-Hope! Hajlítsd be a térded. Máskülönben nem fog menni!-szólt rám Brent,aki megpróbálkozott azzal,hogy megtanít korizni. Ő hátrafele ment,míg engem húzott. Én szorosan kapaszkodtam a kezébe,amit megfogott,nehogy elessek. Mitnemondjak nagyon jól esik az érintése. És biztos vagyok benne hogy nem csak a hideg levegő miatt rázott a hideg.
A többiek természetesen videózzák a szerencsétlenkedésemet.Hayes például live-ot indított instagramon,"Tanítsuk meg Hope-ot jégkorcsolyázni!" címmel.És közben mindent kommentált. Tényleg mindent.
Amíg Brent próbálkozott velem,egyszer csak 2 lány is odakorizott hozzánk és olyan lendülettel csapódtak Brentnek,hogy ő elengedte a kezemet,hogy megtartsa őket,ezért én ismételten elestem. A lányok pont leszartak,hogy szinte agyon taposnak a korcsolyájukkal,őket csak és kizárólag Brent érdekelte.Az egyik csajnak,akinek hosszú szőke haja volt, neki esett Brent ajkainak.Ő sem tétlenkedett, két keze közé fogta a lány arcát,és úgy csókolta.Eléggé hosszú ideig falták egymást, én meg mint akit megbabonáztak, néztem ahogy csókolja a lányt. Én akarok a helyébe lenni.Amint elváltak, a másik lányt is megölelte.
Ő csak egy bocsánatkérő mososlyt küldött felém,miközben szelfit készítettek.Egy ideig vártam,hátha felsegít,de nem tette. Nagyokat nevetve korcsolyázott el a két lánnyal,miközben beszélgettek,engem leszarva.
Egyedül Mattnek tűnt ez fel,és ő egyből odasiklott hozzám és nyújtotta a kezét,hogy felsegítsen.
-Gyere te-nevetett
-Nem vicces.
-Nyugi már!-felsegített.
-Azt hiszem hogy én most megyek.-mutogattam a kijárat felé.Olyan szintem felbosszantott az az egy csók,hogy dühösen megpróbáltam kikecmeregni a pálya szélére.Sikerült egyedül mennem,korlát nélkül.Ennek csak egy pillanatig tudtam örülni,másra kalandoztak a gondolataim.Amint sikerült kiérnem a "szárazföldre",egyből lekpatam a korimat és zokniban sétáltam a padokhoz,ahova lepakoltunk és leültem.Brent viselkedése nem kicsit esett rosszul.És ki az a csaj?
Felvettem a fekete-fehér Vans cipőmet,és összepakoltam minden cuccomat a hárizsákomba.
-Hat te?-kérdezte egy hang mögülem.Megfordultam és Huntert láttam meg.
-Megyek.-jelentettem ki.-Mondd meg a többieknek hogy nem éreztem magam jól, ezért mentem el.
-Baj van?-kérdezte aggódva
-Nincs.-zártam rövidre.
-Veled mehetek,ha szeretnél társaságot.-ajánlotta fel.
-Nem, hagyd csak. Nyugodtan menj vissza korizni, nem gáz.-mosolyogtam rá.
-Hívj ha bármi kell.-mondta, megölelt, majd visszaindult.
-Jó-mondtam már leginkább magamnak, mert már halló távolságon kívül járt.
Elindultam Lexihez. Nemtudtam mihez volt kedvem. Hazamenni nem akartam, és a fiúk közelébe se nagyon. Ezért egyből Lex jutott eszembe.
Amint megérkeztem a Freddy's dinner-be, szomorúan konstatáltam azt a tényt, hogy Lexi munkaideje lejárt, és már nincs bent,nem dolgozik. Ezért csak megrendeltem a szokásos kávémat,leültem ugyanarra a helyre,ahol Brenttel ültünk.Direkt oda ültem,ahol Brent ült.És rengeteg kérdés megfogalmazódott bennm. Párat megfogalmazni sem tudok. Ki a rák volt az a csaj?Miért csókolta meg Brentet?És ő miért csókolt vissza? Barátnője lenne?És amint megjelent miért ment el rögtön,engem leszarva? Lehet hogy a csaj valamivel zsarolja Brentet,és azért. Bár a fiú eléggé megörült ennek a lánynak,szóval nem ez lesz a jó válasz.Be se mutatott neki. Bár jobb is.lehet hogy a csajnak már hiányozna a feje.:) De várjunk....Miért gondolok Brentre ennyit?Féltékeny lennék?A válasz egyszerű:TOTÁLISAN FÉLTÉKENY VAGYOK..De miért is?A válsz erre is könnyű:Nemtudom hogyan, és hogy mikor, de beleszerettem Brent Rivera-ba, a híres viner-youtuber srácba, aki nagyjából egy hét alatt elcsavarta a fejemet...Megfogott benne minden. A figyelmessége, az udvariassága, a kedvessége, a csokibarna szemei, amiben minden egyes alkalommal elveszek. A nevetése, a gödröcskéi, a makacssága.Az illata, ami tipikus férfi parfüm,egy kevés fahéj és vanília keveredésével.Imádom. Imádom benne a magasságát,majdnem 1,5 fejjel magasabb nálam.Imádom az öleléseit,amiket akkora szeretettel osztogat.Főleg azt szeretem, amikor engem ölel meg, jó szorosan.Imádom azt, amilyen odaaással, szeretettel beszél a rajongóival.Imádom őt magát. A lényét.Brent Riverát.
Megittam a kávémat, utána még egy fahéjas csigát is rendeltem magamnak, mert kezdtem megéhezni.Este fele estem haza. Addig egy könyvet olvastam, amit a könyves-szekrényből választottam a kávézóban. Ezt a vendégek szórakoztatására találták ki, és szeritem nagyon jó.A többiek még nem értek haza. Csak Skylinn, apa és én voltunk otthon.Játszottam a hugommal lovasat, ugyanis imádja a lovakat, amíg apa elment vacsorát készíteni.Nem sokkal később már sky és én muffint sütöttünk, mert ahhoz volt kedvünk. Volt itthon minden hozzávaló.Kapcsoltunk zenét is,és elkezdtük. A konyhánk valahogy így néz ki:
A végeredmény nagyon finom lett.
A srácok csak 9 óra magasságában értek haza, és kifaggattak hogy miért jöttem el olyan nagyon hamar.Nem mondtam el nekik a valódi okot.:(
Brent délután óta írja az sms-eket, hívogat, de ignorálom.Teljes mértékben, akármennyire szeretném hallani a hangját.
Este....éjszaka 2 óra fele tudtam csak elaludni. :(
.. Köszönöm, ha elolvastátok! Ha tetszett akkor dobj egy szavazatot!
Puszi:)
VOUS LISEZ
You Know Me. /Magcon FF.😍/
FanfictionA Magcon tagok.....Nem egy egyszerű banda. Nagyon jófej srácok,de ha arról van szó hogy legyenek egy kicsit komolyabbak, egyenesen lehetetlen bírni velük,tisztelet a kivételnek.Persze ha látják hogy baj van akkor befogják,és segítenek. Én szinte vel...