~Chapter 36~

654 40 4
                                    

Amint megérkeztünk Mattékhez,már nagyon izgultam és kíváncsi is voltam egyben. Kíváncsi voltam hogy mire fel ez a nagy titokzatosság. A garázs előtt parkolt le apu és hátrafordult.
-Akkor indulás!
-Indulááás!-kiáltott fel Skylinn aki időközben felkelt.-De hova?
-Matthez megyünk. -mondtam-Vagyis már itt vagyunk.-javítottam ki magamat.
-Juhéjuhéjuhé-mászott ki a kocsiból énekelve.-juhéjuhé...
-Várj meg minket is!!-nevetett Hayes.
Amint beléptünk semmi új nem fogadott. Pontosítva SEMMI nem fogadott.Kinyírom Cameront.
Majd egy Matt bukkant fel.
-Halihó!-köszöntött vidáman.-Gyertek,a pincében vagyunk.-intett. A pincében? Jah amúgy Matték pincéje úgy van berendezve,mint egy komplett mini ház,ami egyben a Matté. Szóval ez Matthew szobája is.A helységben elhelyezkedik egy heverő,egy nagy TV,Xbox,playstation,amikhez tartozik mindenféle videójáték. Egy kis fallal elválasztva ott van egy franciaágya is,és mégegy kis hűtője is van.Sorolhatnám hogy még mik vannak,de egyrészt teljesen felesleges,másrészt nem hiszem hogy bárkit is izgat hogy egy asztal van a sarokban. Tehát amint leértünk,mindenki egyszerre ugrott elő, 'Boldog szülinapot'-ot ordibálva. Megszólalt a hangszóróból a zene is,szóval nagyon hangulatos volt. Én mosolyogva körbenéztem. Mindenhol héliumos lufik,díszek,Boldog Szülinapot feliratok. Az asztalon volt 2 torta,ami elég valószínű hogy az egyik az enyém.Igaz hogy az én szülinapom is,de én mindig inkább Nashre hagytam hogy élvezze a tortát amit kap,az ünneplést,az ajándékokat. És én általában ilyenkor visszahúzódok,had legyen Nashé a főszerep.
-Köszi mindenkineek!-mondogatta Nash.
-Boldog szülinapot!!-jött oda Nashez Lexi és a nyakába ugorva megcsókolta. Igen,ők azóta a bizonyos csókos játék óta együtt vannak. És nagyon jól passzolnak egymáshoz. Miután a gerlepár szétszakadt Lex az én nyakamba is beleugrott és sikongatta hogy Boldog szülinapot Hopee!!!.
-AJÁNDÉKOZÁÁS!!-kiáltotta el magát Cameron.Mindenki helyet fogalt ott ahol éppen helyet talált. Én az egyik fal mellett ültem le a földre.Mellém Aaron telepedett le és átkarolta a vállamat.-Én kezdem.Ezt az ajándékot nem egyedül adom,hanem Mattel,Aaronnal,Taylorra és azokkal a srácokkal akiknek semmi kreativitásuk nincsen hogy ajándékot vegyenek neked..Szóval. Hölgyeké az elsőbség szóval Hope,a te ajándékod nem más mint ....dobpergés....-imitálta majd a háta mögött lévő asztalról odanyújtott egy dobozt. Én izgulva kinyitottam és ahogy belenéztem,volt benne mégegy doboz. Azt is kibontottam,amiben mégegy kisebb doboz volt.
-Ez olyan nagy dobozban kisebb doboz,amiben mégkisebb doboz becsomagolva, és ez kétezerszer eljátszva játék?-néztem rá unott fejjel.
-Igen.-bólintott. Mindenki elnevette magát.
-Ahj. -bontogattam. Mindenki érdeklődve figyelte,hogy mi lapul a legkisebb dobozban.Ami egy gyufásméretű doboz volt. És nem más volt benne mint egy....dobókocka.
-Szopatsz,Dallas?-néztem rá nevetve.-Köszönöm.-öleltem meg.
-De nem ennyi!!! Most dobj a dobókockával.-adta ki az utasítást. Sóhajtottam egyet majd dobtam a padlófűtéses parkettán. 4-est dobtam.
-Ahham...4es..-motyogott magában a telefonját nézve-Ó!Minő meglepetés!! Tessék!-nyújtott át egy borítékot.-Boldog szülinapot!-ölelt meg szorosan és a fülembe suttogta.Kinyitottam a borítékot és egy pár papír volt benne. Kivettem a legkisebb lapocskát,ami egy koncertjegy volt. 5SOS KONCERTJEGY!!! Döbbenten néztem rá Cameronra és a többiekre.
-Ez komoly?
-Igen.-mondták egyszerre vigyorogva
-Neee-kezdtem vigyorogni.
-Deeee.
-IIIIIII-sikítottam fel és Aaronra borultam,mivel ő volt a legközelebb. Elkezdtem ugrálni.
Láthatom őket! Uram Isten.
-Nash,-folytatta Cam-Boldogat Tesó.-vállpacsiztak össze. Tudjátok az a tipik fiús ölelkezés volt.
Nem annyira kötöttek le Nash ajándékai,mert teljesen bezsongtam. Nem tudtam elhinni hogy végre láthatom Luke-ot,Michael-t,Calum-ot és Ashton-t. Belenéztem a borítékba és meglepődve tapasztaltam hogy van benne mégegy jegy,szóval 2 jegyet kaptam. VIP-jegyek voltak,totális királyság.

A buli további része nagyon jól sikerült

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

A buli további része nagyon jól sikerült.Rengeteg szupi ajándékot kaptam,amit nem győztem megköszönni.Majd este 11 óra fele mentek haza a szülők akik jelen voltak.Hagytak minket kibontakozni "fiatalosan".Ugye mi még most indulunk majd a 6IX clubba,ahol egyébként még nem jártam. Lexi-ahogy Cam mondta-hozott nekem ruhát,ami egy eléggé Lexi stílusú merész miniruha volt. Fekete volt,a háta csupa csipke,elöl a nyakamig felér,de lent épphogy takarja a fenekemet az anyag.Kicsit kényelmetlenül éreztem.benne magamat,nem szoktam ilyeneket hordani. De ezt leszámítva nagyon jól nézett ki. Lexi hozott sminkeket, és amíg mi elkészültünk,a fiúk dunáltak a szoba másik felében.
-Gyerekek. Nekem nincs kedvem menni -nyafogott Matthew
-Ja,nekem sincs.-Értett egyet azonnak Taylor és Aaron.
-Akkor mi legyen?-kérdezte Hays.
-U. Én tudom-pattant fel Shawn-Menjen el valaki az éjjel nappaliba és hozzon rágcsát meg némi alkoholtartalmú italt-fejezte ki magát finoman- aztán basszunk be mint a kurva élet.-nevetett fel.
-Azért emlékezni akarok a szülinapomra.-montuk Nashhel tökéletesen egyszerre.
-Ezt sose fogom megérteni.-mutatott ránk Tay.-Úgy kommunikáltok öcsém mintha valami nemtom'.De nagyon baró!-nevetett. Időközben lehet elkezdtünk bemelegíteni az estére...alkohol szempontjából. :)
-Akkor itt maradunk és dumálunk,felelsz vagy merszezünk meg elleszünk.Nekem jó.-mondtam.
-Csak akkor átöltözünk.Kristen ruháiból vehetünk fel valamit?-nézett Lexi Mattre. Jól megismerték egymást.
-Persze.-legyintett.-De ha úgy van az én cuccaimból is vehettek fel bármit.-ajánlotta fel.
Kristen Matt nővére. Ő Cam nővérével egy egyetemre jár Kentucky államban.
-Akkor egy pillanat-mondja majd Lexi magát feltalálva bemegy Kristen szobájába,míg én Matthew szobájába. Kristen stílusa abszolút nem passzol hozzám,ezért nem is fárasztom magamat azzal hogy nekiállok egy olyan szettet keresni amiből nem esik ki a mellm. Matt szekrényét kinyitva az első ami eszembe jut hogy túl rendezett.Kicsit meglepődök hogy ilyen rend van a szekrényébe. Alapból én egy elég szétszórt személyiség vagyok, szóval ami másoknak kupi,nekem a rend.És sajna ami másnak rend,én azt fél másodperc alatt képes vagyok kupivá varázsolni.Ezért van minden ruhám akasztósan berakva a szekrényembe. 1.Könnyebb kiválasztani hogy mit vegyek fel 2.Egyszerűbb mint minden egyes ruhadarabot összehajtogatni 3. több akasztós rész van a gardróbunkban,mint akasztós,szóval adott hogy hogy használjam 4.hamarabb betudom górni a ruháimat.
Felülről a második polcról kiválasztottam egy fekete pólót,és egy szürke melegítőnadrágot és ehhez a szetthez egy cipzáros kardigánt,mivel hiába bevan fűtve,kezdtem fázni.Átmentem Kristen szobájába ahol Lexit véltem felfedezni,ahogy a szekrény előtt áll és nézegeti,mit is vegyen fel.
-Gyere már-szóltam neki
-Nem tudom mit vegyel fel.-puffogott
-Vedd fel ezt.-nyomtam a kezébe egy színes haspólót és egy fekete rövidnadrágot.
-UUU. Igazad van.Ezek tökre mennek egymáshoz.--örült a fejének,majd elkezdett öltözni. Én addig körbenéztem Kristen szobájában.Szép kis szoba.
-Mehetünk?-kérdezte Lex teljesen átalakulva.
-Persze.-bólintottam,majd lementünk a 'pincébe'.
-Aaron és Shawn elment piáért.-mondta Cameron.Én elkezdtem vigyorogni. Valami tuti történni fog kettőjükkel ma este.

Szisztok!✨
Tudom,tudom...régebben volt rész. Ezer bocsánat!😊Ha tetszett a rész ⭐!
Ma van az első félév utolsó napja...kinek.hogy sikerült?🤗
További szép estét!💖
-E-

You Know Me. /Magcon FF.😍/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang