Hipa ne makinen e Roanit edhe pse duart me dritheshin nuk kisha cfare te beja isha e detyruar.
Ne fillim po ecte ngadal dhe u qetesova pak por me pas filloj ta rriste shpejtesin nga 60 qe e kishte filloj duke e rritur e coi 190 , isha e frikesuar sepse po ecte si i shkalluar por nga ana tjeter edhe nuk mund ti thosha asnje fjale sepse e dija reagimim e tij, mora fryme thelle dhe gjithcka e mbajta perbrenda.
Gjate rruges nuk shkembyem asnje fjale dhe ne makine mbizoteronte heshtja.Mbas 30 minutash mberrijme ne kompani zbritem nga makina dhe ne momentim qe pash ndertesen peseri ate ndertese mu rrengjeth mishi per nje momente dhe po rrija ne vend duke kujtuar se si ishte hera e par qe erdha ketu.
-Emi, zonjusha Emi ,Emi,- bertet Roani ngrive ne vend cafre dreqin ke?
-Jo asgje!
-Ok, po luaj vendit se nuk do te pres ty un ok.
Ne ato momente vjen edhe zoti Andrea, -femij akoma ketu qenkeni ejani hyjm brenda.
Te tre hyjne brenda dhe z. Andrea menjeher kerkon pak vemendjen te te gjitheve dhe thot,- ju lutem mund te me degjoni pak? -Dua tju prezantoj me Emin eshte bashkeshorjta e Roanit dhe njekohesisht drejtorehsa e re e financave.
Emi shtanget ne ato momente ndersa Roani edhe me shum.
-Ju faleminderit per vemendjen, mund ti ktheheni punes tani!
-Emi, Roan ju lutem eja pak ne zyren time!
Emi dhe Roani shkojn tek z. Andrea dhe ai i shpjegon situaten Emit ,i jep informacione te cilat do i duhet dhe ajo e degjon me vemendje,-Emi zyra jote do jete ne fund te koridorit eshte ajo me xham.
Gjate gjith kesaj kohe Roani po rrinte ne heshtje dhe po degjonte biseden e Emit me te atit.
-Roan tani ti je aksioner ne kompani apo jo besoj se e di biri im?
-Po babi normal qe e di derisa un zbatova gjysmen e marreveshjes te takon ty tani te zbatosh gjysmen tjeter!
-ja ku e ke dokumentin ke 20% te aksioneve ne kete kompani, ndersa kjo Emi eshte e jotja edhe ti ke 15%,-po ju shoqeroj neper zyrat tuaja ti Roan ke zyren perball zyres se Emit ajo qe peseri eshte me xham.
Selicili shkon ne zyrat e vete dhe fillojn te merren me punet e veta.
Dita e pare ne pune shkoi mire por ne fund te dites Emi duhet te kthehej perseri ne ate ferr te mallkuar.
Mberrijne ne shtepi dhe Emi shkon ne dhomen e saj te gjumit dhe nuk zbret per dark sepse nuk kishte uri.
Roani ha darken dhe ngjitet lart ne dhome sheh qe Emi po rrinte dhe po shikonte disa dokumenta dhe direkt filloj ta thumbonte,por ironite e tij nuk zgjaten shum sepse Ronit i bie celulari.-Alo Roan ku je nuk me ke marr fare.
-Kam pasur pune prandaj.
-Do vish sote se me ka marre malli.
-Nuk e di ca te them ndoshta edhe vij dhe duke e par Emin ne sy thot patjeter e dashur do vij si mund te te refuzoj takohemi tek hoteli si gjithmon.
-Emi shikon per nje moment dhe me pas vazhdon punen sikur nuk kishte degjuar asgje, Roani ben nje dush te shpejt vishet dhe shkon tek e dashura ndersa Emi shtrihet per te fjetur tek divani dysh edhe pse ndihej teper e ofenduar prej veprimit te Roanit por perseri e mbante veten.
Ejjjj people!
Si jeni si ju kam?
Ja eshe nje kapitull tjeter pak i shkuter por shpresoj tju pelqej.Pacim!
YOU ARE READING
Në duart e atij
RomanceEmi është një vajzë e cila sakrifikon jetën e saj dhe lumturinë, për të shpëtuar vëllan e saj.