,immár nem éhesen,és amint ránéztem az órára elcsodálkoztam. 1:45. Jól elbeszélgettük az időt Hayessal.
-Valaki nagyon kíváncsi rád. Folyamatosan pittyegett a telód.-közölte Nash.
-Oké,köszi.-mondtam majd felkaptam a telefonomat,és megnéztem ki írt.
Brent írt. Messengeren. Eddig mindig instagramon irkáltunk,ha írtunk.

Brent Rivera szeretné veled felvenni a kapcsolatot.
Brent Rivera integet neked.
Brent Rivera megváltoztatta a chat színeit;🔴.Módosítás.
Brent Rivera megváltoztatta a becenevedet erre:Reménysugaram💖😂
Brent Rivera megváltoztatta a chat színeit;🔵.Módosítás.
Brent Rivera üzenetet küldött önnek.
Brent Rivera a hangulatjelet a követlezőre állította:💥.

Brent Rivera: Szia.Írj ha vagy.
Mindössze ennyit írt,nekem mégis gyorsabban kezdett el verni a szívem,mint az átlag.
Remémysugaram💖😂:Szia.
Reménysugaram💖😂 becenevet állított Brent Rivera számára:Mr.Celebrity.😂🙊
Mr.Celebrity😂🙊:Jobb névre nem futotta?🤔
Reménysugaram💖😂: Igazán sajnálom.. Mit akarsz az éjszaka közepén?😱😂
Mr. Celebrity😂🙊:Gondoltam autókázok egy kicsit,kiszellőztetem a fejemet.
Reménysugaram💖😂:Ahha...és ez miben függ össze velem?🤔
Mr.Celebrity😂🙊:Arra gondoltam csatlakozhatnál.Benne vagy?
Erre nem számítottam.Ha kicsit máskor kérdezné ezt,egyből rávágnám hogy :Igen. De basszus. Hajnal van,hulla fáradt vagyok,és úgy nézek ki mint egy zombi,ezért-hiába elakarok menni- azt válaszoltam:
Reménysugaram💖😂:Nem.
Mr.Celebrity😂🙊:Mi?Miért?
Reménysugaram💖😂:Soroljam?
Mr.Celebrity😂🙊:Igen.
Reménysugaram💖😂:1.Hajnal 2 van. 2.Fáradt vagyok. 3.A fejem off. 4.Pizsamában vagyok.5.Kurva fáradt vagyok.
Mr.Celebrity😂🙊:Mit számít hogy hány óra van?  Fáradt vagy.. Oke,én is. A fejed nem lehet off. Mindig csodaszép az arcod.
Reménysugaram💖😂:Az év viccét hallhattuk.👏
Mr.Celebrity😂🙊:Nem viccnek szántam...
Mr.Celebrity😂🙊:Gyere már. Este sokkal jobb kocsikázni,mint nappal. Az éjszakai város a legszebb.Kérlek. Gyere el.
Reménysugaram💖😂:Nem is tudom..😶De tényleg ramatyul nézek ki.
Mr.Celebrity😂🙊:Nem számít,mégha igaz is.
Mr.Celebrity😂🙊:Hope
Mr.Celebrity😂🙊:Kérlek
Mr.Celebrity😂🙊:Gyere el.
Mr.Celebrity😂🙊:Hooope.
Írj vissza.
Reménysugaram💖😂:Jól van. Elmegyek.
Mr.Celebrity😂🙊:Király. Akkor gyere ki a házatok elé. Várlak.

Mi? Itt van? Átrohantam Hayes szobájába,és kilestem az ablakon,ugyanis a mi szobánk az udvarunk fele néz,és a szomszéd udvarát látjuk. Hayes szobája az utca fele néz,ezért megláthattam hogy egy autó parkol a garázsfeljárónkon.A vezető ülésnél pedig nem meglepő módon Brent ült.
Jézusom. Ez tényleg itt van. Visszarohantam, és ijedten néztem Nashra,aki látta hogy valami történt ezért felült és érdeklődve nézett rám,magyarázatot várva..
-Itt van Brent. Ő írt. Elakar vinni kocsikázni.Itt van. Ott a kocsifelhajtónkon. Kocsival. És velem akar autókázni. De én full hülyén nézek ki.Elakarok menni vele,de...-magyaráztam.
-Akkor menj el vele.-vágott közbe Nash.
-De..-kezdtem bele,de megint félbeszakított.
-Ha elakarsz menni vele,elmész. Ő veled akar lenni,máskülönben nem hívott volna el. Szerintem tisztában volt vele,hogy nem sminkkel a fejeden alszol,már ha alszol. Menj el vele. És ki tudja,talán elkéne mo danod neki hogy totál beleestél.-mosolygott nyugtatóan.
-Biztos hogy nem.-hőköltem hátra.-Nem tudhatja meg.
ő csak vállat rántott.(A rántott váll tuti finom.😂Jobb mint a rántott hús...🙄 ne kérdezzétek,ez jutott eszembe😂😂-szerk.) Felát és elkezdett tolni. Kezembe a telefont szorongattam és kényszeredetten haladtam előtte. Kitolt a bejárati ajtón és megölelt.Nagyon hideg volt.Mármint nem Nash,hanem a levegő.
-Jó szórakozást.-suttogta a fülembe,majd elengedett és bezárta az ajtót. Én megfordultam egy kicsit kínosan,és a kocsi fele néztem.Brent nézett rám az autóból azokkal a csodálatosan szép szemeivel.
Odaslattyogtam és kinyitottam a kocsit. Most egy fekete BMW-vel jött.Feszülten ültem be a rövidnadrágomban,melltartó nélkül...egyetlen telefonnal a kezemben.
-Szia.-köszönt.
-Szia.-mindtam halkan.
-Indulhatunk?
-Aha.
Beindította a motort,ami elég halkan zúgott,és lefordult az utcára,majd pár perc múlva elkeveredtünk New York nagy és forgalmas utcáin.Eddig egy szót sem szóltunk egymáshoz,és kezdett kínos lenni az egész,amikor is én törtem meg a csendet.
-Szóval? Hogy-hogy nem a barátnőddel vagy?- De amint kimondtam meg is bántam,hogy rákérdeztem.

$z!@$zt©K!
Remélem tetszett,és érdekesnek találjátok az egész történetet!🙂
23-a alkalmából szeretnék nektek előre nagyon békés,szeretetben teli Karácsonyt kívánni!😘

You Know Me. /Magcon FF.😍/Onde histórias criam vida. Descubra agora