Kapitulli i tridhjetekater

2K 57 9
                                    

Shtatezania po ecte shume mire dhe te dy ishin te lumtur per kete.
Cdo dy jave shkonin e benin vizita tek mjeku dhe  ai i jepte ndonje keshille.

Muajt po kalonin barku i Emit po rritej dale ngadale.

Dilnin shpesh per te blere gjera per femijet dhe dale ngadal kishin filluar tju pergatsin dhomen e tyre te gjumit.

Ishte darke Emi kishte dal tek ballkoni i dhomes se tyre dhe po rrinte po shikonte yjet dhe qiellin aty vjen edhe Roani.

-Emi ketu qenke ku nuk te kam kerkuar.

-Pse cfare ka ndodhur?

-Jo asgje, thjeshte u bera merak, pse nuk kame te drejte te behem merak per mbretereshen e zemres sime.

-Ahahahah ke ke normalisht qe ke.

-Cfare po bene ketu jashte vetem?

-Asgje thjeshte po rrija me pelqen te rri nen heshtjen e natyres dhe te mbrembjes me se shumti.

-Po e di.

-Te shikoj yjet e bukur.

-Epo yllin me te bukur e kame une ketu prane dhe prane do e kem nga gjithemon dhe ti je ylli me i bukur qe ekziston ne tere globin ne tere galaksin per mua.

Dhe nderko i ulet Emit ne gjunje e cone koken tek barku i Emit dhe fillon ti flasi, -bukuroshja ime dhe bukuroshi ime mezi po pres te vijni ne jete mezi po pres sepse un dua nje shoqe qe shikoj ndone filem dhe mamaja juaj do nje shok qe te rrije me te kur ajo eshte duke pare yjete.Nuk me degjuat? po flini ju dy camaroket?

-Roan ahahahaha ca po ben?

-Po flase me femijet e mi e pse nuk mundem?

-Sikurisht sigurisht qe mundesh por ata nuk po te kthejne pergjigje. Ne ato momente te dy filluan te shkelmonin   barkun e Emit dhe Roani i cili e kishte veshin tek barku i saj i degjoj dhe tha, -E dashur mami ja qe na u pergjigjen femijet mir e shikon kan filluar deri tani ta degjojne e mbeshtesim njeri -tjetrin apo jo femije?

-Femijet duan gjume Roan keshtu  na pergatit pak krevatin te lutem babi i ardhshem.

-Po patjeter ejani treshja fantastike,por me pare duehet te te themi emrat qe kemi menduar per dy engjejt tane pse ti themi vajza e djali ka ardhur koha qe ti therasim me emra tani.

-Okej i therasim.

-Atehere Emi cili eshte emri i dajlit?

-Djali ime ka respekte per vajza jote prandaj thuaj emrin e vajzes te pares.

-Okej.

-Une dua qe vajza ime te quhet Liara,po ti cafre ke menduar.

-Une kame menduar Liam.

-Liara dhe Liam dy engjejt tan te bukur.

-Liana  dhe Liam  duan gjume babi Roani.

-Ejani eja se e rregulloje tani ne momente treshja e bukur.

-Ahahahah po vim po vim.

Te dy shtrihen per te fjetur.

-Emi?

-He?

-Te ka zene gjumi?

-Hehe.

-Ahhahaaha mir mir e bukura ime fli se flasim neser naten e mire, -dhe e puthe ne floke.

Ejjj people?

Ca beni si jeni? Ja nje kapitull tjeter ishalla ju pelqen.

Sot @klea bardhi ka ditelindjen edhe 100 vjec klea ky kapitull te kushtohet ty.

Pacim.

Në  duart  e atij Where stories live. Discover now