Kapitulli i katermbedhjete

1.4K 61 10
                                    

Ishte data 19 /11 data e dasmes sime me Roanit.Une isha zgjuar heret por shume heret.
Fillova te behesha gati pak nga pak fillovae grimin ne fillim  dhe me pas me floket te cilave  i bera nje kapje tobuzi te lehte  me pas vesha fustanin dhe  me ne fund  zbrita  poshte ku  te gjithe po me prisnin mua  dhe kur me pane thane,-  ja vlejti qe pritem .

Shkoj prane tyre dhe  buzeqeshe  embel .

-Babi shkojme?

-Po Emi shkojme nese je gati?

- Gati jame.

Vendi ku do te zhvillohej dasma ishte nje mjedis i hapur ishte ne natyre.

Shkojme tek vendi i zhvillimit te eventit i cili ishte goxha afer.
Vendi nuk me beri shume pershtypje sepse nuk ishte ne shijet e mia sepse  nuk me pyeti njeri per kete organizim.

Shkuam atje dhe babi gjithe kohes me shoqeronte sepse Roani nuk dukej asgjekundi.
Mbas 20 minutash Mia vjen dhe me takon dhe me thot,- nuk po e shoh Roanin ku ndodhet?

-As un nuk e kam pare fare.

-Po e marre ne telefon ,-thote Mia,-zilja po bie te shpesojme qe ta hapi.

-Po Mia?

-Roan ku je?

-Pse?

-Si pse?-Eshte dasma jote,-dhe  te gjithe po te presin ty ok.

-Per 30 minuta do te jem aty.

-Ne rregull nxihto.

Roani ngrihet nga krevati she fillon te vishet.

-Roan kush ishte ne telefon?-thote e dashura e tij.

-Mia ishte.

-Ku po shkon?

-Ne dasmen time ku tjeter.

-Ne dasmen tende?-po tallesh?

-Jo Lea nuk po tallem e kam shume seriozisht .

-Po ne jemi te lidhur bashke .

-Edhe cfare pasaj?

-Si edhe  cfare?-une....

Roani ja nderpret fjalen dhe i thote,-ti cfare ?-nuk je askush per mua je thjesht nje argetim i momentit vetem kaq.

-Po ti me the .....

-Pusho mos mi ngri nervat Lea,-thote perplas deren e dhomes dhe iken.

Hipen ne makine dhe niset per tek shtepia e tij shkon atje vesh kostumin dhe me pas niset per tek vendi ku do te zhvillohet dasma.

Mia e shikon qe Roani po zbret nfa makina dhe i shkon atje.

-Ejjj ku ishe?

-Me Lean isha.

-Si me Lean ?-ti do martohesh me   Emin dhe shkon akoma me Lean?

Roani qeshe.

-Te duket per te qeshur?

-O Mia ti me njeh si jam keahtu qe mos harxho frymen kot ajde shkojme atje dhe ta mbajojme kete pune sa me perpara dhe te kthehemi ne shtepi ok.

-Por...

-Mia eja thashe,-thote dhe e kap prej krahu.

Shkojne tek mjesdisi ne te cilin do te kryej celebrimi bashke me Roanin .

Celebrimi u be dhe me pas filloi festa.
Festa zgjati shume deri ne oret  e mbremjes.
Ora po shkonte 21:20 dhe te gjithe pothuajse ishin larguar dhe  kishim mbetur vetem une me Roanin .

-Eja largohemi edhe ne thote Roani.

Hipim ne makine te dy dhe gjate gjithe rrugea nuk shkembyem asnje gjysme fjale .

Mberrijme ne shtepi dhe une hyj e para  Emi me shikon dhe thote ,-Mireserdhe Emi  eja te te shoqeroj ne dhomen tende .

-E shoqeoj un Mia ,-degjoj Roanin .

Ai e merr ne krahe dhe fillon ti ngjis  shkallet deri tek dhoma e tij.
Kur shkon tek dhoma e tij hyn brenda mbylle deren dhe sic e ka Emin ne krah e leshon pertok .

-Cfare bene?-e pyet Emi.

-Une bej gjithmon ate qe dua ok.

-Ai divani dysh aty esht krevati jot dhe ben mire te mesohesh me kete thoj menyre jetese se keshtu do te jetosh ketej dhe tujte.

-Naten e mire zonja Emi.





Hejjjj people.
Si jeni ?si ja keni kaluar?
Me falni per vonesen por kam qen e ngarkuark keto kohe. shpersoj tju pelqej ky kapitull .

Me jepi mendin tuaj.
Pacim!





Në  duart  e atij Where stories live. Discover now