Kapitulli i njezetekater

1.4K 58 10
                                    

Per Emin, familja e saj kerkoi qe te linin ne nje dhome me vete e te mund ta shikonin sa here te kishin nevoj. Ditet po kalonin dhe Emi nuk po permendej edhe pse shanset qe ajo te zgjohej ishin te medha perseri asgje nuk po ndodhte.

Roani  edhe pse ishte shkaketari i gjithe situates se krijuar familja nuk e dinte.
Mbas 1 muaj ne koman, Roani vendos te shkoj te shikoj Emin edhe pse shume i frikesuar dhe me ndjen e fajt qe i rendonte mbi supe.

Afrohet tek xhami e shikon aq te pa shpres ate dhe me pas vendos te hyj brenda ne dhome.
Hape deren hyn brenda afron me krevatin nje karrige qe ndodhej aty ne dhome dhe ulet afer Emit.

E shikon  per minuta te tera dhe me pas i thote, -Une nuk doja ta beja ate gjene te lutem me fal ishte une.... nuk e di cfare pata nuk e kontrollova dot veten.

Te lutem zgjohu mos me ler te jetoj me kete breng sepse nuk doja te lendoja te lutem me fal, -thote nderko qe mban doren, -te lutem me fal.
Papritur ai ndjen nje shtengim me dore dhe habitet,-Me degjove  Emi me degjove uaaa reagoi shyqyr zotit reagoi shyqyr te lutem behu me mire per veten tende per familjen tende e  me pas per mua te lutem te lutem.

Roani del nga dhoma dhe  niset per tek doktori i tregoi gjithcka ai erdhi e kibtrolloi Emin por peresri thane qe,-z Roan ndoshtu ju eshte dukur juve sepse ajo nuk ka asnje shenj te re.

-Jo vertet ndodhi me shtengoi.

-Me vjen keq Roan, mirupafshim!

-Mirupafsh!
Qendron edhe pak me Emin dhe me pas largohet dhe niset per ne shtepi.
Shkon atje  sa here qe hyne ne dhome atij i kujtohet ajo skene e turpshem  por edhe shume e dhimbshme. Shkon ulet ne divani ku fle Emi shikon si i hutuar gjithcka me pas shkon e shtrihet ne krevatin e tije dhe mundohet te fleje por gjumi nuk po e zinte edhe pse mundohet te flinte.
Shtepia pa Emin, Roanit i dukej shume bosh ,dhoma gjithashtu i dukej shume bosh edhe pse nuk shkonte mir me ate edhe pse ziheshin kaq shum te dy  edhe pse Roani e urrente pereseri kishte filluar tja ndjenjte mungesen,kishte filluar qe te, mos ushqente me mllef per te, kishte filluar qe mos te mendonte me keq per te dal ai ne fakt nuk po dinte se cfare po ndodhte me te.
Zzzzzzzzzz, zzzzzzzzzzzzz

-Alo!

-Roan Ivana jam. -Si je ti jeta ime.-Mos te zgjova gje nga gjumi ?

-Jo nuk po flija.

-Ajo gruaja jote qe eshte ne spital vdiqa apo akoma jo?

-Cfare po thua?

-Hahahahhaaha pse ti mendon se un nuk e di edhe ti do qe te  ajo te vdes.

-Ivana nuk kam nerva te degjoj budallellicet e tua.

-Mire mire vetem te lutem mos e mbylle.

-Cfare do?

-Do vesh ketej nga une sote si thua jeta ime?

-Jo nuk do vij!

-Ee te lutem tani ejjja ejjja se te premtoj qe nuk do zhgenjehesh ok?

-Nuk vij gjeje ndonje tjeter ok?

-Roan cfare thua?

-Ate qe degjove, dhe ika tani se nuk kam nerva te merrem me ty ok naten!

-Jo Roan Roan? -Alo Alo Roan? -ta marrte dreqi ma mbylli me fytyre uuuu sa inate me vjen.

Roani ja mbylle telefonin dhe numrit te saj i ben blloke.

Ivana tentone  ta marri perseri ne telefon por telefona nderpritej.
-Ci duket vetja ketij Roanit hee ci duket? -Ta haj dreqi ta haj mallkuar qoftë.

Roanin nuk po e zinte gjumi po levzte sa ne njerin krah sa ne tjeterin por pereseri nuk po gjente dot rehate .
Ngrihet vishet me nje komplet sportiv te zi dhe nje pal atleta te bardha ,merr makimen dhe del. Pa e kuptuar sesi, ai perfundon tek spirali i Emit ngjitet ne katin e trete ku ndodhej Emi, hyn brenda dhe ulet ne nje divane qe ndohej ne dhome.
Shtrihet dhe duke pare Emin hulmet ne mendime derisa e ze gjumi .




Ejjjj people?
Ca beni si jeni?si ja kaloni? Me falni per vonesen po kam qen ne levizje kohet e fundit dhe prandaj i kam vonuar he si ju duket ju plq?
Ky kapitull i kushtohet xhuliiiiiiih he te pelqen ?



Pacim.

Në  duart  e atij Where stories live. Discover now