A bútorokat széttoltuk, higy legyen helyünk táncolni. A zene kurva hangosan ment, valakinek sikerült színes "disco világítást" szereznie, és ez színesre festette a nappalinkat. Állati jó hangulat uralkodott az egész házban. Volt aki valamiféle jelmezben táncolt, karaokizott, vagy az emeleten beszélgetett, mindenki azt csinált amihez kedve volt. Én egy üveg gin mellett ültem a WC felett, ugyanis tánc közben kicsit hányingerem lett ismét, szóval feljöttem. A tomboló zene ritmusára hajlongtam erre arra, néha pedig meghúztam a gint. Éreztem hogy jön fel cucc, ezért megint a WC felé hajoltam, és kiadtam magamból egy keveset. Valaki hirtelen hátrafogta a kiengedett hosszú hajamat. Erre csak morogtam valamit.
-Mennyit ittál? - szólalt meg a hang. Nem ismertem fel.
-Mhm... - öleltem át a Wct.
-Értelek. - ült le mellém az illető, úgy higy ha hánynom kell, időben meg tudja fogni a hajamat. - Én nem ittam olyan sokat még, de azért ittam. Jóféle a whiskey amit a konyhába találtam. - merengett. - Az ott gin? - mutatott az üvegre mellettem. Én becsukott szemmel bólintottam neki.
-Igen.. - mondtam artikulátlanul. - Adjál belőle.. - nyújtottam a kezemet.
-Lehet ez nem a legjobb ötleted életed folyamán.
-Na és? Aki mindent a szabályok szerint csinál ugyanúgy meghal mint aki él. - magyaráztam össze vissza.
-Bölcs gondolat. Én nem akarok meghalni. Te?
-Ha belegondolok mindegy. Úgysem kellek senkinek amint megtudják hogy milyen vagyok. De mégse mindegy. Ott van Nash, a legjobb barátaim... Mostmar lett lett kiskutyám. Láttad őket? - csillant fel a szemem.
- igen, láttam őket. Valóban aranyosak. Van most barátod?
-A-aaa. - húztam el nevetve.
-Miért?
-Mert nem állok készen egy kapcsolatra. Totál offon vagyok Jas után szerintem. - nevetgéltem. Időközben megszereztem a piát, szóval beleittam. - Neked van barátod?
-Nem, nincs barátnőm.
-Mer'?
-Mert még nem áll rá készen. - jelentette ki.
-A francba.. Ez gáz.
-Tényleg az. - bólintott.
-Ismerjük egymást? - néztem rá hunyorogva.
-Nem vagyok benne biztos hogy te ismersz e engem, de én egészen biztos hogy ismerlek. Van valaki aki bejön neked?
-Van. Egy srác az.. Vele szerintem nagyon boldog lehetnék. Csak kétlem h én is bejövök neki. - csuklottam párat. - Tudod ez a tipikus tini viszonzatlan szerelem faszság. - ittam pár kortyot az üvegből. Marta a torkomat a szesz. - Sose gondoltam hogy fogok ilyet érezni valaha. - magyaráztam folyamatosan artikulátlanul.
-Ki a srác? - érdeklődött.
-Áh, - vihogtam fel. - Ugyse ismered.
-Akkor nem mindegy ha elmondod? - vigyorgott rám.
-Neeeeeem. - nevetgéltem.
-Naaa, kérlek. - kérlelt.
-B betű az eleje. - vigyorogtam. - és Rent a vége. - hánytam hirtelen. A valaki gyorsan reagált, megfogta a hajamat.
-De tudod vicces ez az egész. - töröltem meg a számát egy törölközőbe.
-Igen? - kérdezett vissza megváltozott hangszínen.
-Elárulom neked, de ne add tovább.. Egyszer vele elmentem kocsikázni, akkor azthittem valami fog történni, elmondja hogy amúgy nincs semmilyen barátnője Los Angelesben, és hogy végig én tetszettem neki. De ooooolyaaaaan kínos volt az egész autóút. Hazafelé bementünk egy kajáldába. Vagyis ő asszem. Én meg elmentem az épület mögé bőgni mint egy pisis. De.. - csuklott el a Hangom--Ne mondd el senkinek. - figyelmeztettem a mutató ujjamat feltéve. - azon az éjszakán megerőszakolt egy Kanos hülye fasz. Aztán az álmaimban kínzott engem és a tesómat. . Öt... Őt.. Le is lőtte. Borzalmas volt. Marmint ez nem az az ember aki megtette velem azt, hanem Brent.- sírtam el magam mindenek hatásaképp.
-Próbálj meg megnyugodni.. - biztatott remegő hangon.
-Ne haragudj hogy most kitálalok neked.. Nemtudom mi van velem. Asszem meg van a mensim. Tudod milyen szar? - bőgtem továbbra is az illető mellkasának dőlve.
-És Brenthez rossz emlékek kötnek?
-Igen. - sírtam a vállába. - Deh... Deh közben ezernyi más jó emlékem is van vele, meg érzek valamit bent.. - mutattam a mellkasomra. - Nemtudom mi tevő legyek. - öleltem át az illetőt.
-Biztos vagyok benne hogy jó srác ez a Brent. Nem hagyta volna azokat a dolgokat megtörténni veled, amik megtörténtek. Csak a képzeleted szüleménye az a Brent akit az igazinak hiszel.
Nem szólaltam meg, csak csendben sírva öleltem át, és emésztettem a szavait.
-Tényleg ne haragudj. - váltam el tőle. - Most mesélj te valamit magadról. Még mindig nem ismerlek. - néztem rá mérgesen.
-Hát..Collin vagyok. Újonnan költöztünk ide a családommal, pár házzal lentebb lakok. A haverjaid hívtak be felelsz vagy merszet
játszani,pont mikor mentem haza. Minden mindegy alapon belementem és bejöttem De aztán egy fürdőt kerestem, és ebbe a szobába nyitottam be, ahol láttam hogy egy lány a WC felett ül,es éppen sugárban hányja ki a dolgokat. - nevetett fel zavartan.
-Tényleg ne haragudj. Szépen bemutatkoztam.-komorultam el, és éppen kezdtem volna magamat hibáztatni, amikor hirtelen megrázott.
-Hé.. Semmi gond. Legalább emlékezetes találkozás.-mondta. Viszont a rázás kicsit nagyobb befolyással volt rám,ismetelten a WC fölött térdepeltem és hánytam. Tudom, guszta.
Par percig csak néma csendben voltunk. Ő fogta a hajamat, és én meg csináltam a saját dolgomat... Majd amikor éreztem hogy kicsit jobban vagyok, felkeltem, Collin segítségével, es a mosdóhoz érve el kezdtem inni... Inkább vedelni a vizet. Gyorsan fogat mostam. Bár eléggé lassan mozogtam. Majd mindezek után, arcot mostam, és elindultam a szobából kifelé. Már a szobába de azon kívül még inkább üvöltött a zene.
-Mit tervezel? - érdeklődött.
-Lemegyek gumicukorért, aztán feljövök.
-Hozzak én neked? - ajánlotta fel.
-Igeen. - csillant fel a szemem.
-Oké. - nevetett.
-Meg... Hoznál egy kiiis narancslevet?
-Ige...
-Vodkával.-vigyorigtam rá.
-Hmm... Talán. - kacsintott.
-You are the only one I want by my sidee-kezdtem el énekelni egy random szöveget.
-Oh yeah-próbálta érthetően énekelni a nagy hamgzavarba. Mindenki felröhögött hirtelen. Csak játszanak még mindig.
Visszabotladoztam a szobába, és elnyúltam a legközelebbi ágyon, ami az én ágyam volt. Pár perc múlva, mikor én épp egy kis koncertet tartottam magamnak, belépett Collin. A kezében láttam gumicukrot, ami után egyből nyúltam.
-Nyugi van. - röhögött és messzebb állt tőlem, hogy ne érjem el.
-De egy paraszt vagy baszki. 10 perce ismerjük egymást de baszakodsz velem. - néztem rá tettetett dühvel.
-Jajj de sanyarú sorsod van. - nézett rám megvetően, de nyilván csak poénkodott. - Nesze Hercegnő. - vágta hozzám a csomagot.
-Ch. Kösz. - nyújtottam ki rá a nyelvem.
-Legalább nekem is adj. - kapta ki a kezemből a gumicukor csomagot.
-Hé.. - néztem rá szomorúan. - Kapcsoljuk zenét.
-Lentről szerintem eléggé felhallatszik. Az nem jó?
-Neem!!-kiáltottam.
-Ah.. Jó. Van hangszóród vagy valami? - nézett körül.
-Ühüm.. - nyammogtam. - Ott. - mutattam a komódomra, ahol szemben egy JBL volt található.
-Most keljek fel? - nyafogott.
-Nem halsz bele. Hajráá... - löktem le a lábammal az ágyról.
-Istenem.. 10 perce ismerlek. - nevetett fel,miközben telefonjával rákapcsolódott a hangszóróra.
-Add.. Kapcsolok én. - nyúltam a telefonja után. Nem ellenkezett, feloldotta nekem. Belépett spotyfyba, és ide adta nekem. Én közel hajolva próbáltam kisilabizálni a d betűt. Ő elvette tőlem, biztos sokáig kerestem a betűket.
-Kicsit nagyon részeg vagy már ehhez. - röhögött fel.
-Haha. - reagáltam.
ESTÁS LEYENDO
You Know Me. /Magcon FF.😍/
FanficA Magcon tagok.....Nem egy egyszerű banda. Nagyon jófej srácok,de ha arról van szó hogy legyenek egy kicsit komolyabbak, egyenesen lehetetlen bírni velük,tisztelet a kivételnek.Persze ha látják hogy baj van akkor befogják,és segítenek. Én szinte vel...