Historia që do të rrëfej ka të bëjë me sakrificën e një vajze me emrin Emit.
Emi ishte 27vjeçe dhe 1.65cm ë gjatë.
Ajo ishte një vajzë e ëmbël në fytyrë, me flokë të drejta të zeza.
Emi kishte studjuar në Francë për menaxhim ,por gjithashtu ajo kishte bërë një shkollë tjetër 1 vjeçare për stilim .
Stilimi ka qënë gjithëmon një pasjon i Emin të cilin e ka ndjekur gjithmon.Deni është vëllai i Emit.
Ai është një djalë i gjatë i bukur 24 vjeçë që ka mbaruar studimet për dizenjator i cili është i sëmur ,ai ka një blloki në zemër.Zonja Keta është mami i Emit.
Zoti Ton është babi i Emit.Roan djali me të cilin martohet Emi.
Roani është 29 vjeçë.Familja e Emi Braun ishte një ndër kompanit më me influencë në vend por këto kohët e fundit kishte pësuar humbje të mëdha ishte në një gjëndje të vështir ekonomike.
Ajo kishte falimentuar por pavarsisht kësaj Emi vazhdonte të punonte me shumë energji pozitive për ta rimbërkëmbur kishte lidhur kontrata por asgjë nuk ishte premtuese.Hejjjjj people!
Ky është hyrja e librit time të parë "Në duart e atij ".
Shpresoj t'ju pëlqej, ta votoni dhe komentoni.Dua të falenderoj Klea1234.
Klea sinqerisht të falenderoj për gjithçka për kopertinën , për shtysën që më dhe për ta botuar këtë story dhe për çdo gjë nuk di si të falenderoj.
Vërtetë shumë faleminderit!😘😘😘😘
YOU ARE READING
Në duart e atij
RomanceEmi është një vajzë e cila sakrifikon jetën e saj dhe lumturinë, për të shpëtuar vëllan e saj.