Elindultunk a legközelebbi buszmegálló felé.Csak csedben sétáltunk egymás mellett.Hirtelen nagy cseppekben eleredt az eső,majd szakadni kezdett. De jó. Én egy pólóba vagyok, Nashnek van még egy pulcsija,amit elkezdett levenni,majd odanyújtotta.
-Vedd fel,nehogy beteg legyél.
-Te vedd fel, ugyanakkora az esélye hogy beteg leszel.
-De te vagy a lány.
-És?-mosolyogtam, de közben már mindenem elázott. Beleértve a hajamat,ruhámat,táskámat,szóval minden.
-Na ne szórakozz,hanem vedd fel.-mosolygott kedvesen, elázva.
-Nem veszem fel.
-Akkor én sem.-ezzel elrakta a táskába a pulcsit. És mind a ketten elázva mentünk tovább.
-Rendben. És hova menjünk?-kérdeztem.
-Összehívjuk a srácokat? Mondjuk Hunterhez vagy hozzánk.Hülyéskedünk,és nem gondolkozunk.-amint ezt kimondta megcsörrent a telefonja.
-Jó ötlet. Ki hív?-kiváncsi természet pipa.🤗
-Anya-sóhajtott egy nagyot.
-Nem veszed fel?
-Felvegyem?
-Nemtudom.Én nem venném.
-Már le is rakta. Nem valami kitartó.-mégegy telefoncsörgés,ami már tőlem származott.
-Hayes.Felveszem.-mondtam majd elhúztam az ujjam a zöld gomb irányába.
-Szia hugi. Hol vagytok?Most értem haza és anyáéktól kell megtudnom hogy elmentetek?Jól vagytok? Eláztatok,zuhog az eső??!!!-Aggódot.
-Hayes....nyugi-nevettem fel- most éppen sétálunk az esőben a buszmegállóba.Jól vagyunk. Hol voltál az este?
-Lényegtelen hogy hol voltam. Ne terelj.Most hova fogtok menni? Gyertek haza,anyáék üzleti útra mentek. Elvileg hívta Nasht de nem vette fel.
-Tuti hogy nincsen otthon rajtad és Skylinnon kívül senki?
-Sky sincs itt. Apa lepasszolta az egyik kis barátnőjéhez.Ott alszik majd amíg anyáék odavannak.
-Értem. Akkor áthívjuk a sracokat is jó?
-Az király lenne.-hallottam a hangján hogy vigyorog.
-Oké.Most leteszem, mert a telóm elázik.
-Puszi.-tette le.Gyorsan eltettem a telefont.
-Menjünk át Hunterhez,szárítkozzunk meg, és hívjuk át a többieket is.-tervezgettem.
-Rendi.-elkezdett matatni a táskájában,majd előszedte a fekete pulcsit,amit egyikünk sem vett fel.-Vedd fel. Megbetegszel.
-Ahjj már.-elvettem tőle mért tudtam,hogy úgy sem száll le a témáról. Így hát leraktam a -csurom vizes- földre a táskáimat és belebújtam a pulcsiba. Tipikus Nash illata volt.Mindig is szerettem viselni az ő ruháit. Nemtudom miért,ne kérdezd.Feljkaptam a táskákat és ránéztem Nash önelégült vigyorral díszített arcára.-Boldog vagy?
-Igen.-puszit nyomott az arcomra.
-Oké,szerintem induljunk.-indultam el,majd eszembe jutott valami-Állj, inkább írjink a közös csopiba, és menjünk haza inkább.
-Okos.-mosolygott. Behúzódtunk egy eresz alá,majd megnyitottam a telefonomról a messengert.Majd elkezdtem írni. Szerencsére mindenki elérhetô volt.Kockák...Idióták gyülekezete😎
Hope😍: Srácok!Egy óra múlva nálunk!Random tala! Gyertek minnél többen! Hozzatok kaját,piát!😁
Cam😎:Ott a helyem.😆
Matty😉:😍😍 Indulok a boltba.
JackG🤔:Mi Johnsonnal nemtudunk menni. Próbánk van.😥
Hope😍:Majd máskor! Többiek?
Shawn🙋:Ki nem hagynám! Ott tala!😘
Hunta😏:Pont hozzátok megyek.😅😅Van nálatok valaki? Nem akarok elázni még jobban!
Nashy💪:Hays otthon van. Beenged.Mi is megyünk. Aki akar az jön, aki nemtud az megszívta. Cső😝
-Ezt elintézted-néztem rá.Elraktam a telómat,majd elimdultam.
-Jaja.Mikor hazaértünk szó szerint beestünk a házba,mert megbotlottam a küszöbünkbe. Nem is én lennék.
-Megjöttüüünk!-kiáltotta el magát Nash.
Ledobtam magamról a táskáimat, a cipőmet, és Bőrig ázva,mentem be a nappaliba,majd úgy ahogy voltam,rávetettem magamat a kanapéra.Lépcsődobbanásokat hallottam,majd megláttam a kapané háttámlája felett 2 rosszalló szempárt, amik mind engem néztek. Az egyik Hayes volt, a másik Hunter.
-Mivan? Mit néztek így? Csá Hunta!-álltam fel,és megakartam ölelni, de elhúzódott tőlem.-Most miaz?-teljesen ledöbbentem.
-Én nemrég szárítkoztam meg,nem akarok újra vizes lenni.-válaszolta nyugodtam.
Ekkor esett le hogy még mindig vizes vagyok. Teljesen megszoktam ahogy a ruha anyagok hozzámtapadtak. Elnevettem magamat, de hirtelen elkomorultam,mert ha most vizes vagyok,akkor pár perccel ezelőtt így feküdtem a kanapén,és így vágtattam végig a fél földszinten.
-Ugye ugye? Leesett?-kérdezte Hays mosolyogva.
-Igen. Mindegy. Nem a világ vége!
Nash?
-Elment megtörölközni. Neked is ajánlom figyelmedbe a füdőszobát.
-Megyek.-indultam fel a lépcsőn, de visszafordultam-ó! Hayes! Egy óra múlva itt vannak a többiek.
-oks.Felmentem a szobámba,ahol Nash egy szál boxerben szárította a haját.Már megszoktam.A szekrényemhez léptem, kivettem belőle egy fekete adidas melegítőnadrágot, egy szürke,itthoni,elnyűtt pólót, zoknit,fehérnéműket és bevonultam a fürdőbe.Lehámoztam magamról a vizes ruhákat, és megtöröltem a testemet. Elkezdtem a hajamat szárítani. Nagyon hullámos lett az esőtől.😥 Elég sok ideig szárítgattam,törölgettem, amikor nagyából megszáradt.Felöltöztem,felvettem a puha mamuszomat, a kardigánomat. Odaléptem a mosdókagylóhoz, belenéztem a tükörbe. Csak néztem magamat,majd kivettem a fiókból egy vattapamacsot,és rózsavizet,amivel áttöröltem az arcom miden szegletét.Ezek után fogat mostam, befontam a hajamat. Már a fonatomnak a végénél jártam,amikor csengettek.Megjöttek a fiúk. Hát akkor kezdődjön az este.....
VOUS LISEZ
You Know Me. /Magcon FF.😍/
FanfictionA Magcon tagok.....Nem egy egyszerű banda. Nagyon jófej srácok,de ha arról van szó hogy legyenek egy kicsit komolyabbak, egyenesen lehetetlen bírni velük,tisztelet a kivételnek.Persze ha látják hogy baj van akkor befogják,és segítenek. Én szinte vel...