Amikor kedves barátnőm szándékozott elindulni,már biztos voltam benne,hogy nem lesz jó helyünk. Direkt azért akartam korábban menni,hogy az első sorokban legyünk. De alig két órával a kezdés előtt indultunk el. Hayes vitt el minket. Mikor leparkolt,én elkezdtem rohanni a helyszínre. Lexi csak úgy lihegett melletten amikor megálltunk. A kétajtósszekrény ellenőr becsippantotta a jegyünket egykis várakozás után,és mehettünk be.
Nagyon sokan voltak,és kezdtem pánikba esni,hogy nem lehetek az első sorokban. Elégé hátraszorultunk,be kell vallanom.
Nemsokára elkezdődött a koncert. Mindenki teli torokból ordibálta a számokat.
-Lexi!-kiabáltam a füléhez közel hajolva,hogy meghallja. Ő csak rámnézett,várva a folytatást.-Menjünk előre!-üvöltöttem.-Muszáj az első sorba lennem!-kiáltottam elszántan.
Lexi csak bólintott. Én kézen ragadtam és elég nagy erőfeszítésbe került,mire előre tudtam nyomulni 2-3 sornyit. A körülöttünk lévő emberek full hülyének néztek minket és mindenféle anyánkat istenítő szavakkal illettek minket. Barmok. Nagy levegőt vettem,majd nagyon elszántan törtem tovább az utat magunknak. Már a kordon közelébe voltunk,egyre jobban láttam Lukeot is. És Ashtont. Meg a többieket is. Fangörcs.Elkezdtem őrült módjára vigyorogni amikor megláttam hogy Michael és Calum valamin összenevettek a színpadon,két szám között. Istenem de rég vártam erre az érzésre.
-Még egy kicsit!-kiáltottam Lexinek. Ő csak bólintott egyet és mosolyogva elindultunk ismét előrébb.Útközben rengeteget lökdöstek minket,tapostak agyon,de engem egyáltalán nem érdekelt. A cél lebegett a szemeim előtt.
-Hülye picsa! Ha mindenki az első sorba nyomulna,szerinted mi lenne itt,ha?-lökte oda nekem flegmán egy raszta hajú lány.
-Nemtudom.-vontam vállat vigyorogva
-Barom.-morogta.
-Jó szórakozást.-rikkantottam oda neki pimaszul.
Éppen a Meet you there ment,amikor megérintettem a kordont. Sikerült. Győztes vigyor jelent meg a fejemen,és elkezdtem üvölteni a szöveget. Kezdett melegem lenni a pulcsiba,de nem volt helyem levenni. Az ujját csak feltűrtem,és próbáltam legyezni magamat.
Lement még pár szám,de már nem tudnám megmondani melyikek,mikor elkezdtem szédülni. A fülem elkezdett sípolni,a tömeg forgott körülöttem.
-Jól vagy?-hallom tompán Lex hangját.
-Aha.-bólogattam sután.
Tovább élveztük a koncertet. Én félkómába énekelgettem ott. Rettentően rosszul éreztem magam egy idő után. Aztán már csak egy sikoly,és fekete sötétség rémlik.*Calum szemszöge*
Éppen nagyban játszottam a Babylon akkordjait,amikor megláttam egy kisebb tömeges felbolydulást magam előtt. Az emberek picit ketté váltak utat képezve valakinek. Aztán megláttam hogy egy aprótermetű lány tolakszik előrébb,a barátnőjét húzva maga után. Nagyon ismerős volt az arcuk. A Meet you there elején jártunk,amikor a lányok elérték a kordont. Az a boldogság amit a pulcsis lány arcán láttam,felülírhatatlan.
-Láttad ezt?-kérdezte Mike,nevetve,mikőzben figyeltünk a hangszerekre is persze.
-Igen.-nevettem fel.
-Hope Grier,Alexa Rivera.-ennyit mondott..Akkor azért voltak olyan ismerősek! Hope a Magcon tagja. Ezt a koncertet nekik Cameron és Luke intézték. Mivel Luke és Cameron barátok régebbről,Cameron felkereste Lukeot,hogy van-e még jegyünk. És volt,szóval azt odaadta neki(k). Aztán megbeszélték,hogy koncert és M&G után,Cameronhoz megyünk,mi az 5SOS,aki bemutatja a Magcon-t.Kíváncsi vagyok,megmondom őszintén.
Ahogy fejben is visszatértem a koncerthez,láttam hogy Hope nincs valami jól. Összepréselt szájjal bólogatott a barátnőjének,aki folyamatosan beszélt hozzá. Alexa kétségbeesetten nézett körbe,majd elkezdte lerángatni szerencsétlen lányról a pulcsit. Ő szemmel láthatóan ellenkezett.Kicsit megingott,de aztán újból énekelte a tömeggel és velünk a dalokat,pulcsiban. Alexa/Lexi, tehetetlenül nézett a lányra. Hope eléggé makacs természetű lehet.
-Bazdmeg,Hope!-tudtam leolvasni Lexi szájáról a mondatot.
Már Luke az elköszönő beszédet mondta,és tájékoztatta a VIP jegyeseket,hogy hova kell jönniük a M&G-hez. Hope a kordonba kapaszkodva kapkodta a levegőt csukott szemmel. A színpad előtt álló biztonsági őt bizonytalanul nézett hol ránk,hol a lányokra. Mivel a többiek mással voltak elfoglalva,én bólintottam az őrnek,aki segített bevinni Hope-ot a backstagebe.
-Nem kell..jól vagyok.-mondta.
-Hope..Nem vagyok hőmérő,de érezhető hogy vagy 39°-os lázad van. -mondta Lexi.
Egy irányba mentünk, de a biztonsági őrt és a lányokat előre engedve léptem be a backstage folyosójára. Hopeék lassan mentek.
-Engedjen már el.-tépte ki a karját Joseph kezéből Hope. De magától nem igen tudott menni,annyira kótyagos állapotba volt. Az őr simán felkapta a vállára,mint valami krumpliszsákot.-He!!Most hova megyünk?
-Az öltözőbe.-mondtam.
-Hallucinálok vagy tényleg te vagy az?-nyújtotta ki felém a kezét amulatba esve,eléggé izzadva.
-Tényleg én vagyok az.-fogtam meg a kezét. Érintésére a hideg végigfutott a gerincemen. Tenyere puha volt,de izzadt.
-Aztakurva.-mondta.-Lex..itt van.-kezdett el ficánkolni Joseph vállán örömébe.
-Hope..tudom..nyugi..-próbálta kezelni a helyzetet. Bár láthatóan ő sem számított rá,hogy testközelből fog látni kinket,és személyesen fog beszélni velünk.
-Hát ti mit csináltok?-kérdezte Michael. Erre a többiek is hátranéztek és meglepődve látták hogy nem egyedül jövök.
-Rosszul volt. Kell neki valami hideg. Nem hagyhattam hogy kint elájuljon.-magyarázkodtam.
-Várjááál...Hope Grier és..-kezdte Luke.
-Szia!!-sikkantotta Hope.
-Nem szedett be valamit?-nevetett Ash.
-Ami azt illeti..lehetséges.-gondolkodott el Lexi.-idefele találkoztunk egy bandával,lehet elfogadott valamit tőlük,nem figyeltem.
-És Alexa Rivera.-fejezte be Luke.
-Igen,szia.-intett egyet a jobb kezével. A másikkal Hope kezét fogta. Én a másikat.
-Aztapicsa.-szólalt meg megint Hope.
Időközben megérkeztünk az öltözönkbe. Hopeot lefektettük a kanapéra,és a kezébe nyomtam egy palack vizet.
-Szóval...MIVAN??-kérdezte Ash.-Lemaradtam.
-Uramatyám.. Szóval.-kezdtem.-Elvileg Hope koncert előtt bevett valami gyógyszert vagy valami ilyesmit,eljöttek koncertre. Rosszul lett,magas láza van,és nem hagyhattam hogy kint szenvedjen,szóval Joseph segített behozni őt az öltözőbe. Igazából ez egy szerencsés véletlen,mert úgyis hozzájuk mentünk volna,szóval egy részt még jól is jött ki..-mondtam el egy szuszra,elszólva magamat.
-Várjunk...micsoda?Hogy hogy hozzájuk mentetek volna?-akadt fenn Lexi ezen.
-Cameron ötlete volt.-magyarázta Luke.-Mondta hogy Hope odavan a bandánkért,meg amúgyis barátok vagyunk szóval szivesen tettük volna. Annyi hogy benézünk,beszélgetünk kicsit és igazából ennyi.-mondta.-Cameron megakarta lepni őt-muatott a kanapén fejjel lefele fekvő lányra. Michael ott ült mellette és beszélgettek.Hope jókat nevetett. Én akarok Mike helyébe lenni. De miért is? Arra még nem jöttem rá...-terelődött el a figyelmem Luke és a többiel mondanivalójáról. Csak néztem ahogy lóg a feje,majd integet egyet. Én vissza,és mosolyogva leülök a másik oldalára. Egy jelentőségteljes pillantást vetek Michaelre,mire feláll és a többiekhez vonul. Hope elaludt.
Nem maradhattunk sokáig az öltözőben,mivel menni kellett M&G-re. Egyáltalán nem tudtam koncentrálni a rajongókra,elterődött a figyelmem...Sziasztok! Ne haragudjatok,hogy ilyen össze-vissza rész lett. Jelenleg én is elég össze-vissza érzem magamat...de szerettem volna egy részt kirakni nektek. Azért remélem tetszik.:) Szép napot.😘
ESTÁS LEYENDO
You Know Me. /Magcon FF.😍/
FanficA Magcon tagok.....Nem egy egyszerű banda. Nagyon jófej srácok,de ha arról van szó hogy legyenek egy kicsit komolyabbak, egyenesen lehetetlen bírni velük,tisztelet a kivételnek.Persze ha látják hogy baj van akkor befogják,és segítenek. Én szinte vel...