Sekondat, minutat, orët po kalonin dhe asgjë fije shprese nuk po dukej reth e rrotull.
Në atë gjendje ekonomike që ishin atë periudh ishte shumë e vështirë sigurimi i një shume të madhe parash.Shkova pranë babait për të diskutuar çfarë do bënim rreth sigurimit të parave.
-Babi ku mund ti gjejmë gjithë ato para?-thashë ndërko që i mbusha sytë me lotë.
-Emi çfarë të të themë unë ndoshta...-Ufff
-O ba?
-Emi prit kamë një ide po sikur të marrim kredi në bankët.-Si thua?
-Hej babi nuk është ide e keqe për më tepër që është e vetmja zgjidhje.
-E di pas atij budallëku që bëra unë me... ato firma...me ato.. pësuam atë faime...
-Babi mos e përmend më sepse nuk ishte faj ytë, -thashë unë duke i ndërprerë fjalën.
-Atëherë unë po iki babi të mos humbasim më kohë.
-Ok Emi por më lajmëro për çdo veprimë.
-Në rregullë babi pa merakë.
Zbres poshtë marrë një taksi dhe nisem për tek bankat.
Arrij tek njëri prej objekteve dhe takohem me menaxherin por mbas bisedës të gjitha shpresat e mia u prenë.
Menaxheri tha se duhet lënë një pronë e paluajtëshme garanci për të madhë një kredi por të gjitha pasuritë të paluajshme që ne kemi janë në hipotekë për shkak të borxheve.Nga kjo bisedë mu prenë të gjitha shpresat.
Marrë babin në telefon dhe i themë ,-O ba...nuk e sigurova dotë marrjen ë kredis sepse...-por babi më nderëret fjalën duke thënë një "mirë"të vakur.E gjendur në këto kushte kthehem në spital te Deni, por diçka më zuri veshi kur arrita në pavjonin e tij.
Vura re që zëri vinte nga nga e majta ime dhe u ktheva nga ana e majtë dhe po ndiqa zërin.-Unë nuk mund ta bëj atë veprim.. nuk mundem,-thoshte babi imë.
-Të shpëtoj njërin prej fëmijëve dhe të fundos tjetrin kështu thua ti?-Joo nuk do ta bëj këtë gjë kurrën e kurrës!-Me vjen keq nuk mund të të ndihmoj në tjetër mënyrë,-thoshte zotëria që ndodhej përballë tim etj.
Në ato momente unë dola nga vendi i cili po i përgjoja.
-Babi përshëndetje!-kush është ky zotëria?
Babi nuk kthehu përgjigje por zotëria i cili ndodhej përballë meje tha,-Përshëndetje Emi unë jamë Andrea një shoku i vjetër i babit tuaj,desha ta ndihmoja përsa i përket Denir por babi juaj nuk pranoj.-Fakeminderit për ndihmën Andrea por nuk mund ta pranoj ofertën tuaj.
-Babi po pse nuk e pranon ndoshta.....por si përgjigje mora një heshtje ai iku dhe më la me fjalë në gojë.
-Por babai ,babi?
Kur ktheva kokën prapa pashë që zoti Andrea po ikte.
-Hej zoti Andrea Ejjj prisni pak zdf, -dhe më në fund ai kthen kokën dhe thotë,- po Emi urdhëro.-Dua t'ju pyese se pse imë atë nuk e pranoi ofertën tuaj.
-Emi në qoftë se do unë mundë tua shpjegoj.-Po patjetër.
-Shkojmë ulemi në një kafene?
-Ju lutem.
Shkojmë brenda dhe zoti Andrea thotë,-Emi të lutem më dëgjo me vëmendje.-Po patjetër.
-Emi unë jamë Andrea një shok i vjetër i babaj tuaj unë dua ta ndihmoj babin tuaj por ai nuk pranoi.
-Si fillim unë nuk ju njohë si shokë të babit timë dhe së dyti pse babi nuk e pranoi ndihmën tuaj?
-Emi në këmbim të ndihmës që unë do të japë për Denin dua që...
-Dëgjo Emi unë kamë një djalë ai quhet Roan ai ka studiuar në Angli për dizenjator dhe punon tek kompania e familjes dhe unë dua që t'ju martoj juve me Roanin në këmbim të pagesës që do të bëj unë për Denin.-Prit pak ju doni që unë të.... dhe në këmbim të na...
-Ju e quhani veten shokë të time eti me këtë veprim.
-Jo jooo nuk mundë ta pranoj.
-Në qoftë se ndryshoni mendim mundë të vini të më thoni.
Ai u ngritë për të ikur ndërsa unë i thashë,- Mundë të më jepni një ditë kohë.
-Po patjetër,-tha ai.
Më pasë u ngrihta edhe unë dhe u nisa për në shtëpi.Shkojë në shtëpi direkt dhe futem në një dushë të gjatë.
Mbasi mbaroj dushin veshë një palë xhinse të gjera një bluze të bardhë atletat ë bardha një xhoke meshinë të zezë dhe një çandë të zezë shpine.Zbres poshtë dhe shkojë në kuzhinë për të pirë ujë dhe atje gjejë dadon të cilën e quhajn Ola por ne ajo na ka rritur dhe i themi nana.
-Dado, -dhe shkoj pranë saj për ta përqafuar dhe në mënyrë të pavetëdijshme më mbushen sytë me lotë.-O nana sa më kishte marrë malli.
-Si është i vogli imë?
-Mirë...
-Çfarë thanë doktorët ?
-Doktorët thanë se ai duhet operuar jashtë shtetit.-Po ai operavcion kushton shumë dhe unë nuk e di ku do ti gjej gjithë ato para... -Dhe me duart mbulojë fytyrën.
-Ejjj Emi moj çfarë po bënë ti je e fortë si gjithmonë.
-Po por..
-S'ka por ti je e fortë shumë e fortë.
-Tani ku do shkosh vogëlushja ime.
-Në spitalë te Deni.
-Ok po bëj shumë të fala dhe puthe për mua.
-Patjetër nana.
-Ka makinë në garazhdë nana?
-Jo Emi.-Por mundë të lajmëroi një taksi nëqoftëse do.
-Jo më mirë të iki në këmb.
-Paçim
-Paçim nana.
E puthë dhe largohem.
Hejjj u ktheva përsëri.
Më falni për mungesën. Hë si ju duket shpresoj që t'ju pëlqej.Pacim and love!
YOU ARE READING
Në duart e atij
RomanceEmi është një vajzë e cila sakrifikon jetën e saj dhe lumturinë, për të shpëtuar vëllan e saj.