Cdo gje u permbys,u shkatrrrua, u shemb, u c'rrenjos. Per nje moment mendova se ishte enderr por me von kuptova se nuk ishte e tille. U ngrita nga dyshemeja ne te cilen me kishte hedhur Roani dhe shkoj ulem tek divani i cili taninme ishte krevati im. Nuk po dija cfar te mendoja nuk po dija cfar te beja rrija e hutuar dhe syte i kisha ngulur diku.
Roani del nga dhoma shkon ne guzhine merr nje shishe uiski dhe vjen perseri ne dhome,perplase deren ,ulet perball meje dhe fillon te pije.-Kshu moj zonjusha Emi ti un jam ai Roani famshem per te cilin ke degjuar aq shume gjera te mira besoj hahahhahaa apo jo?
-hahahahaah ...Ajo qeshja e tije me dukej shum anormale saqe ndonjehere mendoja se mos kishte edhe probleme psiqike.
Roani vazhdonte te qeshte kot ,ndersa une e shikoja e habitur.
Nga ajo e qeshura e madhe ai kaloi direkt ne seriozitet dhe po me shikonte ne nje menyre sikur do me vriste,u ngrita nga divani por Roani me kapi prej krahu dhe me shtyu ,-ulu sepse nuk mund te ngrihesh pa lejen time ok?
-Dua te shkoj ne guzhine marr pak uje.
-Hahhahaha degjo ketu ti pa lejen time nuk do shkosh asgjikundi ok ?
Une ngrihem perseri dhe i them me nje ton zeri pak me te larte,
-do shkoj ne guzhin te pije pak uje .
Por kesaj here Roani ngrihet me shtrengon fort tek pjesa e faqeve dhe me thote,-ti nuk marke mvesh me te mir keshtu qe un do te perdor dhunen.
Sic e ka Emin e shtyne ne toke por kesaj rralle balli i saj perplaset tek cepi i komos.
Ne ball ajo cahet dhe filon ti dredhi gjake.Emi fillon te leshoj disa pasthirma qe nenkuptojne dhimjen duke e vendosur dhe njeren dore mbi balle.
-Cfare bene je cmendur?
-Jooo perkundrazi jam shum ne forem sot.
Roani i shkon afer Emit dhe i thot ,-Nga tani dhe ne vazhdim une do te jeme makthi i jetes tende nga tani ne vazhdim nuk do besh asnje dite te qete nuk do flesh asnje nate gjume rehate sepse un do te jeme makthi i jetes tende, e mban mend qe me pyete se pse ta kisha marre unazen me gure te zi, e do pergjigjen?-sepse cdo sekont cdo minut cdo ore cdo dite cdo muaj apo cdo vite qe do kalosh me mua do te jete e zeze dhe vetem e zeze!
Roani shkon e shtrihet ne krvatin e dij ndersa Emi ne divan e saj dysh.
Nata per Emin ishte si nje vite edhe pse mundohej ti mbyllte syte perseri nuk mundej te flinte.
Mengjesi erdhi dhe Emi direkt shkoi ne banjo dhe beri nje dush te gjate.
Me pas veshi nje pal xhinse te zeza dhe nje kemishe te zeze kur shkoi para pasqyres pa qe ne balle kishte nje te car goxha te madhe ,dhe menjhere iu kujtua skena e mbremshe ajo filloi ta pastronte pak me uje dhe me pas ngjithi nje fshob dhe floket i la cuar.Emi palos fustanin e bardhe te saj te dasmes dhe e sistemon ne dollap.
Per Emin tani me gjithcka kishte marre fund dhe jeta e saj ishte kthyer ne nje burg nga i cili nuk do te dilte dot cfare do thoj denimi te shlyente.Hejjjj people!
Nga ju kam?Si po kaloni?
Erdha prap un me nje kapitull tjeter po he si ju duk?
Ju lutem me jepnin mendimin tuaj.Pacim.
YOU ARE READING
Në duart e atij
Lãng mạnEmi është një vajzë e cila sakrifikon jetën e saj dhe lumturinë, për të shpëtuar vëllan e saj.