Ishte mëngjes sapo kishte zbar-dhur ,sapo kishin filluar lëvizjet e para për atë ditë. Në familjen Briz po haej mëngjesi. Në tryez ishte ZAndrea, Znj. Viki gruaja z.Andrea,Amelia 22 vjeçe , Mia 28 vjeçe dy vajzat e kësaj familjeve dhe, Arvi 25 vjeçë djali i tyre,në tryezë mungonte vetëm Roani.
-Ku është Roani?-pyetë Z. Andrea.
Viki fillon pa zë qeshë bashkë me të qeshë edhe Amelia.
-Ku është po pyesë?-thotë duke ngritur tonin e zërit.
Viki dhe Amelia qeshin në heshtje ndërsa Mia thotë ,-Babi po shkoj t'i thërras sepse duhet të jetë lartë,Mia ngrihet shkon lart tek dhoma e tij troket dhe thërret, - trrak,trrak Roan,Roani aty je Roani, në ato momente hapet dera e dhomës dhe ai del.
-Mirëmëngjes Mia motra ime e dashur,- thotë duke e përqafuar .
-Mirmëngjesi vëllai më i mirë në botë. -U bëre gati për sot? Sepse "babai ynë "filloj të bërtasi "ku është Roani" thotë ajo duke e imituar.
-Hahahahaha moj Mia......hahaha.
-Hahhahaha.......
-Mia je personi i vetëm në këtë shtëpi i cili më kupton dhe më bën të ndihem pak më mirë në këtë varrë që jetojmë.
-Ikim tani?
-Ikim xhuxhe!
-Ejjjj mos më thuaj më ashtu.
-Pse?
-Në rregullë në qoftë se do edhe unë do të thërras si çiço.
Derikur ata ishin të vegjël i kishin vënë pseudonime njëri-tjetrit.-Po çfarë të bëjë unë që jam e shkurtër dhe ti je i gjatë si skërfyellë.
-Hahahaha.....
-Dëgjo do të mallëkoj të marrësh për grua një gocë të shkurtër si puna ime kështu do kesh dy xhuxhe dh unë nuk do të ndihem e vetme në llojin timë.
-Unë nuk do martohemë kurrë.
-Pse!
-Sepse kamë frikë se dikush do të bëhet xheloz për mua.
-A more çiço sa i keq je.
Roani dhe Mia mbërrijn në tavolinën ku po hante mëngjes familja e tyre.
-Ja ku erdhën këta dy acaruasit e familjes tonë, -pëshpërit ndër dhembë Amelia.
-Mirmëngjesi të gjithëve!
Roani i tërheq karrigen Mias ajo ulet dhe pas saj ulet dhe fillon të hajë.-Qënke i uritur, thotë me ironi i ati.
-Po jamë.
-Çfarë ore erdhe mbrëmë në shtëpi?
-Nuk e mbaj mendë.
-Ashtu?
-Babi erdhi nga ora 22 :30 sepse kishte pak punë ,-thotë Mia në mënyrë që ta mbronte atë edhe pse nuk e kishte fare idenë se kur kishte ardhur i vëllai.
-I zgjidhe të gjitha hallet e shtetit që u vonove aq shumë?
-O babi po na lërë të hamë mëngjesë të qetë dhe më pas merre në pyetje,-thotë Mia.
-Mia lëre nuk ka problem tek e fundit për djalin e tij po interesohet apo jo?-thotë duke qeshur.
-Hë more folë pse u vonove aq shumë mbrëmë?
-Mbanë mendë se die të kërkova një adres të.....
-Po vizita 1 orë zgjatë dhe jo gjysmë dite?
YOU ARE READING
Në duart e atij
RomanceEmi është një vajzë e cila sakrifikon jetën e saj dhe lumturinë, për të shpëtuar vëllan e saj.